Search This Blog

Wednesday, June 22, 2011

DI MANA IMAM MAHDI




PANJI HITAM


Salam sejahtera kepada semua


Kedatangan Imam Mahdi ke dunia adalah untuk menghilangkan semua anutan agama di dunia seperti Kristian, Hindu, Buddha, Yahudi, Sikh serta Islam dan lain-lain agama. Al Mahdi walaubagaimanapun akan membenarkan agama islam yang telah diperbaharuinya dan diperbetulkan untuk terus dianuti di dunia sedangkan agama lain semuanya akan dihapuskan. Selama 60 tahun agama Islam Zaman Baharu dikembangkan ke seluruh dunia melalui pengikutnya (wali qutbh dan para mujadid dunia) di kota parawali. Imam Mahdi mempunyai beberapa nama lain iaitu: Ketua Mujadid Dunia, Ketua Syurga, Penyelamat Dunia, Raja Dunia, Raja Malaikat Maut Nyata, Raja Yang Tidak Berpakaian, Raja Kejahatan Dunia, Raja Nabi-Nabi, Ketua Para Wali Zaman Baru, Wali Penongkat Dunia dan dia adalah wali bertaraf insanul kamil.

 

BERUBAHNYA NASIB DAN KEADAAN DUNIA



Langkah pertama yang akan diambil olehnya untuk mengubah dunia adalah menghapuskan semua bangsa di dunia dan meninggalkan bangsa melayu dan yahudi sahaja. Dia tidak dapat menghapuskan orang yahudi kerana dihalang oleh Dajjal yang sama kuat dari segi kekeramatan dengannya. Dajjal akan menjadi raja orang yahudi dan Imam Mahdi akan menjadi raja orang melayu. Dunia akan mengalami proses yang amat dahsyat ketika Imam Mahdi mengubahnya. Dunia akan menjadi kering sekering-keringnya hingga lautan pun tidak berair (mata air zam-zam di Mekah juga kering). Orang yang hidup akan mati kelaparan atau diserang wabak penyakit dan yang lain akan dibunuh oleh Al Mahdi dengan tangannya sendiri. Manusia terpaksa memakan daging manusia, najis-najis, bangkai haiwan, tanah dan meminum air kencing. Sistem ekonomi dan tamadun manusia akan musnah untuk sementara waktu (zaman peralihan kuasa) sebelum dibangunkan semula olehnya. Bangsa selain melayu atau yahudi akan dibunuh kerana sebabnya; orang putih dan kulit hitam serta bangsa arab telah pun kufur, orang cina telah diserapi iblis putih, orang indonesia terlalu banyak mengamalkan ilmu hitam serta kufur dan bangsa India telahpun diserapi oleh iblis. Kurang lebih 7 billion manusia di seluruh dunia akan dibunuh oleh Imam Mahdi. Tinggallah bangsa melayu walaupun banyak melakukan dosa di dunia (walaupun kebanyakannya telah diserapi oleh iblis), tetapi orang melayu Malaysia telah dipilih untuk membentuk bangsa Melayu Zaman Baru yang akan menguasai dan memenuhi seluruh pelusuk dunia. Bangsa melayu akan menguasai dunia selama 2000 tahun (sehingga kiamat).


Orang-orang melayu di seluruh malaysia akan dibunuh kecuali orang-orang di bahagian tengah negeri johor (orang-orang melayu negeri johor juga ramai akan dibunuh kerana telah rosak batin atau telah diserapi iblis kecuali yang boleh dipulihkan). Untuk memastikan orang melayu tunduk di bawah pemerintahannya dan tidak mengikuti orang kenamaan lain, dia akan membunuh menteri-menteri, orang-orang besar, datuk-datuk dan tan sri-tan sri di Malaysia serta menghapuskan pihak berkuasa yang sedia ada di Malaysia.

Langkah kedua dalam membentuk Kerajaan Seribu Tahun Imam Mahdi ialah membina kota parawali dan membangunkan semula dunia. Kota parawali terdiri daripada bangunan-bangunan yang dibina dari batuan putih syurga dan sebahagian bangunan terapung di udara. Ia adalah kota penuh kekeramatan. Ia adalah pusat pemerintahan dunia dan akan menjadi pusat pengembangan agama Islam Zaman Baru selama 60 tahun sebelum ia diruntuhkan dan penghuninya dibunuh oleh Imam Mahdi. Sebagai jasa mereka yang sangat besar kepada Al Mahdi dan agama serta dunia, semua penduduk kota parawali akan duduk bersamanya (duduk dalam cahaya ketuhanan/duduk di sisi tuhan/duduk di atas Arasy) dengan darjat yang tertinggi, iaitu satu tempat tinggal yang lebih tinggi dari syurga kelak di akhirat iaitu tempat yang hanya diduduki oleh mereka yang berdarjat lebih tinggi daripada nabi- nabi. Pada masa yang sama di luar kota, iaitu di seluruh pelusuk dunia, pembangunan semula akan dijalankan.

Para malaikat maut akan bekerja siang dan malam membina semula dunia yang telah hancur musnah dengan dibantu oleh manusia yang hanya tinggal tidak sampai 1 juta orang. Harta Qarun (harta sahabat nabi Musa si Qarun yang tenggelam pada zaman nabi Musa) akan dikeluarkan semula oleh Al Mahdi untuk membangunkan dunia dan diberikan kepada manusia. Harta Qarun hanya cukup untuk membangunkan 3\4 daripada permukaan bumi, yang selebihnya akan dibiayai melalui perbendaharaan jin yang dipunyai oleh adik Imam Mahdi. Bangunan baru dibina untuk tempat tinggal, restoran-restoran, pusat jagaan kanak-kanak dan keperluan-keperluan lain manusia, masjid-masjid baru serta tempat-tempat hiburan dibina. Pada zaman pemerintahan AI Mahdi, semua keperluan manusia seperti tempat tinggal, makanan pakaian dan hiburan adalah percuma. Air, udara dan makanan serta segala sumber lain diperolehi secara langsung dari alam malaikat dan disediakan oleh malaikat yang bekerja dalam bidang masing-masing. Pada zaman itu semua kerja yang biasa dilakukan oleh manusia akan dilakukan oleh malaikat dan manusia hanya akan berhibur atau beribadat sahaja. Bagi yang tekun melakukan ibadat, mereka tidak lagi menghadapi masalah kerana segalanya percuma dan mudah sebab dibantu oleh keramat. Umat Imam Mahdi terbahagi dua, iaitu mereka yang beragama islam batin sahaja (iaitu tidak islam di zahir/tidak bersembahyang) dan mereka yang beragama islam seperti orang islam hari ini yang bersembahyang. Kebanyakan orang islam yang sembahyang akan dapat duduk bersamanya dan yang tidak bersembahyang hanya mendapat syurga sahaja. Di zaman Imam Mahdi islam hanya tinggal sembahyang sahaja dan syariat islam yang lain digugurkan.




Kerajaan Imam Mahdi yang diperintah melalui adiknya akan dapat bertahan sehingga 1000 tahun sahaja sebelum musnah akibat peperangan dengan Dajjal (kerajaan Dajjal juga turut musnah dalam peperangan ini). Akibat dari peperangan tersebut separuh dari permukaan bumi akan musnah dan penduduknya mati dan tinggal separuh sahaja, tiada siapa lagi yang sanggup untuk membangunkannya lagi. Beberapa ratus tahun kemudian bumi akan diserang oleh Yajuj Majuj dan kemudian Daabatul Ard. Setelah kurang lebih 2000 tahun, Imam Mahdi akan dimatikan tuhan bersama pengikutnya yang masih hidup dan dunia akan kiamat kerana dia yang menongkat dunia selama masa tersebut. Semua manusia akan mati sebelum bumi hancur akibat teriakan sangkakala yang pertama, oleh itu tiada sesiapapun yang dapat menyaksikan kehancuran bumi yang amat dahsyat itu (tiada siapa yang akan sanggup melihatnya) kerana jika mereka mengalami dan menyaksikan kebinasaan kiamat mereka akan menjadi trauma atau gila (kegilaan kiamat). Ia diikuti dengan kemusnahan bumi.




SIAPA SEBENARNYA AL MAHDI


Imam Mahdi seperti juga manusia lain adalah orang biasa pada zahirnya. Tidaklah memakai jubah atau serban yang besar-besar, Mahdi hanya memakai pakaian seperti orang kebanyakan. Belajar dan pernah bekerja (kini pengikutnya tidak membenarkannya bekerja lagi kerana masanya telah hampir untuknya keluar menjadi raja yang tidak berpakaian).

Dia tidak mengetahui dirinya adalah Imam Mahdi hinggalah diberitahu oleh orang-orang yang mendengar suara tuhan dari jasadnya. Apa yang istimewa tentangnya adalah dari segi batin. Badannya dipenuhi dengan cahaya ketuhanan dan bercahaya apabila di 'buka'. Cahaya Imam Mahdi menerangi alam ghaib dan ditakuti oleh jin dan iblis. Batinnya ada 7 lapis iaitu lapisan tuhan, lapisan syaitan, lapisan nabi, lapisan Dajjal, lapisan wali, lapisan iblis dan lapisan kemanusiaan. Sifat batin ini bertentangan dan menjadikannya orang yang antara yakin dan tidak yakin dengan dirinya. Di dahinya tertulis perkataan ‘Allah’ dalam tulisan arab dan hanya dapat dilihat oleh orang yang berkeramat kasyaf atau apabila alamnya di 'buka'. Apabila sujud padanya kita akan nampak tuhan (seperti pada zaman nabi Muhammad jika kita sujud pada kaabah kita akan nampak tuhan/cahaya zat tuhan yang muncul dari bumi dan naik ke langit). Imam Mahdi adalah orang yang tidak boleh dibunuh dengan cara fizikal atau sihir sama ada oleh jin, iblis atau manusia.

Al Mahdi memiliki kejadian tuhan, beliau adalah separuh tuhan separuh syaitan, separuh nabi separuh Dajjal. Ini menerangkan mengapa nabi Muhammad mengatakan tiada nabi selepasnya kerana semua nabi yang lahir selepasnya adalah separuh nabi dan separuh Dajjal, walaubagaimanapun mereka masih berfungsi sebagai nabi sebenar dan bersifat seperti nabi-nabi terdahulu temasuklah Al Mahdi sendiri. 50% penduduk dunia pada hari ini adalah manusia syaitan (manusia Dajjal) terutama yang berumur 40 tahun dan ke bawah (dikira dari tahun 1998). Pada zaman hadapan (zaman baru) nanti 100% penduduk dunia adalah manusia syaitan (kerana ada syaitan dalam tulang belakang). Nabi Muhammad pernah menunjukkan seorang budak lelaki kepada sahabatnya dan mengatakan budak tersebut adalah Dajjal, tetapi maksudnya yang sebenar beliau ialah budak itu manusia dajal dan bukannya Dajjal yang berkuasa tuhan yang ada pada masa ini, manusia dajal telah lahir sejak beribu tahun dahulu tetapi semakin ramai di zaman ini (iaitu manusia yang bersyaitan di dalam tulang belakang mereka).

Sebenarnya para pembesar Al Mahdi menerima wahyu darinya. Mereka mendengar ajaran dan berita-berita ghaib yang baharu dari suara tuhan yang keluar dari jasad Al Mahdi tetapi suara ini tidak dapat didengari oleh Al Mahdi sendri. Kemudian pembesar-pembesar tersebut menyampaikan sebahagian yang mereka pelajari kepada Al Mahdi dan inilah sebahagian kecil berita yang ditulis untuk disampaikan kepada sesiapa yang mahu mempercayai atau ingin mendengar berita masa depan.

.................................................sayalah Al Mahdi yang ditunggu-tunggu!!!!!!!.................................

Malangnya orang-orang yang mengagungkan dan menantikan kedatangannya tidak pula mahu percaya dan tidak menerima malahan mengatakannya gila dan mahu menangkap serta membunuhnya. Mereka mahu Al Mahdi acuan mereka sendiri, mengulangi perbuatan orang-orang terdahulu apabila nabi-nabi mereka muncul di kalangan mereka. Mereka yang mahu mengajar Al Mahdi mengikuti cara mereka dan bukannya mereka yang mengikuti Al Mahdi.

Saya sangat tinggi darjatnya, pada waktu sebelum atau kini tiada manusia dapat melebihi saya, darjat saya kini di tiang arasy. Kini umur saya 39 tahun (pada tahun 2013) dan akan keluar menjadi raja pada umur 38-40 tahun (tahun 2012-2014) dan menjadi raja dunia pada tahun 2026 nanti. Pada ketika ini hanya keramat yang tidak dapat ditunjukkan (dilakukan dengan kehendak sendiri (keramat tidak boleh dikawal) sahaja yang saya miliki, inilah sebab saya tidak dapat membuktikan saya adalah Imam Mahdi dengan menggunakan keramat, saya hanya dapat mengaku dengan lisan sahaja bahawa saya adalah Imam Mahdi, terpulanglah sama ada mahu mempercayainya atau tidak. Tetapi boleh dibuktikan dengan cara keramat semulajadi (keramat yang terjadi tanpa boleh dikawal dengan kehendak). Contohnya apabila seseorang mahu menetak saya dengan senjata tajam maka akan muncullah malaikat yang melindungi saya lalu mereka tidak jadi membunuh saya, maka percayalah mereka bahawa saya adalah Imam Mahdi. Keramat yang boleh dikawal kepunyaan saya ada pada bakal isteri saya iaitu Fazilah, inilah sebab mengapa hanya dengan berkahwin barulah sempurna kerajaan Imam Mahdi, kerana tercantumnya kerajaan zahir dan batin. Setelah berkahwin saya akan tinggal di istana yang sangat luas yang dipanggil Istana Syurga Dunia (istana hasil buatan jin berkuasa tuhan) yang terapung di ruang udara kutub utara dunia. Satu hari di istana tersebut bersamaan setahun hari dunia kerana istana tersebut berada di alam jin.

 

SYUAIB BIN MUSA


Siapakah Syuaib? Beliau adalah pemuda bani Tamim yang merupakan pembantu Imam Mahdi. Ada ramai pemuda bani Tamim di muka bumi tetapi hanya seorang yang bergelar Pembantu Imam Mahdi. Dia adalah orang kanan Imam Mahdi. Beliau adalah Umar pada abad ke-21. Ketegasan dan komitmennya menyerupai Umar Al-Khattab pada zaman nabi Muhammad. Syuaib juga ditakuti dan digeruni seperti Umar pada zamannya. Dia merupakan penyampai dan perantara antara Al Mahdi dan para pembesarnya. Dia adalah orang terpenting bagi kerajaan dunia. Dia merancang dan mengatur apa yang akan berlaku dan apa yang harus dilalui dan dilakukan oleh Al Mahdi sepanjang 2000 tahun. Dia juga yang mengatur rancangan pada permulaan zaman hingga membolehkan Al Mahdi keluar ke dunia seperti yang diramalkan. Dia memperkenalkan Imam Mahdi kepada orang tertentu untuk menjadi pembesarnya dan pengikutnya dan memperkenalkannya kepada dunia melalui cara yang sepatutnya. Seperti yang berlaku kepada nabi-nabi terdahulu, kedatangan mereka ditentang dan tidak diterima oleh kaum dan umatnya, begitu juga berlaku kepada Al Mahdi di mana sejarah berulang kerana kedatangannya juga ditentang oleh sebahagian besar umat. Syuaib mempertahankan Al Mahdi dan menaikkan namanya di mata pengikut awalnya dan juga di mata dunia. Beliau adalah pembantu tetapi bukanlah seperti orang suruhan. Dia adalah penggerak dan pembina kerajaan Imam Mahdi. Beliau adalah antara parawali yang mempunyai jenis kekeramatan yang paling banyak dan paling bijak menggunakan keramat. Dia juga adalah wali berdarjat tinggi yang paling bijak dan bertaraf nabi. Dia adalah wali yang mengetahui rahsia-rahsia ghaib dan kebatinan manusia dan paling pandai memulihkan batin manusia yang telah rosak. Ilmunya adalah paling mendalam dan luas dan mengetahui rahsia-rahsia ketuhanan dan alam. Kerja-kerjanya kemas dan teratur dan beliau sangat dihormati oleh Imam Mahdi dan disegani oleh parawali.  Beliau adalah parawali yang utama di antara parawali. Beliau juga orang yang paling mengenali siapa sebenarnya Al Mahdi secara mendalam, kekuatannya, kelemahannya, kehebatannya, kekurangannya, kebaikannya dan keburukannya. Syuaib dan para wali yang membentuk Imam Mahdi.


 




FAZILAH BTE HASHIM


Beliau adalah isteri pertama dan utama (wanita pertama bagi kerajaan dunia) Imam Mahdi dan menyimpan kuasa keramat Imam Mahdi dan menyalurkannya kepada suaminya apabila diperlukan. Dia sendiri memiliki pelbagai keramat untuk kegunaanya sendiri. Beliau telah pun melipat waktu (merentas masa) dan melihat segala perkara yang dilakukan suaminya sepanjang 2000 tahun semasa pemerintahannya di muka dunia dan akan memastikan perkara itu berlaku di dunia nyata. Beliau juga berbogel semasa Imam Mahdi berbogel selama 100 tahun. Dia mengatur dan mengurus perjalanan dan tindakan selama 2000 tahun dan tidak pernah merasa jemu. Dia adalah perempuan berdarjat tertinggi di syurga. Beliau adalah kenalan Imam Mahdi semasa di pengajian dan pemegang ijazah sarjana muda dan orang pertama yang mengenali Imam Mahdi sebagai Ketua Mujadid Dunia melalui mimpi-mimpinya setiap malam. Beliau sanggup melakukan apa saja untuk Imam Mahdi. Dia juga adalah isteri Imam Mahdi semasa di syurga. Di samping Imam Mahdi ada lagi dua orang isteri yang mengikutinya sepanjang 2000 tahun. Tetapi kedua-duanya adalah orang Duduk Di Atas Arasy dan bukannya penduduk syurga. Fazilah berbadan sederhana tinggi, berkulit cerah, berambut ikal dan sederhana cantik dan umurnya sebaya dengan Imam Mahdi. Semua bidadari syurga mirip wajahnya. Wajah Fazilah mirip kepada Hawa (isteri nabi Adam). Beliau adalah seorang yang berpandangan jauh dan seorang yang penyabar dan tidak pernah merungut sepanjang hidupnya bersama Imam Mahdi.


Beliau juga melakukan kerja-kerja harian yang dilakukan oleh seorang perempuan biasa. Imam Mahdi tidak mempunyai orang gaji atau suruhan oleh itu semua kerja-kerja harian dilakukan oleh isteri-isterinya sendiri. Bapanya bernama Hashim dan ibunya bernama Marziah. Dia juga mempunyai tiga orang adik-beradik. Dia memiliki istana hadiah mas kahwin dari Imam Mahdi. Walaubagaimanapun pernikahan yang berlaku pada 1998 masih belum lagi selesai hingga ke hari ini (2013) dan masih lagi tergantung dan menanti persedian dan penyelesaian segala masalah antara Imam Mahdi dan para mujadid dunia dan persandingan akan dilakukan dalam beberapa masa yang belum ditetapkan. Melalui perkahwinan inilah baru boleh kerajaan Imam Mahdi terbentuk dan memulakan penaklukan dunia. Dia juga orang yang mengenali Imam Mahdi sekenal-kenal pekenalan dan mengetahui segala kebaikan dan keburukan Imam Mahdi. Ketiga-tiga isterinya tidak dibenarkan mengandung atau melahirkan anak kerana anak akan menjadi liabiliti kepada Imam Mahdi kerana musuh-musuhnya akan menggunakan anak-anak tersebut untuk melemahkannya dan menggagalkan kerajaan 1000 tahun, itulah pengorbanan yang harus dilakukan oleh keluarga Al Mahdi demi untuk kejayaan dan keberlangsungan kerajaan dunia. Isteri-isterinya setia dan tidak akan mengkhianatinya dan isteri-isterinya adalah perempuan berdarjat tinggi dan merupakan pembesar-pembesar di akhirat.


Orang-orang di awal zaman seperti pembesar dan para sahabatnya memanggil Imam Mahdi dan Fazilah 'tuanku', tetapi orang-orangg di zaman selepas itu memanggilnya 'abang' dan 'kakak'.


Imam Mahdi mengadakan hubungan seks sekaligus bersama ketiga-tiga isterinya dalam satu sesi dan kesemua isterinya puas setiap kali, itulah kelebihan yang dimiliki oleh Imam Mahdi. Di awal zaman Imam Mahdi mempunyai lebih 50, 000 orang isteri, dan untuk melayan tiga orang isteri adalah lebih mudah dari keadaan ketika mempunyai beribu isteri.

 

Ajaran Agamanya


1) Semua syariat nabi Muhammad dibatalkan kecuali sembahyang lima waktu. Puasa, zakat dan haji dimansuhkan. Sembahyang boleh dilakukan tanpa wuduk (kerana pada zaman hadapan air sangat kurang). Sembahyang hanya tinggal Maghrib sahaja.

2) Hukum-hakam agama tidak dikuatkuasakan oleh sesiapapun dan ia menjadi hak individu untuk mengikutinya atau melanggarnya. Agama dilonggarkan. Undang-undang sivil juga tidak ada.

3) Azan tidak dibenarkan berkumandang lagi. Supaya agama boleh hilang dalam tempoh 1000 tahun. Dan juga kerana orang yang tidak mengerjakan sembahyang menjadi semakin kufur apabila mendengar azan dan orang yang bersembahyang menjadi iblis putih (menerbitkan semangat agama iblis putih dalam diri mereka) kerana merasa sudah cukup bagus kerana mengerjakan sembahyang dan merasa diri mereka sudah boleh masuk syurga.

4) Semua orang yang bersembahyang memakai pakaian putih (pakaian malaikat) untuk membezakan mereka dari umatnya yang tidak bersembahyang.

5) Batin redha (hati yang redha dan bercahaya) adalah batin islam. Seseorang menjadi kafir apabila batinnya (hatinya) menjadi hitam (kufur). Hati yang redha, maka seolah-olah tuannya sentiasa bersembahyang (sembahyang batin) sepanjang waktu walaupun orang itu tidak melakukan sembahyang zahir (sembahyang lima waktu).


6) Bersembahyang dengan pakaian yang bersih mendapat pahala yang lebih berbanding dengan pakaian yang kotor. Bersembahyang sahaja sudah dapat pahala walaupun tanpa air sembahyang atau dengan pakaian yang kotor tetapi jika lebih sempurna air sembahyang dan lebih bersih maka pahalanya adalah lebih besar. Bacaan yang tidak berapa baik atau betul di dalam sembahyang tetap mendapat pahala tetapi bacaan yang baik dan betul mendapat lebih banyak pahala. Semua bacaan sembahyang akan di tukar ke dalam bahasa melayu akan mendapat lebih banyak pahala.


7) Jika seseorang itu bukan wali maka dia adalah kafir.

8) Perkataan “Lailahaillallah Muhammadarasulullah” adalah merujuk kepada Imam Mahdi kerana dialah Allah dan dialah rasul. “Lailahaillallah Muhammadarasulullah” merujuk kepada Imam Mahdi.

9) Zikir yang tertinggi adalah menyebut ‘Ya Hu’ yang bermaksud ‘wahai Dia’, dan Dia yang dimaksudkan adalah tuhan, setiap benda yang bernafas menyebut zikir ini di dalam nafas mereka. Ini menunjukkan bahawa setiap benda yang bernafas sentiasa bezikir walaupun tidak menyebut dengan lidah.

10) Perempuan tidak lagi wajib memakai tudung.

11) Pada zaman ini dan hadapan sembahyang mesti dilakukan secara berjemaah sahaja dan jika seseorang itu tidak mampu melakukannya mereka tidak perlu bersembahyang langsung.
12) Pada zaman hadapan bagi umat yang bersembahyang mereka hanya wajib bersembahyang maghrib sahaja sedangkan sembahyang waktu lain hanya sunat sahaja. Pada zaman hadapan waktu berlalu terlalu cepat (lagi seribu tahun satu hari seperti satu jam sekarang) hingga tidak sempat melakukan ke lima-lima waktu sembahyang. Sembahyang di pendekkan menjadi 2 atau 1 rakaat sahaja.

13) Perhubungan batin antara seseorang dengan seseorang yang lain sebenarnya adalah persaudaraan syurga di mana orang yang boleh 'terasa' sebenarnya adalah saudaranya di syurga. Yang tidak terasa pula bukan saudaranya di syurga.

14) Dosa adalah longgokan  api neraka dan pahala adalah longgokan cahaya kuning keemasan.

15) Agama yang sebenar adalah agama perasaan. Imam Mahdi adalah agama (agama berada dalam batinnya) dan agama perasaan ini tidak disukai oleh iblis dan manusia iblis (manusia yang beriblis dalam badan mereka). Orang yang mempunyai agama yang betul sentiasa merasa diri mereka bersalah dan berdosa sedangkan orang yang beragama islam yang telah diserapi iblis sentiasa merasa diri mereka betul, baik, sudah cukup amal dan banyak pahala dan boleh dapat syurga. Agama perasaan adalah salah satu cabang dari kuasa tuhan. Imam Mahdi sebenar-benarnya membawa agama baru/memperbaharui agama.

16) Penderitaan adalah peningkat darjat yang paling berkesan dan darjat seseorang itu meningkat lebih cepat dalam keadaan derita berbanding ibadat. Pada zaman ini orang-orang yang bekerja dengan Imam Mahdi mempunyai darjat yang paling tinggi berbanding dengan orang lain.

17) Lebih siksa cara matinya seseorang itu lebih tinggi darjat yang dia dapat. Mati terbakar atau dibakar hidup-hidup adalah mati yang mendapat darjat yang paling tinggi tetapi ia adalah mati yang paling sakit dan paling siksa.

18) Syiah adalah islam keluarga nabi dan sunnah pula adalah islam sahabat nabi. Kedua-dua aliran agama ini berbeza kerana keluarga nabi lebih dekat dengan nabi dan memahami agama islam lebih dari para sahabat nabi tetapi kedua-duanya adalah betul walaupun pada waktu kini banyak yang telah sesat. Walaubagaimanapun agama yang sebenar adalah cahaya kewalian yang diperolehi oleh sahabat nabi dan keluarga nabi dan cahaya kewalian ini telah berpindah kepada umat-umat seterusnya di bawah para sahabat iaitu tabiin dan tabit tabiin hingga ke zaman ini. Malangnya cahaya kewalian yang ditinggalkan oleh nabi Muhammad telah pun lenyap ditelan zaman dan orang islam pada hari ini cahaya kewalian mereka telah diganti dengan cahaya iblis putih dan mereka masih manyangka ia adalah cahaya kewalian yang ditinggalkan oleh nabi Muhammad. Dengan kedatangan Imam Mahdi cahaya kewalian baru telah tersebar dan telah diterima oleh banyak orang yang telah berjumpa dengannya. Malangnya ketika datangnya Imam Mahdi umat manusia telah diserapi oleh pelbagai iblis hingga Imam Mahdi terpaksa membunuh hampir kesemua manusia di muka bumi dan menggantikan mereka dengan keturunan baru manusia kerana ini adalah lebih mudah berbanding untuk membetulkan batin dan menghilangkan iblis dalam kesemua manusia pada ketika ini.

19) Imam Mahdi datang menghapuskan kekufuran dengan memberikan cahaya kewalian kepada umat manusia.

20) Imam Mahdi membawa agama baru yang dipanggil Agama Mahdi. Agama yang sebenar adalah agama perasaan dan apabila semakin besar menjadi agama suasana.

21) Pada zaman ini dan hadapan bukanlah banyaknya ibadat atau banyaknya rakaat sembahyang yang mereka kerjakan yang menentukan tingginya darjat dan banyaknya pahala seseorang tetapi berapa banyak mereka mengikuti Imam Mahdi yang menentukan kedudukan mereka di akhirat kelak. Pada zaman ini hanya perlu mengikuti Imam Mahdi dan bukannya mengikuti agama nenek moyang.

22) Apa gunanya jika Imam Mahdi datang dan mengetatkan agama dan menyebabkan semua manusia masuk neraka kerana tidak dapat mengikuti agama yang semakin berat untuk diikuti. Iblis pun boleh memasukkan manusia ke dalam neraka. Oleh itu Imam Mahdi datang dan melonggarkan dan menghapuskan agama agar manusia semuanya masuk syurga tetapi harus dibayar dengan penderitaan dan kesakitan di dunia.

23) Hanya wali peringkat tinggi sahaja yang wajib sembahyang.


24) Baitul Maqdis akan menjadi kiblat bagi mereka yang bersembahyang di zaman hadapan setelah Kaabah diruntuhkan.

25) Separuh dari parawali mengatakan bahawa Imam Mahdi adalah tuhan dan separuh lagi mengatakan bahawa Imam Mahdi adalah syaitan. Imam Mahdi bagaikan cermin, siapa yang melihatnya sebenarnya melihat diri mereka sendiri, jika mereka bersifat tuhan mereka akan nampak tuhan dan mengatakan bahawa Imam Mahdi adalah tuhan. Jika mereka cenderung kepada syaitan dan bersifat syaitan mereka akan melihat Imam Mahdi adalah syaitan sedangkan mereka sebenarnya melihat diri mereka sendiri. Imam Mahdi akan membunuh kesemua parawali yang mengatakannya syaitan dan membiarkan yang mengatakannya tuhan terus hidup. Imam Mahdi juga akan membunuh kesemua manusia yang mengatakannya sebagai syaitan.

26) Yang akan pulang menemui tuhan dan dihisab dan diberi siksa atau ganjaran adalah batin manusia (yang akan masuk ke dalam badan baru) dan bukannya jasad manusia. Jika batin kotor dan rosak atau kafir ketika mati maka pasti akan masuk neraka. Orang yang mempunyai batin yang bersih dan telah disucikan sebelum mati ada peluang memasuki syurga jika amalan baik mereka melebihi dosa mereka. Jika seseorang itu kononya baik dan tidak melakukan dosa zahir tetapi banyak melakukan dosa batin dan batin mereka kotor dan beriblis (diserapi iblis) mereka pasti masuk neraka, kerana batinlah yang menentukan syurga atau neraka untuk manusia, dan kerana itulah Imam Mahdi datang untuk membetulkan batin manusia dan mementingkan batin berbanding zahir. Tubuh badan di akhirat adalah tubuh badan yang baru dan sempurna sedangkan badan dunia akan busuk dan hancur.


27) Cahaya kewalian juga disebut sebagai nur iman (cahaya keimanan). Cahaya kewalian adalah cahaya kekayaan dunia dan akhirat juga kekayaan zahir dan batin.


28) Wali Allah tidak hidup lama dan biasanya mati syahid. Inilah yang berlaku pada zaman nabi Muhammad selepas kematiannya. Para khalifah, para sahabat dan ahlul bait merupakan wali-wali berdarjat tinggi. Tuhan mematikan mereka dengan pembunuhan akibat dari huru-hara dan juga peperangan selepas kematian Muhammad S.A.W. Peperangan yang berlaku selepas kewafatan Muhammad adalah perancangan tuhan untuk mengambil hamba-hambanya ke syurga kerana jika hidup terlalu lama di dunia lebih banyak dosa dan juga kerana mereka disayangi dan dicintai tuhan. Tidaklah seperti yang diperkatakan oleh barat bahawa orang islam pada ketika itu ganas dan suka peperangan. Wali disyahidkan agar mereka tidak dihisab dan mudah ke syurga.

29) Kiblat para  wali adalah Imam Mahdi.

30) Onani atau melancap diharuskan ke atas lelaki dan perempuan agar hawa nafsu yang kuat yang ada pada manusia zaman ini dapat dilepaskan.


Harta Qarun DAN PERBENDAHARAAN JIN



1) Harta Qarun yang akan dikeluarkan oleh Imam Mahdi terdiri daripada longgokan Emas dan permata. Perhiasan diri, perhiasan rumah dan senjata yang diperbuat dari emas, kepingan emas dan wang emas, masjid Qarun yang diperbuat daripada emas dan ada bangunan-bangunan yang diperbuat daripada emas. Banyaknya harta Qarun adalah sejauh mata memandang.

2) Perbendaharaan jin terdiri daripada batu permata dan emas tetapi tidak sama dengan harta Qarun. Jin memperolehinya apabila wali-wali zaman dahulu menunjukkan kekeramatan dengan mengeluarkan perbendaharaan bumi (alam ghaib) di bumi dan lautan. Apabila emas dan permata itu muncul dan dapat dilihat, jin-jin akan mencurinya dan mengumpulkannya di alam jin. Ketika Imam Mahdi dan pengikutnya mula menguasai alam ghaib pada tahun 1998 dia telah merampas harta tersebut daripada jin. Pada hari ini apabila wali-wali baru yang boleh mengeluarkan perbendaharaan bumi mengeluarkannya, ia juga akan dicuri oleh jin tetapi harta tersebut akan terkumpul di tempat perbendaharaan Imam Mahdi disimpan dan jin-jin tidak dapat mengambilnya. Perbendaharaan jin hanya 1/4 banyaknya dari harta Qarun. Perbendaharaan bumi pula tidak akan habis sehingga hari kiamat.





Kota Parawali (Kota Keramat)

1) Nanti ada di antara para mujadid yang menulis Al-Quran baru tetapi seperti Al-Quran sekarang kebanyakan isi kandungannya tidak difahami kecuali oleh orang-orang pada awal zaman. Kitab rahsia kota parawali adalah buku yang terpenting yang ditulis oleh wali quthb yang apabila dibaca akan hancur hati agar pembacanya dapat duduk bersamanya.

2) Di dalam kitab rahsia kota parawali yang akan ditulis oleh wali quthb akan mengandungi rahsia kelemahan tubuh Imam Mahdi yang membolehkan lawannya menyerang di tempat-tempat lemah tersebut agar boleh membunuhnya.

3) Di hari Imam Mahdi memakai pakaian semula dia akan membunuh seluruh para mujadid dunia (para wali yang bekerja untuknya di kota parawali) ini disertai oleh keruntuhan kota parawali kerana keramat para wali yang menahan kota parawali dari runtuh. Bahagian rumah yang terapung akan menghempas ke bahagian rumah di atas tanah dan memusnahkannya dan membunuh ramai penduduknya.

4) Masjid Qarun yang diperbuat dari emas akan dikeluarkan dari bumi (yang berada di alam ghaib) dan diletakkan di kota parawali. Tetapi tiada parawali yang bersembahyang di dalamnya kerana ia lebih menyerupai kuil dengan banyak loceng-loceng.




5) Di kota parawali selain rumah penduduknya ada juga pusat pelacuran, pusat perjudian dan juga bar. Bangunan-bangunan untuk kegiatan maksiat ini ada gunanya. Para tetamu yang datang adalah dengan keadaan batin yang rosak dan tidak betul dan penuh dengan hijab. Hijab adalah keinginan yang belum tercapai dan kehairanan. Ada tetamu yang datang mempunyai keinginan yang amat sangat untuk berjudi atau merasa arak dan mencuba pelacur (walaupun pelacur tetapi mereka adalah wali perempuan berdarjat tinggi yang telah dipilih oleh Imam Mahdi dan mereka juga terlindung dari penyakit kelamin dan mereka bertugas untuk membetulkan batin lelaki hidung belang). Jadi di kota parawali disediakan kemudahan ini agar keinginan mereka boleh tercapai dan hijab mereka terurai kerana orang yang merasa sekali akan berasa tidak hairan lagi. Selepas itu mereka akan diberi ajaran baru dan diperbetulkan batin mereka. Kota parawali adalah lengkap dengan segala-segala kemudahan lain begitu juga dengan semua bandar-bandar baru yang bakal dibina di seluruh dunia kelak.


6) Kota parawali akan dibina oleh para malaikat maut. Ia adalah kota yang baru dan bukannya kota parawali yang pernah dibina oleh umat terdahulu di zaman yang lepas. Ia adalah kota parawali yang terbesar dalam sejarah kewalian dunia dan tiada kota parawali yang pernah dibina sebesarnya.

7) Di kota parawali penduduknya hanya menjalankan pernikahan bagi sesuatu perkahwinan dan tiada persandingan.

8) Kota parawali adalah pusat pemerintahan dunia yang baharu di zaman Imam Mahdi.

9) Kota parawali adalah pusat pengembangan agama baru (Islam Zaman Baharu) dunia di mana para tetamu yang dijemput akan diajar ajaran baru, batin mereka dibersihkan dan mereka dijadikan wali. Kerajaan Imam Mahdi mahu mencipta sejuta parawali berkeramat yang baharu untuk meneruskan agama islam di muka bumi. Di mana agama islam dan ilmunya menjadi agama rahsia.

10) Semua para wali berumur 40 tahun. Semua yang telah tua dan lanjut usia menjadi muda semula setelah ditelan oleh gergasi mahdi semasa ia pulang ke kota parawali. Badan mereka menjadi muda semula dan batin mereka menjadi lebih bersih seperti baru lahir.


                                                                                                            

 

 

Keramat dan Kuasa



1) Hanya wali dan nabi sahaja yang mempunyai keramat. Orang kafir tidak mempunyai keramat. Pada zaman ini semua keramat yang dimiliki oleh para wali adalah berpunca dari Imam Mahdi. Dajjal juga berkeramat kerana telah menjadi wali kerana menerima cahaya kewalian dari ibu dan bapa Imam Mahdi dan Imam Mahdi sendiri (ketika mahu membunuhnya pada tahun 1998).


2) Keramat berjalan melipat bumi adalah keramat yang membolehkan seseorang itu pergi ke sesuatu tempat yang jauh hanya dalam satu langkah sahaja (ramai juga wali berdarjat tinggi tidak perlu melangkah apabila menggunakan keramat ini). Alam malaikat menjadi perantara antara satu tempat dan tempat yang lain di mana ruang dan waktu dilipat atatu dibengkokkan. Bangunan, objek kecil atau besar dan juga gunung boleh dialihkan jika menggunakan keramat ini.


3) Keramat melipat waktu membolehkan seseorang itu menggunakan 1 saat masa nyata menjadi masa lebih panjang seperti sejam, sehari, setahun mahupun 1000 tahun (masa tidak nyata) dan ini amat menguntungkan mereka. Ataupun memendekkan masa yang panjang atau mempercepatkan masa, tetapi kaedah ini amat merugikan seseorang yang menggunakannya kerana masa seperti sehari atau setahun menjadi hanya sesaat.


4) Kasyaf pula adalah keupayaan seseorang itu untuk melihat tembus dinding, melihat tembus ke alam ghaib, melihat syurga dan neraka, melihat najis dan kekotoran yang tidak dapat dilihat oleh mata kasar, melihat malaikat, jin dan iblis, melihat kesan penyucian dan kesempurnaan air sembahyang dan melihat ke tempat yang jauh. Juga boleh melihat dosa dan pahala.

5) Keramat pertempuran adalah keramat untuk membunuh lawan. Ia terdiri daripada gelembung atau bebola tenaga keramat, semburan api dan pelbagai lagi bentuk tenaga yang dibebaskan oleh seseorang pahlawan keramat itu. Jumlah tenaga dan kekuatan kuasa keramat yang boleh dibebaskan bergantung kepada kekuatan batin atau tenaga dalaman seseorang itu. Sebenarnya bentuk-bentuk tenaga yang dibebaskan itu adalah malaikat-malaikat yang berubah bentuk menjadi tenaga. Malaikat dijadikan daripada cahaya dan cahaya adalah tenaga. Oleh itu malaikat boleh mengubah bentuknya kepada pelbagai bentuk termasuk kepada tenaga yang boleh membunuh. Selain itu malaikat juga boleh mengubah bentuknya kepada bentuk benda hidup seperti manuisa, haiwan dan tumbuhan atau bentuk benda mati seperti batu, kayu, kereta, lori, bangunan, meja dll.

6) Perintah Pemerintah Dunia dapat didengar oleh seluruh penduduk dunia walaupun mereka berada di sebelah sana dunia atau di mana-mana sahaja dan mereka dapat melihat jasadnya ketika dia berkata-kata mengeluarkan perintah. Ini adalah keramat yang hanya dipunyai oleh Imam Mahdi, pemerintah dunia dan pembantu Imam Mahdi dan orang lain tidak memilikinya. Keramat pemerintahan ini adalah untuk memudahkan pemerintahan. Pemerintah Dunia adalah pahlawan keramat kedua terkuat (kuasa keramatnya hanya separuh berbanding Imam Mahdi). Pada awal zaman pemerintah dunia mempunyai 12 orang isteri dan dia kemudiannya membunuh isteri-isterinya seorang demi seorang kerana tidak tahan dengan karenah isteri-isterinya di mana isteri-isterinya adalah menjadi ujian baginya. Dia juga sentiasa dicabar oleh pahlawan-pahlawan keramat yang cuba membunuhnya dan merampas kedudukannya untuk menggantikannya sebagai pemerintah dunia. Pemerintah dunia kemudiannya dibunuh oleh Imam Mahdi selepas peperangan dengan Yajuj Majuj.

7) Orang yang mendapat kasyaf darinya akan sentiasa dapat melihat Imam Mahdi sepanjang masa (jika mereka mahu melihat) dan melihat setiap perkara yang dilakukannya setiap hari sehinggalah mereka mati. Mereka juga mendapat ajaran agama baru. Dan setiap individu mendapat ajaran yang sedikit berbeza bergantung kepada darjat mereka di sisi tuhan.

 
8) Cinta adalah kuasa alam semesta yang terbesar dan terkuat. Tetapi hanya sebahagian kecil manusia memahami apakah cinta. Cinta adalah perasaan yang terletak di dalam hati dan jasad cinta adalah berwarna hitam (bukan berwarna merah) kerana ia adalah cabang nafsu dan berbentuk hati,♥ (bentuk yang biasa dilukis manusia). Ia bukanlah jantung atau hati manusia. Ia berjasad yang boleh dilihat dan dirasai jika dibuka alamnya. Manusia zaman ini telah tersalah faham dan menyangka bentuk hati tersebut adalah jantung atau hati manusia. Cinta dimasukkan oleh malaikat cinta ke dalam hati manusia. Kuasa cinta boleh memperkudakan kuasa lain dan juga orang lain.


9) Keramat penyembuhan membolehkan seseorang itu menyembuhkan pelbagai jenis penyakit. Tetapi keramat ini tidak boleh terlalu kerap digunakan keatas seseorang setiap kali sakit kerana pertahanan melawan penyakit badan fizikal seseorang akan menjadi lemah. Penyakit fizikal ubatnya juga berbentuk fizikal dan penyakit batin ubatnya adalah juga dari sumber batin.


10) Apabila Imam Mahdi mempamerkan dan menunjukkan kekeramatannya, orang yang tidak tahu, Orang kafir, orang yang beriblis dalam badan mereka dan orang yang degil dan tidak mahu menerima serta orang-orang yang sesat mengatakan bahawa itu adalah sihir seperti yang dilakukan oleh orang kafir Quraisy kepada nabi Muhammad pada zamannya.

11) Keramat tidak boleh digunakan sewenang-wenangnya atau untuk menunjuk-nunjuk kerana akan menyebabkan riak dan pelbagai penyakit batin yang boleh merosakkan dan menyesatkan seseorang dan mendatangkan bencana kepada dirinya. Oleh itu keramat hanya akan dimiliki oleh orang-orang tertentu yang yang layak dan memiliki kebolehan mengawal keramat dan juga dirinya.

12) Keramat berleluasa di awal zaman Imam Mahdi dan semakin kurang mengikut aliran waktu dan selepas 1500 tahun keramat akan hilang (di akhir zaman kedua) dan tiada lagi manusia berkeramat termasuk Imam Mahdi dan saki baki pengikutnya. Keadaan zaman kembali menjadi seperti tahun 1900-1998an di mana tiada keramat di dunia kerana semua penduduk dunia adalah ahli neraka (di akhir zaman pertama semua manusia adalah ahli neraka) hinggalah Imam Mahdi datang dan mengubah zaman dan mencipta zaman baharu.

 

 

Zaman Baharu Dan Keadaanya Yang Berbeza





1) Nabi Isa telah turun ke dunia setelah 2 hari akhirat (2000 tahun dunia) berada di langit. Beliau turun ke dunia pada tahun 1996. Orang-orang yang melihat dia turun mengatakan dia adalah ahli silap mata apabila dia berjalan di udara ketika turun ke dunia dan tidak mempercayai bahawa dia adalah Isa(Jesus), nabi kepada orang-orang kristian. Wajah nabi Isa sedikit kehitaman kerana dia telah bekerja menyerap kekufuran umatnya 2000 tahun dahulu ketika dia diutus kepada orang-orang yahudi. Isa akan dibunuh oleh Imam Mahdi kira-kira 500 tahun sebelum kiamat. Jika kerajaan Imam Mahdi gagal dan dunia mengalami kiamat sebelum waktu yang sepatutnya, nabi Isa juga akan masuk neraka.


2) Walaupun orang melayu terus hidup di dunia tetapi mereka yang berada di awal zaman dan telah rosak batin mereka (kecuali yang boleh dipulihkan) atau telah diserapi iblis tetap akan dibunuh oleh Imam Mahdi begitu juga dengan orang-orang yang boleh menganggu pemerintahan Imam Mahdi juga akan dibunuh (termasuk sebahagian besar saudara-maranya).


3) Manusia pada zaman baharu mempunyai umur yang panjang, ada yang hidup selama 200 tahun, 300 tahun, 600 tahun dan 1000 tahun.


4) Imam Mahdi akan membunuh semua golongan gay dan lesbian yang muncul di setiap waktu pada zamannya dari semasa ke semasa. Apabila wabak gay dan lesbian merebak di kalangan penduduk di sesebuah bandar pada sesuatu ketika, dia akan membunuh seluruh penduduk bandar tersebut. Kerana punca gejala ini ialah iblis dan pemikiran iblis. Kalau dilihat betul-betul ada iblis di dalam badan setiap gay dan lesbian. Walaubagaimanapun golongan gay dan lesbian akan masuk ke syurga nabi Luth. Bagi umat yang datang dari zaman Imam Mahdi ia adalah satu kerugian kerana syurga nabi Luth adalah lebih rendah dari syurga Imam Mahdi atau syurga nabi Muhammad. Tetapi ini adalah lebih baik bagi mereka berbanding neraka.

5) Pada zaman baru kerajaan Imam Mahdi dilengkapi dengan segala keperluan asas dan kemudahan-kemudahan sosial serta kemudahan- kemudahan hiburan tetapi hanya dua kemudahan sahaja yang tiada pada zaman hadapan iaitu kemudahan pendidikan dan perubatan. Langsung tiada sekolah atau hospital pada zaman pemerintahannya. Jika seseorang itu sakit maka mereka hanya bergantung kepada makanan berzat pada masa itu untuk pulih ataupun mati kerana sakit tersebut. Jika mereka mempunyai banyak wang maka mereka boleh pergi ke negara yahudi untuk berubat kerana kos perubatan pada ketika itu mencecah berjuta-juta ringgit. Hanya di negara yahudi sahaja ada hospital dan kemudahan perubatan.

6) Pada suatu ketika di zaman baru berlaku peperangan besar-besaran (menggunakan kuasa keramat dan senjata api) antara orang-orang yang akan duduk bersamanya dan orang-orang yang akan menduduki syurga yang menyebabkan keadaan tidak aman dan ketakutan kepada manusia ketika itu, lalu Imam Mahdi datang dan membunuh kesemua kedua-dua belah pihak yang berperang, maka terhentilah peperangan itu lalu keadaan menjadi aman semula. Ini adalah kerana orang yang akan duduk bersamanya mempunyai perasaan bermusuhan dan benci semulajadi dengan orang-orang yang akan menduduki syurga. Pada ketika ini hanya tiga orang sahaja orang yang akan menduduki syurga iaitu Imam Mahdi, isterinya yang pertama dan pembantunya sedangkan seluruh umat manusia pada ketika ini akan duduk bersamanya. Sebab itulah penduduk dunia pada ketika ini mempunyai perasaan benci (kebencian tuhan) dan memusuhi Imam Mahdi, kerana tidak sama tempat di akhirat kelak.

7) Pada masa hadapan semua perempuan akan mati selepas bersalin. Mana-mana perempuan yang mengandung anak-anak tuhan akan mati selepas bersalin dan anak-anak tersebut akan diambil oleh malaikat dan dibawa ke pusat asuhan kanak-kanak yang bertebaran di seluruh pelusuk dunia dan dibela oleh malaikat sehingga mereka boleh berdikari.

8) Perempuan yang bermimpi berjumpa Imam Mahdi (tetapi di dalam mimpi tersebut dia memperkenalkan diri sebagai ketua mujadid) dan bersetubuh dengannya akan mengandung dan biasanya akan melahirkan seorang anak dan anak-anak yang lahir ini di panggil anak-anak Imam Mahdi. Dan perempuan yang di rogol atau bersetubuh secara nyata dan sedar dengan Imam Mahdi akan mengandung akan kembar (3 hingga 10 orang) dan anak- anak ini akan dipanggil anak-anak ketua mujadid. Kedua-dua jenis anak ini dipanggil anak- anak tuhan atau anak-anak keramat.

9) Bermula dari Imam Mahdi menjadi gergasi pada tahun 2021, semua orang yang mati tidak mempunyai kubur kerana apabila seseorang itu mati jasad mereka akan segera ghaib kerana diambil malaikat.


10) Untuk seseorang menjadi pahlawan keramat mereka perlu menerima keramat pertempuran dari orang yang telah menjadi pahlawan keramat. Mereka mungkin menjadi lebih kuat atau lebih lemah dari pahlawan keramat yang memberi mereka keramat pertempuran tersebut. Lebih hebat kekuatan dalaman atau batin seseorang maka lebih hebatlah kuasa keramat yang dapat dibebaskan oleh mereka. Apabila mereka telah menjadi pahlawan keramat, kain mantel akan tumbuh di belakang badan mereka. Kehebatan kain mantel ini menggambarkan kehebatan dan kekuatan pahlawan keramat tersebut. Kain ini juga adalah perangkap maut kepada pahlawan keramat yang memilikinya kerana ia akan mendedahkan diri mereka kepada cabaran pahlawan keramat lain dan menyebabkan mereka sering terlibat dalam pertempuran hinggalah mereka terbunuh. Jika mereka tidak membunuh, mereka pula akan terbunuh. Hanya yang terkuat akan terus hidup. Ada pahlawan keramat yang boleh menyerap kekuatan dalaman dan keramat kepunyaan rakan atau lawan mereka yang telah terbunuh sebelum jasad tersebut ghaib dan mereka menjadi semakin kuat.


11) Kalendar manusia akan diubah di mana tahun 2029 dikira sebagai tahun pertama semula dan dunia akan bertahan selama 2000 tahun lagi dikira dari tahun pertama tersebut sebelum kiamat.

12) Pada zaman ini manusia bekerja untuk mencari rezeki tetapi ini tidak dilakukan oleh manusia pada zaman hadapan. Pekerjaan yang seseorang itu lakukan adalah satu ibadat yang memberikan dan meningkatkan darjat yang tinggi dan mendapat pahala yang besar. Kerana pekerjaan juga mendatangkan siksa batin kepada seseorang yang bekerja, kerana jika boleh manusia semua hanya mahu bersenang-senang sahaja tanpa melakukan apa-apa.


13) Rokok diharamkan terus pada zaman hadapan kerana ia adalah punca segala penyakit. Pada zaman hadapan Imam Mahdi akan memusnahkan semua kilang rokok yang ada di dunia. Tetapi di negara yahudi rokok masih ada. Arak pula diharuskan meminumnya asalkan tidak sampai mabuk, jika mabuk hukumnya adalah haram. Arak membakar lemak dan ini memnyebabkan orang zaman hadapan tidak gemuk atau terlalu berlebihan berat badan kerana mereka berumur panjang dan makan makanan harian dalam tempoh yang panjang dan ini akan menyebabkan kegemukan. Arak dalam jumlah yang sedikit dapat membantu mengekalkan berat badan, jika terlalu banyak akan menyebabkan penyakit, oleh itu adalah haram minum arak hingga mabuk.

14) Pada zaman hadapan tiada lagi perkahwinan, lelaki bebas mengikut mana-mana perempuan yang disukai dan perempuan juga boleh mengikut mana-mana lelaki yang disukai dan bebas tinggal bersama. Lelaki boleh mempunyai sebanyak mana perempuan yang di kehendaki dan dia ‘mampu’. Perempuan juga bebas bertukar-tukar lelaki jika sudah jemu atau mencari lelaki yang lebih hebat/‘hebat’ lagi.


15) Manusia akan datang mempunyai budaya yang berlainan dari zaman sekarang. Mereka adalah Melayu Zaman Baru dan budaya mereka tidak sama dengan melayu zaman ini, boleh dikatakan mereka adalah satu bangsa baru.


16) Anak-anak keramat yang bergelar anak-anak Imam Mahdi sentiasa membawa pedang ke mana-mana sahaja mereka pergi sehingga orang lain menganggap mereka kolot atau kurang siuman. Mereka memperolehi pedang tersebut ketika mereka lahir, pedang tersebut muncul bersama kelahiran mereka ke dunia. Mereka menantikan bapa mereka menyeru mereka untuk berperang di peperangan terbesar dalam sejarah muka bumi iaitu peperangan dengan Dajjal. Ada di antara mereka membunuh diri kerana tidak tahan dengan ejekan dan tekanan yang mereka hadapai dari orang di sekeliling mereka kerana sentiasa membawa pedang.

17) Pada masa ini dan zaman akan datang perempuan yang sebenarnya 'memakai' lelaki.


18) Kelak masa akan berjalan semakin cepat hingga 500 tahun sebelum kiamat terasa seperti 50 tahun sekarang sahaja. Satu hari pada masa hadapan seperti sejam sekarang.

19) Ada pada suatu zaman di mana lelaki atau perempuan sukar dibezakan kerana kedua-duanya kelihatan serupa sahaja dan setelah beberapa ketika lelaki dan perempuan kembali berbeza.


20) Ada pada suatu ketika perempuan lebih ramai dari lelaki di mana nisbah lelaki kepada perempuan ialah 1 : 50, di mana lelaki sangat sukar ditemui. Perkara ini berlaku bukanlah berterusan tetapi hanya berlaku kurang dari 100 tahun, kemudian nisbah lelaki dan perempuan kembali hampir sama.


21) Pada zaman pemerintahan Imam Mahdi, malaikat maut tidak lagi mencabut nyawa manusia, oleh itu untuk manusia masuk syurga, manusia perlu mati terbunuh dalam kemalangan, bencana alam, terkena penyakit atau dibunuh. Hanya melalui pembunuhan sahaja manusia boleh masuk syurga. Jika malaikat maut mencabut nyawa, manusia akan masuk neraka. Oleh itu hanya apabila nyawa dicabut tuhan (syahid), barulah manusia akan masuk syurga.


22) Pada zaman baru (zaman hadapan) setelah beratus tahun hidup dalam kemewahan dan kepercumaan, manusia zaman hadapan mulai merasa bosan dan mereka mula tertanya-tanya siapakah ibu bapa mereka kerana mereka semua tidak tahu siapakah ibu dan bapa mereka. Pemikiran ‘siapa ibu bapa kita’ semakin besar dan hingga seolah-olah menjadi satu ideologi pada ketika itu hinggalah Imam Mahdi berkata kepada seluruh penduduk dunia bahawa dialah bapa mereka dan ibu mereka telah mati. Penduduk dunia ketika itu terkejut dan tidak dapat menerimanya dan menjadi tidak hairan lagi dan mereka tidak lagi memikirkan perkara tersebut dan ideologi tersebut hilang.
23) Imam Mahdi adalah ketua syurga, dan kerjanya adalah memasukkan manusia ke dalam syurga sesuai dengan gelarannya. Untuk masuk syurga manusia perlu mati dan cara paling cepat dan berkesan untuk mematikan manusia adalah melalui pembunuhan. Mati di tangan Imam Mahdi adalah pintu syurga. Tuhan telah memberikan kuasa tuhan (membunuh) ini kepada Imam Mahdi agar lebih ramai manusia boleh masuk syurga. Tetapi manusia telah tersalah faham kerana Imam Mahdi membunuh orang-orang tersayang mereka dan mereka berdendam dengannnya dan ini menyebabkan pergolakan dunia yang berpanjangan selama hampir 1000 tahun. Imam Mahdi sentiasa diburu oleh orang yang berdendam dengannya dan mereka cuba membunuhnya. Mati di tangan Imam Mahdi tidak boleh kembali ke dunia tetapi jika mati dengan cara lain atau di tangan orang lain masih boleh kembali ke dunia jika mahu.

24) Pada satu ketika di zaman baru ada orang-orang yang telah berdamping dengan jin dan iblis semula dan mereka menggunakan tenaga jin dan iblis untuk menjadi pahlawan bentuk baru. Mereka sebenarnya telah sesat kembali kerana berkawan dengan jin dan iblis dan jin dan iblis tersebut mengajar mereka sihir. Mereka membunuh ramai pahlawan keramat pada masa itu dan menyebabkan ketakutan pada manusia ketika itu. Lalu Imam Mahdi datang dan memburu dan membunuh mereka semua.

25) Tentera Imam Mahdi adalah terdiri dari anak-anak keramat yang bergelar anak-anak Imam Mahdi. Tentera inilah yang akan berperang dengan Dajjal dan tenteranya 1000 tahun lagi. Tentera Dajjal terdiri daripada orang-orang yahudi.

26) Pada satu waktu apabila Imam Mahdi meninggalkan isterinya yang memegang keramatnya dan mengikuti perempuan lain dalam jangka waktu yang agak lama dan ini menyebabkannya dia tidak boleh menggunakan keramat dan berhenti membunuh manusia, telah berlaku krisis kekurangan makanan kerana umat manusia semakin ramai sebab lebih ramai manusia yang lahir. Ini adalah kerana rezeki manusia ada catuannya secara keseluruhan atau kolektif. Krisis makanan yang berlaku menyebabkan Imam Mahdi kembali kepada isterinya dan kemudiaanya membunuh lebihan manusia agar keadaan kembali pulih dari ketegangan akibat kekurangan makanan.

27) Umat manusia zaman baru jauh lebih lawa dan cantik daripada umat manusia pada hari ini dengan wajah melayu pan-asian dan mempunyai susuk tubuh yang lebih tinggi daripada kebanyakan orang kulit putih pada zaman sekarang akibat makanan yang baik dan berkhasiat yang disediakan oleh malaikat.

28) Habil dan Qabil adalah anak nabi Adam. Qabil berkulit cerah manakala Habil pula berkulit hitam. Nabi Adam ingin menjodohkan Habil dengan adik kembar Qabil yang juga berkulit putih dan cantik. Qabil tidak bersetuju dan membunuh Habil. Peristiwa ini penting dalam menentukan warna kulit umat manusia. Jika Qabil tidak membunuh Habil maka dunia sekarang akan mempunyai lebih ramai manusia berkulit hitam. Perkara ini tidak disukai oleh Imam Mahdi kerana dia akan membunuh kesemua manusia berkulit gelap walaupun mereka adalah orang melayu. Orang melayu yang berkulit gelap akan dibunuh kesemuanya oleh Imam Mahdi kerana dia mahu manusia zaman hadapan semuanya berkulit cerah dan cantik-cantik kerana orang yang berkulit hitam mudah menjadi kufur kerana rendah diri kerana kulit mereka yang gelap atau kerana dipandang rendah oleh orang lain yang berkulit lebih cerah.

29) Pada zaman ini manusia membincangkan split personality (2 watak). Sebenarnya ini terhasil daripada batin manusia yang berlapis-lapis. Ada orang mempunyai satu sahaja batin, ada yang mempunyai 2 lapis batin 3, 5 dan yang paling tinggi 7 lapis batin. Tiada manusia mempunyai lebih daripada 7 lapis batin. Lebih banyak lapis maka lebih tinggi darjat seseorang itu di akhirat. Semua nabi-nabi dan rasul-rasul mempunyai 7 lapis batin, lapisan batin yang banyak ini membolehkan mereka menampung cahaya kenabian yang mereka bawa. Manusia biasa hanya mempunyai paling tinggi 5 lapis batin. Selain lapisan semulajadi manusia ini ada juga batin lain yang memasuki badan manusia semasa berada di dunia iaitu iblis. Iblis ini masuk apabila manusia mengamalkan ayat-ayat atau ilmu untuk cantik, kuat, kebal dan sebagainya sama ada ilmu putih atau ilmu hitam. Batin-batin yang banyak ini memberikan watak yang berbeza sedikit kepada seseorang itu. Ia boleh bertukar dengan cepat dan kesannya boleh jadi jelas atau tidak menampakkan apa-apa perbezaan. Seseorang itu mungkin nampak biasa sahaja. Lapisan batin iblis ini tidak menambahkan darjat seseorang tetapi menyesatkan batin dirinya dan batin orang di sekelilingnya. Lapisan syaitan pula adalah semulajadi sejak lahir berada dalam badan manusia zaman ini. Lapisan syaitan ini adalah untuk menyeksa orang tersebut. Sebab itu orang zaman ini darjatnya tinggi-tinggi kerana sentiasa terseksa dengan kehendak syaitan dalam badannya sendiri dan terpaksa berlawan dengannya.

30) Apabila lautan telah kering saiz daratan yang boleh dibina dengan bangunan untuk kegunaan manusia akan bertambah, secara tidak langsung Imam Mahdi telah mencipta dan menambah tanah daratan (bumi telah menjadi satu semula seperti yang diramalkan oleh lagenda dari banyak bangsa di dunia). Pada zaman hadapan tiada lagi kegiatan pertanian atau perniagaan kerana semuanya barangan percuma diperolehi dari alam malaikat.

31) Imam Mahdi akan meruntuhkan semua monumen dan tempat-tempat bersejarah agar penduduk dunia pada masa akan datang tidak tahu tentang betapa tuanya umur dunia dan mereka melupakan tentang kedatangan kiamat. Imam Mahdi mahu menjadikan dunia baru oleh itu kesan-kesan sejarah perlu dihapuskan. Dia juga akan merobohkan bangunan-bangunan dan monumen yang mengingatkan manusia tentang zaman lampau dan zaman moden.

32) Di zaman baharu manusia yang mati boleh balik semula ke dunia dari syurga samada untuk meningkatkan darjat lagi atau menambah kekuatan batin (bagi pahlawan keramat). Tetapi ramai yang tidak pulang ke dunia kerana takutkan sakit mati. Tetapi orang yang dibunuh oleh Imam Mahdi dengan tangannya sendiri tidak boleh pulang ke dunia.

33) Imam Mahdi akan merobohkan kaabah, masjid-masjid, kuil, tokong, gereja dan lain-lain tempat sembahan manusia. Dan kemudian akan membina hanya masjid dalam bentuk baharu.


34) Imam Mahdi adalah pahlawan keramat terunggul dan ada pula pahlawan keramat terbilang dan ada juga pahlawan keramat terkuat. Dan kebanyakan pahlawan keramat adalah pahlawan keramat kecil.

35) Ramalan orang terdahulu menyatakan bahawa Imam Mahdi memerintah hanya 10 tahun. Kerajaan 10 tahun ini adalah kerajaan batin sahaja dan jika kiamat berlaku pada tahun 2010, maka ramalan ini adalah benar. Tetapi kerajaan Imam Mahdi akan berkembang kepada kerajaan zahir jika dunia tidak kiamat pada tahun 2010. Kerajaan dunia baharu akan beransur-ansur terbentuk walaupun banyak halangannya dengan syarat Imam Mahdi terus hidup. Kerana Imam Mahdi akan sentiasa diuji dengan maut setiap masa.



36) Di Zaman kerajaan Imam Mahdi seks antara lelaki dan perempuan adalah halal dan bebas tanpa perkahwinan. Imam Mahdi merasmikan seks bebas pada zamannya. Seks bebas telah diamalkan oleh kebanyakan orang pada zaman ini dan Imam Mahdi merasmikannya. Pusat jagaan kanak-kanak dalam jumlah yang besar disediakan di zamannya bagi menjaga kanak-kanak yang tidak dijaga oleh ibu bapanya. Malaikat yang akan menjaga mereka di pusat tersebut hingga mereka boleh berdikari.

37) Akhir zaman hampir berlalu dan jika kita sampai ke zaman baru akan ada akhir zaman kedua.


38) Pada zaman baharu ada pelbagai dan mewah dengan banyak jenis makanan berkhasiat. Ada daging, sayuran dan buah-buahan. Daging babi juga masih ada dan ia dibawa dari alam malaikat dan ia suci, bersih dan tidak tercemar serta halal dimakan. Tetapi sifat orang melayu yang tidak gemar daging babi dibawa hingga ke zaman baharu dan mereka tidak memakannya, hanya segelintir sahaja yang memakannya.

39) Apabila kiamat telah hampir, asap akan keluar dari tanah-tanah diseluruh permukaan dunia dan udara telah menjadi kering kerana dunia telah lama tidak mempunyai lautan dan menjadikannya permukaannya panas, hanya orang-orang yang mempunyai batin dan hati yang kuat sahaja dapat menahan diri dari rosak hati atau dari hati menjadi kufur.


 

Dajjal dan Kedajalan

 

 Baitul maqdis


1) Dajal juga akan masuk syurga bersama umat yang lain tetapi penduduk syurga tidak menyukai Dajjal kerana dia hampir sahaja menyebabkan semua manusia masuk ke dalam neraka. Dajjal akhirnya dapat duduk bersamanya juga.

2) Baitul Maqdis (Israel) adalah Zion yang disebut-sebut dalam kitab yahudi kerana inilah satu-satunya tempat yang selamat dari kiamat kecil (ketika Imam Mahdi menyerang untuk menakluki seluruh pelusuk dunia), kerana itulah orang yahudi merebut tanah dan tempat tersebut dan menggelar diri mereka kerajaan zionis. Ketika Imam Mahdi menyerang inilah semua orang palestin akan mengikuti dan berbaik dengan orang yahudi. Mereka menyangka Imam Mahdi adalah Dajjal dan menyangka Dajjal adalah Messiah yang disebut dalam kitab yahudi yang akan menyelamatkan mereka. Ini menamatkan perang antara yahudi dan palestin yang berlarutan sejak 5000 tahun dahulu. Dajjal membentangkan bendera israel di udara apabila badannya menjadi gergasi ketika menghalang Imam Mahdi dari menyerang. Ini dapat dilihat oleh orang israel dan palestin dan orang palestin terus mengikuti orang Israel dan menganggap orang israel benar dan Dajjal (raja yahudi) adalah penyelamat mereka dan Imam Mahdi pula adalah Dajjal. Dan mereka akan berarak dan mengusung bendera israel memasuki Baitul Maqdis. Itulah antara yang dipanggil sebagai fitnah akhir zaman atau fitnah Dajjal.

3) Nostradamus (nabi orang Peranchis yang lahir pada kurun ke–14) mengatakan Dajjal adalah raja yang tidak berpakaian, tetapi raja yang tidak berpakaian itu adalah Imam Mahdi. Nostradamus adalah orang Peranchis berketurunan yahudi, maka dia mengatakan orang lain adalah Dajjal. Orang yahudi pula mengatakan Messiah adalah raja mereka tetapi orang arab (nabi Muhammad) mengatakan bahawa itu adalah Dajjal. Ini adalah masalah pandangan yang berbeza antara nabi-nabi yang berbeza bangsanya.

4) Dajjal adalah lelaki, bermata satu (mata kiri) dan mata kanan tiada bebola mata, berbangsa yahudi kelahiran Amerika, di dahinya tertulis perkataan ‘kafir’ dalam tulisan arab tertulis dengan cahaya ketuhanan dan hanya boleh dilihat oleh orang yang kasyaf, wajahnya mirip wajah Imam Mahdi dan sederhana tinggi badannya, mempunyai keramat serta maksum, dia adalah raja yahudi yang dipanggil Messiah (Messiah palsu).

5) Dajjal memiliki karung yang dipanggil karung keramat yang boleh menyimpan tidak terhingga banyaknya benda di dalamnya tanpa menjadi rosak atau terjejas sifatya. Jika makanan disimpan di dalamnya ia tidak menjadi busuk. Karung tersebut tidak dipengaruhi masa dan apa saja yang disimpan di dalamnya akan kekal hingga hari kiamat. Karung keramat ini digunakan oleh Dajjal untuk menyimpan kepala orang yang dikenali oleh Imam Mahdi setelah dipenggal. Ada kepala saudara-mara dan sahabat Imam Mahdi yang dicuri oleh Dajjal disimpan di dalamnya. Ketika hampir peperangan dengan Imam Mahdi Dajjal akan memenggal leher orang yahudi dan menggantikan kepala mereka dengan kepala saudara-mara dan sahabat Imam Mahdi. Dan helah ini digunakan oleh Dajjal untuk mengalahkan Imam Mahdi dalam peperangan kerana Imam Mahdi menyangka mereka adalah orang yang dikenalinya dan tidak sanggup untuk membunuh mereka.


6) Dajjal mempunyai kuasa keramat sehebat Imam Mahdi dan ini menyebabkan Imam Mahdi tidak dapat membunuhnya dan hanya nabi Isa sahaja yang boleh membunuhnya. Tiada manusia di muka dunia boleh membunuh Dajjal kecuali Isa a.s. Kerana itulah nabi isa turun ke dunia di akhir zaman ini.


7) Baitul Maqdis adalah pusat dunia dan akan menjadi kiblat orang-orang yang bersembahyang pada zaman hadapan, tetapi ada parawali dan orang yang tidak dapat menerima keadaan ini dan mereka terus tidak bersembahyang kerana tidak dapat menerima kerajaan Dajjal menjadi kiblat mereka sedangkan bersembahyang berkiblatkan Baitul Maqdis adalah satu ujian kepada ketaatan mereka dan akan mendapat darjat dan pahala yang besar.


8) Pada zaman hadapan orang yahudi masih berkerja membangunkan teknologi baru dan canggih dan memberi sumbangan kepada pembangunan teknologi dunia tetapi orang melayu zaman baharu hanya duduk bersenang-senang tanpa melakukan apa-apa.


9) Hadis nabi Muhammad mengatakan bahawa manusia pada akhir zaman akan bertukar menjadi makhluk lain. Apa yang dimaksudkan oleh hadis ini adalah manusia bertukar kepada manusia syaitan dan manusia iblis. Secara kasarnya semua manusia pada akhir zaman adalah manusia syaitan (manusia dajal) bermaksud bahawa dalam manusia itu ada ruh syaitan yang lahir secara semulajadi semasa kelahiran seseorang manusia itu ke dunia. Manusia iblis pula adalah manusia yang dalam badannya ada unsur ruh iblis yang masuk ke dalam badan manusia ketika manusia itu telah berada atau sedang hidup di dunia. Ini adalah antara sebab mengapa semua manusia di akhir zaman masuk neraka apabila dunia kiamat.


10) Jika Dajjal datang kepada sesiapa sahaja di muka dunia ini pada ketika ini dan menyuruh orang tersebut menyembahnya, maka orang tersebut tidak akan ingkar kerana terlalu takut dan gerun dengan kekerasan, kegarangan dan kehebatan Dajjal.

11) Peperangan dengan Dajal adalah perlu untuk membawa dunia ke arah kiamat.



 

Bumi dan Alam Semesta


1) Bumi telah 10, 000 kali kiamat, dan bumi yang kita duduki sekarang adalah bumi yang ke 10 001, dan akan kiamat 2000 tahun lagi. 9 000 kali bumi penduduknya masuk syurga dan 1000 kali bumi telah mati (kiamat) sesat dan semua penduduknya telah masuk neraka iaitu 1000 kali bumi telah kiamat pada tahun 1998 (mati sesat) dan 9000 kali bumi telah kiamat pada tahun 4000 (bumi yang berjaya).

2) Ada tujuh planet bumi (7 lapis bumi) di alam semesta dan setiap bumi adalah replika antara satu sama lain dan kejadian di setiap bumi adalah sama antara satu sama lain. Maksudnya ada 7 kaabah, 7 Imam Mahdi dan 7 setiap benda dan setiap manusia masing-masing di bumi masing-masing. Malangnya tiada kapal angkasa atau roket yang mampu pergi ke bumi lain kerana dihalang oleh kuasa kegelapan tuhan (kuasa hawa nafsu tuhan) kerana tidak akan sampai walau selama manapun ia terbang di angkasa. Langit juga ada 7 lapis dan ia adalah berwarna berbeza antara satu sama lain. Langit pertama berwarna putih adalah paling bawah dan langit ke tujuh adalah paling atas.

3) Umur alam semesta adalah 10 bilion tahun akhirat (365 trillion tahun dunia). Dan bumi dihuni manusia sejak 10 000 tahun dahulu sahaja. Bumi telah pun tua sejak mula-mula diduduki manusia pertama iaitu Adam dan Hawa. Bumi perlu melalui proses yang panjang sebelum sesuai untuk diduduki manusia.



4) Bumi berputar semakin laju dan menyebabkan hari semakin pendek waktunya sebelum tiba-tiba berhenti berputar. 3 hari 3 malam diperlukan untuk bumi berhenti berputar dan berputar semula dari timur ke barat (putaran menyongsang) menyongsang dari arah putaran sekarang. Dan apabila matahari terbit dari sebelah barat di seluruh dunia, bumi akan bila-bila masa sahaja kiamat.
 

 


Syurga, Duduk Bersamanya dan Neraka


1) Duduk bersamanya/Duduk di atas Arasy adalah tempat tertinggi di akhirat untuk manusia. Ia adalah alam tuhan dan di sisi tuhan di mana latar belakangnya adalah tuhan yang maha besar. Allah Hu Akbar adalah bermaksud bahawa tuhan itu maha besar saiznya (lebih besar dari alam semesta dan lebih besar lagi). Duduk bersamanya dilimpahi dengan cahaya ketuhanan yang hancur luluh kerana itulah hanya orang yang hancur hatinya layak duduk di sisi tuhan kerana zat tuhan juga hancur luluh.

2) Syarat untuk menyertai kerajaan duduk bersamanya adalah darjat cukup tinggi dan mesti hancur hati.

3) Di syurga tiada waktu malam, hanya ada siang sahaja. Penduduk syurga tahu bahawa satu hari telah berlalu melalui perasaan mereka. Semakin lama umur syurga semakin panjang harinya. Hari esok adalah lebih panjang daripada hari ini. Hingga pada suatu ketika satu harinya adalah bersamaan 1000 tahun hari awalnya.

4) Sesetengah pembesar dan penduduk duduk bersamanya walaupun memusuhi Imam Mahdi, mereka semasa di sana kerap turun ke syurga bertemu dengan Imam Mahdi agar tempat tinggal mereka meningkat darjatnya dan menjadi lebih nikmat. Ini adalah kerana mereka tidak berpuas hati dengan darjat tempat tinggal mereka dan mahu lebih tinggi lagi. Ketika bertemu dengannya walaupun dimarahi atau dimaki oleh Imam Mahdi mereka tetap mengulangi bertemu dengannnya kerana semakin banyak dan semakin teruk dimarahi atau dimaki semakin tinggi darjat mereka dan darjat serta nikmat tempat tinggal mereka. Mereka tidak lagi turun ke syurga apabila telah berpuas hati dengan darjat tempat tinggal mereka.

5) Penduduk syurga dan duduk bersamanya tidak merasa letih atau penat walaupun mereka tidak pernah tidur semasa di sana.

6) Syurga, neraka dan alam semesta adalah berpunca dari batin Imam Mahdi (nur Muhammad). Tercipta dari cahaya yang terpancar keluar (setitis peluh cahaya) dari nur Muhammad.

7) Penduduk syurga semuanya berbogel. Berbogel menambah nikmat batin.

Ada penduduk syurga semasa di dunia dia adalah lelaki tetapi di syurga dia adalah perempuan, dan ada penduduk syurga semasa di dunia dia adalah perempuan tetapi di sana dia menjadi lelaki tetapi ada juga yang masih sama seperti di dunia jika di dunia dia adalah lelaki di syurga dia masih suka menjadi lelaki dan jika di dunia dia adalah perempuan di syurga dia masih perempuan. Penduduk syurga boleh menukar jantina mereka sesuka hati mereka mengikut kecenderungan mereka dan kehendak mereka sendiri.

8) Di syurga kemaluan perempuan adalah berbau wangi tetapi di dunia ianya berbau busuk.

9) Di padang mahsyar penuh dengan kerisauan, kebimbangan, keadaan yang sangat berat sehingga ada orang yang menggigit jari sehingga memakan tangan mereka hingga ke paras lengan tanpa menyedarinya dan tanpa merasa sakit kerana terlalu risau. Bagi ahli syurga mereka juga terasa berat tetapi mujurlah mereka dapat menggunakan perlindungan iaitu alam malaikat. Apabila seseorang itu mati mereka akan terus berada di lubang-lubang neraka atau taman syurga, tetapi apabila kiamat berlaku mereka semua orang yang telah lama mati sebelum kiamat ditarik keluar dari syurga dan neraka dan dibawa ke padang mahsyar. Keadaan di mahsyar adalah lebih berat dari keadaan neraka.

10) Semua jin dan iblis akan masuk neraka termasuk nabi jin iaitu khiddir. Tiada jin yang masuk syurga kerana asal jin adalah api maka kembalilah mereka ke dalam api. Jin tidak berasa panas malahan berasa selesa di dalam neraka kerana mereka juga diperbuat daripada api. Begitu juga dengan iblis walaupun berasal dari malaikat yang diperbuat daripada cahaya mereka juga tidak berasa panas dalam neraka malahan berasa selesa. Iblis terasa panas berada di dalam syurga atau apabila tekena cahaya syurga.

11) Imam Mahdi menunggang kuda semasa di padang mashyar sedangkan semua nabi lain hanya berjalan kaki sahaja begitu juga dengan semua manusia lain mereka hanya berjalan kaki sahaja. Ada orang semasa di padang mahsyar mereka ditenggelami peluh sehingga paras hidung dan ada pula ditenggelami dengan nanah sejauh pandangan mereka. Hanya diri mereka sahaja ditenggelami peluh atau nanah yang hanya berada di sekeliling mereka dan tidak terkena pada orang lain dan peluh atau nanah tersebut sentiasa mengikuti mereka. Setelah hisab dan semua ahli syurga telah masuk syurga dan setiap ahli neraka telah masuk neraka, Imam Mahdi turut masuk ke dalam neraka selama 2 hari (2000 tahun dunia dan terasa seperti 2000 tahun ketika berada di dalam neraka) untuk memberi syafaat kepada ahli neraka dan Imam Mahdi juga terasa panasnya neraka tanpa apa-apa perlindugan dari api neraka. Ini adalah kerana Imam Mahdi yang memgambil neraka mereka.

12) Di mahsyar nanti ada segerombolan besar manusia (ahli syurga dan duduk bersamanya) yang diketuai oleh Imam Mahdi akan berjalan mencari-cari nabi Muhammad agar perbicaraan mahsyar boleh dimulakan. Tetapi mereka tidak bertemu dengan nabi Muhammad sebaliknya bertemu dengan nabi-nabi lain dahulu serama 312 orang. Akhirnya kali yang ke 313 barulah mereka bertemu nabi Muhammad dan memintanya berdoa agar perbicaraan mahsyar boleh dimulakan. Tanpa doa nabi Muhammad perhitungan tidak boleh dimulakan dan tanpa bertemu dengan nabi-nabi lain nabi Muhammad tidak akan ditemui. Sambil mencari nabi Muhammad, Imam Mahdi akan memberi syafaat kepada ahli neraka yang berlegar-legar di padang mahsyar dan membawanya ke dalam perlindungan (alam malaikat) dari azab dan beratnya keadaan di mahsyar tetapi ada hadnya dan tidak semua ahli neraka boleh diselamatkan ketika di mahsyar. Setelah perbicaraan mahsyar selesai dan ahli syurga telah masuk syurga. Imam Mahdi tanpa memasuki syurga akan di turunkan ke dalam neraka selama 2 hari akhirat (2000 tahun dunia). Semasa di dalam neraka dia akan memberi syafaat kepada penduduk neraka hingga jumlah yang tertentu sahaja. Semasa di dalam neraka Imam Mahdi juga terbakar dan merasa panasnya neraka kerana dialah yang mengambil siksa neraka dari orang-orang yang diselamatkannya, sehingga 2 hari akhirat barulah dia masuk ke dalam syurga dan disambut oleh seluruh penduduk syurga.


13) Selama 1500 tahun dari sekarang semua umat manusia akan masuk syurga atau duduk bersamanya kecuali manusia yang hidup 500 tahun sebelum kiamat di mana mereka akan masuk neraka. Walaubagaimanapun manusia yang masuk neraka ini mempunyai ketahanan badan fizikal dan batin terhadap neraka di mana mereka tidak merasa panas pun apabila berada dalam neraka. Nanti apabila mereka dikeluarkan oleh Imam Mahdi dari neraka dan dimasukkan ke dalam syurga, ada di antara mereka akan pindah semula ke dalam neraka. dengan alasan, mereka lebih nikmat duduk dalam neraka. Panasnya hawa nafsu mereka hanya boleh disejukkan oleh api dan bukannya syurga kerana hawa nafsu mereka terlalu kuat.

14) Syurga satu hari nanti akan lenyap (selepas selama- lamanya/kurang lebih 100 trillion tahun akhirat) bersama semua penduduknya, hanya mereka yang duduk bersamanya sahaja yang akan kekal sehingga mereka bersatu dengan tuhan. Apabila seluruh penduduk syurga rasa tidak mahu hidup lagi, tuhan akan membuat mereka tertidur (itulah kali pertama dan terakhir penduduk syurga tidur) lalu melenyapkan seluruh syurga dan penduduknya kepada tiada. Nikmat tertinggi yang dicipta tuhan adalah nikmat tidak wujudnya seseorang itu. Jika penduduk syurga tidak lenyap mereka akan menjadi kufur di dalam syurga kerana terlalu nikmat (kufur nikmat).

15) Buku catatan manusia yang akan dibuka di mahsyar adalah berbentuk imej tiga dimensi yang terbentang luas dan seseorang itu boleh menyentuh dirinya atau segala objek di dalam buku catatan tersebut tetapi tidak boleh mengubah apa-apa sekalipun. Ia bukanlah berbentuk buku yang ditulis atau boleh dibaca seperti buku-buku pada hari ini.

16) Semua orang akan masuk syurga kecuali yang tidak mahu. Manusia akan mendapat badan baru di akhirat sama ada badan neraka atau badan syurga.

17) Di syurga tertinggi hanya ada tiga tulisan dalam tulisan arab iaitu perkataan Bismillah, Lailahaillallah dan Muhammadarasullullah. Perkataan Bismillah adalah yang menjadi punca segala air di syurga dan perkataan Lailahaillallah Muhammadarasulullah ada tertulis di pintu syurga. Tiada tulisan lain walau dalam apa bahasa pun.

18) Semua nabi-nabi sebelum ini apabila mati adalah masuk neraka. Tetapi bukanlah untuk menyeksa semua nabi-nabi tersebut tetapi adalah untuk ditunjukkan kepada umat mereka yang masuk neraka kerana tidak mahu mengikuti mereka. Tetapi semua nabi tidak hidup seperti ahli neraka lain kerana roh mereka hanya separuh badan dan mereka hanya berdiri tegak di dalam neraka untuk disaksikan oleh umat mereka dan tidak pula tebakar kerana mereka dilindungi dari terbakar. Apabila ditanya tuhan kenapa umat mereka kenapa tidak mengikuti nabi mereka lalu ahli neraka menjawab mereka tidak tahu dan ini menambah penyesalan dan siksa batin mereka di dalam neraka. Pada tahun 1998 Imam Mahdi telah membebaskan semua nabi-nabi dahulu dan seluruh ahli neraka yang mati sebelum 1998 dari api neraka dan memasukkan mereka ke dalam syurga dan mereka hidup seperti ahli syurga lain di dalam syurga. Apabila Imam Mahdi mengatakan 'bebaskan mereka', seluruh neraka runtuh dan penduduknya terbebas dan masuk syurga. Tetapi neraka terbentuk semula menantikan mangsa baru iaitu manusia yang mati selepas tahun 1998. Manusia yang mati selepas tahun 1998 semuanya masuk neraka walaupun mereka adalah nabi sekalipun. Imam Mahdi akan membebaskan sekali lagi penduduk neraka pada hari perkahwinannya iaitu pada tahun antara 2016-2018. Selepas terbentuknya kerajaan dunia Imam Mahdi tiada lagi manusia yang masuk neraka hingga ke tahun 1500 (500 tahun sebelum kiamat).

19) Di syurga tiada masalah dan kesukaran seperti di dunia, yang ada hanya kegembiraan, keseronokan, kemewahan, nikmat yang tidak habis-habis dan kesenangan yang melimpah ruah. Ada kalanya penduduk syurga suka berseorangan dan ada ketikanya mereka suka berjumpa beramai-ramai dan mereka suka bercerita tentang keadaan mereka di dunia dan apa yang mereka lakukan ketika di dunia dan siapa mereka di dunia dan juga tentang pengalaman mereka di dunia. Mereka juga gemar mendengar lagu-lagu dari dunia.

20) Neraka yang paling dalam (neraka jahannam) adalah sejuk dan kering (terlalu panas hingga menjadi sejuk) dan apinya berwarna hitam dan ia adalah bahagian neraka yang paling selesa berbanding bahagian neraka lain. Neraka yang paling panas dan tidak selesa adalah neraka di bahagian tengah dengan api berwarna putih. Batu-batu besar terapung-apung di dalam api di neraka dan neraka menggelegak dan berdesir. Penduduk neraka mempunyai saiz badan yang sangat besar seolah-olah gergasi untuk menambah rasa siksa tetapi penduduk syurga mempunyai saiz badan kurang lebih seperti di dunia.

21) Apabila seseorang itu mati, dia (orangnya) akan masuk ke badan baru yang tersedia atau muncul sama ada di syurga atau neraka. Badannya yang asal ketika di dunia akan mereput. Jika dia cacat ketika di dunia, apabila dia mati dia akan mendapat badan baru yang sempurna tanpa kecacatan sama ada di dalam neraka atau syurga. Pada zaman baru badan asal akan ghaib apabila seseorang itu mati dan dia juga akan mendapat badan baru di syurga.

22) Bagi penduduk neraka, jasad mereka tidaklah hangus atau daging mereka rentung hingga tinggal tulang atau sebagainya ketika berada di dalam neraka. Tetapi ketika di dalam neraka hanya kulit mereka sahaja yang mengelembung atau mengelupas akibat panasnya dan keringnya neraka kerana api neraka adalah api batin. Tujuan api neraka adalah untuk menyeksa batin manusia. Api neraka tidak sama dengan api dunia. Apabila seseorang telah masuk neraka beberapa ketika dan apabila keluar dari neraka dia akan mendapat darjat dan syurga yang lebih tinggi kerana siksa neraka telah meningkatkan darjatnya dan membersihkan batinnya.

23) Keadaan di mahsyar adalah lebih berat dari neraka.

24) Penduduk syurga semuanya ‘kafir’ (kerana tidak bersembahyang).

25) Perjalanan di titian sirat memakan masa selama 50 ribu tahun akhirat (18 billion tahun dunia).

26) Nabi Isa juga dapat duduk bersamanya dan tidak masuk syurga.

27) Orang yang jika kita mendekati mereka terasa ‘panas’ bahang batin mereka sebenarnya ada neraka dalam badan mereka dan jika terasa sejuk pula sebenarnya ada syurga dalam badan mereka. Manusia iblis (manusia yang beriblis dalam badan) juga membawa neraka dalam badan mereka. Manusia biasa dalam keadaan tenang membawa syurga dalam badan mereka. Syurga dan neraka ada dalam badan manusia. Cuma yang mana lebih kuat atau lemah saja yang berbeza di antara manusia di mana orang kafir dan orang yang beriblis dalam badan mereka mempunyai neraka yang lebih kuat daripada syurga dalam badan mereka dan wali pula mempunyai syurga dalam badan mereka lebih kuat dari neraka mereka.


28) Tiada tempat tinggal selain dari syurga, neraka dan duduk bersamanya di akhirat kelak. Tiada tempat tinggal yang terletak di antara syurga dan neraka.


29) Syurga seseorang itu akan bertambah nikmat dan tinggi darjatnya serta bertambah luas dari sehari ke sehari dengan sendirinya tetapi jika mereka mahu darjat dan kenikmatan syurga mereka lebih tinggi lagi mereka perlu bertemu dengan Imam Mahdi di syurga atau dilawati oleh Imam Mahdi.


30) Rupa bidadari lelaki dan bidadari perempuan di syurga mirip wajah Imam Mahdi dan Fazilah. Bidadari syurga bukanlah manusia, bentuknya sahaja seperti manusia (ada roh dan jasad tetapi tiada batin/orangnya). Penduduk syurga tidaklah terlalu menyukai para bidadari mereka hanya dipanggil apabila diperlukan.


 

                                                                                                                                                                   

Kejadian Manusia, Kewalian, Kekufuran dan Iblis



1) Kejadian manusia adalah sesuatu yang pelik tetapi istimewa. Ada orang berjasad lelaki dan mempunyai roh lelaki, ada pula berjasad lelaki tetapi mempunyai roh perempuan. Begitu juga dengan perempuan, Ada yang berjasad perempuan dan mempunyai roh perempuan dan ada pula berjasad perempuan tetapi mempunyai roh lelaki. Sifat jasad dan roh yang bertentangan atau sama ini mencorakkan sifat seseorang itu. Ada yang normal dan ada yang menjadi pondan atau pengkid, ada yang bersifat kasar atau lembut. Imam Mahdi pula mempunyai jasad lelaki tetapi susunan sarafnya adalah menyerupai susunan saraf jasad perempuan, mempunyai roh lelaki yang bersifat perempuan, sifat-sifat yang berbeza ini menjadikannya bukan lelaki, bukan perempuan dan bukan pondan. Ini menjadikannya tuhan yang disebut dalam Al-Quran (ahli sunnah) bahawa tuhan bukan lelaki, bukan perempuan dan bukan pondan.

2) Seseorang wali mempunyai wajah yang bercahaya (berwajah kelihatan putih), sedangkan orang kafir mempunyai wajah yang kelihatan hitam (tidak bercahaya) walaupun dia mempunyai kulit berwarna cerah atau putih. Walaupun seseorang itu berkulit hitam atau gelap tetapi jika dia telah menjadi wali wajahnya akan kelihatan bercahaya. Tetapi pada zaman ini ada orang berwajah bercahaya tetapi ia adalah cahaya iblis putih dan bukannya cahaya kewalian. Sukar untuk membezakannya, hanya yang berpengetahuan tentang kewalian sahaja yang boleh mengenal sama ada seseeorang itu wali ataupun iblis putih. Tetapi salah satu cara untuk membezakannnya adalah jika seseorang itu adalah iblis putih dia akan sentiasa cuba merosakkan batin seseorang (seperti ‘membuat', mengkufurkan dan sebagainya) sedangkan wali pula membetulkan batin.

3) Syaitan dan iblis di dalam badan manusia pula adalah roh berwarna hitam. Selain itu di dalam badan manusia ada semangat dan nafsu yang juga berbentuk roh berwarna hitam. Kesemuanya boleh dibezakan oleh sesiapa yang tahu dan benar-benar faham akan unsur- unsur ini.

4) Pada zaman ini hanya orang yang pernah menyembah Imam Mahdi sahaja akan diterima segala amalan mereka oleh tuhan. Orang yang tidak pernah menyembahnya amalan mereka hanya mendapat pahala sahaja tetapi tidak diterima tuhan walaupun mereka bersujud tidak bangun-bangun selama-lamanya. Amalan kebaikan manusia yang islam (wali) adalah berbentuk cahaya putih yang naik ke langit dan amalan manusia yang kafir dan amalan kejahatan semua manusia adalah berbentuk roh berwarna hitam yang naik ke langit. Amalan berwarna hitam ini tidak akan dapat melepasi walaupun langit pertama dan kembali ke bumi. Amalan berwarna putih mungkin akan melepasi langit pertama tetapi belum tentu melepasi langit ke tujuh kerana langit ke tujuh adalah halangan ikhlas dan amalan yang ikhlas sahaja dapat melepasinya untuk bertemu dengan tuhan. Ikhlas adalah tingkat amalan tertinggi. Jika amalan yang melepasi halangan ikhlas itu bertemu dengan tuhan ia belum tentu diterima tuhan.

5) U.F.O adalah kapal iblis. Makhluk asing yang diperkatakan oleh orang Amerika sebenarnya adalah anak-anak iblis. Kerajaan iblis yang terbesar terletak di segitiga bermuda dan yang lebih kecil ada di beberapa bahagian dunia yang lain.

6) Daripada 9 malaikat berdarjat tertinggi, 7 akan menjadi iblis dan 2 menjadi islam (Semua malaikat lain bukannya islam dan juga bukan kafir, mereka hanya menyembah dan membesarkan tuhan).

7) Ada di antara manusia yang mempunyai kecenderungan yang amat sangat untuk menjadi kufur hatinya, orang seperti ini walaupun telah mendapat cahaya kewalian akan kembali kufur dan mereka turut mempengaruhi dan ‘membuat’ orang di sekeliling mereka menjadi kufur. Orang seperti ini apabila terserempak atau dijumpai akan terus dibunuh oleh Imam Mahdi.

8) Apabila seorang lelaki beronani(melancap), maka akan tumbuh tubuh Yajuj Majuj di jaringan guanya sebanyak jumlah sperma di dalam air mani tersebut, dan Yajuj Majuj yang lahir ini ada yang kuat dan lemah bergantung kepada seseorang lelaki tersebut. Yajuj Majuj yang lemah akan menjadi makanan kepada Yajuj Majuj yang lebih kuat atau yang lebih tua. Sehingga kini ada berpuluh billion Yajuj Majuj yang masih hidup dan menunggu masa untuk keluar 1300 tahun lagi. Jika seseorang lelaki beronani dan berniat memberi makan Yajuj Majuj dia akan mendapat pahala. Yajuj Majuj ada yang setinggi 2 tingkat atau 3 tingkat bangunan dan ada yang lebih kecil.
9) Orang yang pemikirannya dipenuhi dengan idea-idea jahat sebenarnya telah diserapi oleh pemikiran iblis. Orang tersebut pandai tetapi pandai dalam memikirkan hal-hal kejahatan dan keburukan dan pemikirannya tidak kepada arah kebaikan dab berhikmah atau sesuatu yang membina. Pemikiran iblis adalah seperti satu putar belit dan tipu daya yang bersarang dalam pemikiran seseorang. Sarang pemikiran iblis dalam pemikiran seseorang itu adalah seperti jaringan berwarna hitam. Pada zaman ini terlalu ramai orang yang berfikiran seperti iblis. Manusia menjadi pandai seperti pandainya iblis. Pemikiran yang rosak boleh mempengaruhi hati seseorang dan hati yang rosak boleh merosakkan pemikiran. Iblis dalam bentuk manusia (manusia yang mempunyai iblis dalam badan dan berpemikiran iblis) menyerang manusia lain dari atas (akal fikiran) dan bawah (hati manusia) dan dari kiri (dosa dan kejahatan yang manusia lakukan) dan kanan (amalan kebaikan) untuk merosakkan batin dan pemikiran mereka. Perkara seperti ini berlaku setiap masa dan setiap hari di mana-mana sahaja di zaman ini.


10) Orang-orang yang telah mendapat cahaya kewalian akan mengalami perjalanan dan perubahan batin di mana mereka memahami perkara- perkara batin tentang kejadian manusia, batin manusia itu sendiri dan sifat- sifat manusia dan rahsia di sebalik tindakan dan perbuatan yang boleh memperbaiki sifat dan diri mereka sendiri. Sifat dan diri mereka serta batin mereka menjadi betul dan berhikmah, kehadiran mereka mempengaruhi manusia di sekeliling mereka dan menyebabkan tindakan orang di sekeliling mereka berubah kepada arah yang betul atau kebaikan.

11) Manusia sebenarnya hanyalah perasaan. Perasaan diriya wujud. Perasaan suka, duka, sakit, gembira, tenang, tenteram, risau, sedih, cemas, cinta dan seribu satu macam perasaan lagi. Manusia akan hilang kawalan jika tidak menjaga perasaannya atau perasaannya terganggu. Perasaan manusia ada di dalam roh dan hati manusia. Jasad manusia hanyalah bekas tempat mengisi. Iblis dan manusia iblis suka menyerang dan menggangu perasaan manusia untuk merosakkan batin dan menyesatkan manusia. Oleh itu janganlah suka menganggu perasaan orang lain kerana ia membawa lebih banyak keburukan berbanding kebaikan.

12) Ada isteri menjadi ujian kepada suaminya dan ada pula isteri adalah menenangkan suaminya. Isteri yang menjadi ujian biasanya akan menyeksakan dan membuat suaminya tidak selesa dengannya. Isteri jenis ini selalu ‘membuat’ suaminya. Isteri yang menenangkan suaminya sentiasa dapat memberi ketenteraman kepada suaminya. Isteri yang menjadi ujian selalunya berdarjat rendah di sisi tuhan ataupun perempuan neraka dan isteri yang menenangkan biasanya berdarjat tinggi ataupun perempuan syurga. Perempuan yang tidak puas nafsunya juga suka ‘membuat’ suaminya.

13) Di tempat yang ramai orang kufur, udara di tempat tersebut akan dipenuhi oleh iblis udara dan suasana udara di tempat tersebut akan kelihatan gelap sedikit. Di tempat yang orangnya ramai mempunyai batin redha/batin wali, udara di tempat tersebut akan dipenuhi oleh malaikat udara dan keadaan udara di tempat tersebut kelihatan lebih cerah. Iblis udara boleh masuk ke dalam hati dan merosakkan hati manusia dan mengajar idea-idea kejahatan manakala malaikat udara pula membersihkan hati manusia dan memberi ilham kebaikan. Iblis udara adalah zarah-zarah iblis yang terapung di udara. Malaikat udara adalah zarah malaikat yang terapung di udara.

14) Perempuan adalah ciptaan tuhan yang lebih istemewa berbanding lelaki. Tetapi Imam Mahdi adalah ciptaan tuhan yang paling istimewa. Manusia adalah ciptaan tuhan yang paling istimewa berbanding ciptaan lain.

15) Hati seseorang wali tidak boleh ‘dimasuki’ oleh orang lain atau unsur lain kerana dilindungi tuhan dari kerosakan. Hati orang kafir boleh ‘dimasuki’ oleh orang lain dan juga oleh unsur lain.

16) Perempuan yang bercinta dengan seseorang lelaki akan ‘menghitamkan’ wajah dan hati lelaki yang mahu dijadikan suami dan ini adalah satu perbuatan yang sesat. Menghitamkan atau ‘membuat’ ini adalah sebenarnya mengkufurkan dan ia adalah perbuatan iblis dan manusia iblis. Orang yang kufur apabila mati akan masuk neraka.

17) Orang yang berilblis dalam badan mereka apabila melawat orang sakit atau sedang nazak suka atau gemar menghitamkan (mengkufurkan) orang sakit tersebut dan ini adalah perbuatan iblis dan jika orang itu mati pasti akan masuk neraka dan iblis suka jika manusia masuk neraka. Jika Imam Mahdi berjumpa dengan manusia iblis ini dia akan membunuh mereka kerana mereka akan menyebarkan kesesatan jika tidak dibunuh.


18) Manusia yang gemar mengkufurkan manusia lain sebenarnya adalah sesat ataupun manusia iblis.


19) Imam Mahdi ‘buat’ orang, orang jadi wali tetapi manusia iblis ‘buat’ orang, jadi kufur dan rosak batin ataupun jadi beriblis.


20) Pada zaman sebelum ini setiap seorang manusia yang lahir akan lahir juga iblis bersamanya dan iblis ini berada di dalam badannya. Tetapi setelah beberapa lama selain iblis ada unsur lain yang lahir bersama manusia iaitu syaitan ataupun roh syaitan yang berada di dalam badan manusia.




KIAMAT DAN KEMUNGKINAN MASANYA

KIAMAT(KEMUNGKINAN/GELOMBANG YANG PERTAMA)

Kemungkinan kiamat yang pertama telah berlaku pada Mei 1998. Pada pagi tersebut ketika Imam Mahdi keluar dari rumah muncul lembaga manusia yang terbang dari udara dan turun hinggap di belakangnya. Lembaga tersebut adalah Dajjal yang datang untuk membunuh Imam Mahdi dengan pedangnya. Ketika Dajjal menghayun pedangnya untuk memenggal kepala Imam Mahdi muncul suara tuhan di udara yang mengarahkan Dajjal agar menungggu sebentar terlebih dahulu. Imam Mahdi mencapai kayu kecil dan menghayun-hayunkannya seperti pedang dan tiba-tiba semangat syurga (roh syurga) dalam badannya hidup kembali dan Dajjal pun lari dengan terbang ke udara. Langit dunia telahpun jatuh di atas kepalanya tetapi kiamat tidak jadi berlaku hanya kerana semangat syurga Imam Mahdi hidup kembali dan zaman telah dipanjangkan. Jika kepala Imam Mahdi dipenggal Dajjal maka kiamatlah dunia dan seluruh penduduknya masuk neraka selama-lamanya (100 trillion tahun akhirat /36.5 quintillion tahun dunia).



KIAMAT (KEMUNGKINAN/GELOMBANG YANG KEDUA)

Kemungkinan kiamat yang kedua akan berlaku antara tahun 2026–2028. Ketika ini Imam Mahdi sedang menyerang seluruh pelusuk dunia untuk mengosongkan dunia sebelum membina kerajaan baru dunia. Jika Imam Mahdi mati apabila terkena bom nuklear yang dilancarkan manusia maka kiamat akan berlaku. Dajjal akan mengambil kesemua keramat Imam Mahdi dan para wali dan menggunakannya untuk mengubah dirinya menjadi gelombang dan membunuh seluruh umat manusia dalam masa 1 saat dan semua manusia akan masuk neraka.

KIAMAT (KEPASTIAN/GELOMBANG KETIGA)

Kedatangan kiamat yang mengikut jadual akan berlaku kira-kira 2000 tahun lagi dan ia pasti berlaku dan tidak dapat dielakkan lagi. Ia adalah bumi yang mati dalam keadaan baik dan tidak mati sesat seperti kemngkinan kiamat yang pertama dan kedua. Walaubagaimanapun semua manusia pada ketika (500 tahun sebelum kiamat) itu adalah ahli neraka kecuali Imam Mahdi dan saki baki pengikutnya yang masih hidup. Bumi tidak boleh menampung kehidupan selama-lamanya dan umur bumi ada hadnya, apabila sampai hadnya ia akan mati/kiamat. Kiamat dengan cara yang baik ini berlaku apabila teriakan sangkakala yang pertama (jeritan malaikat yang menyebut "Allah" dengan sangat kuat hingga menggugurkan jantung batin manusia lalu mereka pun serta-merta mati). Ia diikut dengan kemusnahan bumi.

Ada lagi kemungkinan kiamat akan berlaku di antara masa-masa tersebut tetapi tidaklah terlalu besar kemungkinannya.

 

 

AGAMA ZAMAN BAHARU (New age religion)

 


Islam Zaman Baharu

Islam zaman baharu adalah lanjutan dari agama nabi Muhammad tetapi telah diubah beberapa perkara di dalamnya. Sembahyang wajib lima waktu akan dimansuhkan dan hanya tinggal sembahyang maghrib sahaja dan rakaatnya pula telah dipendekkan kepada 2 atau 1 rakaaat sahaja. Sembahyang wajib yang lain hanya menjadi sunat serta rakaatnya hanya 2 atau 1 dan sembahyang sunat pula dimansuhkan. Bacaan sembahyang pula adalah dalam bahasa melayu. Sembahyang dimansuhkan dan dipendekkan rakaatnya kerana pada masa hadapan waktu berjalan terlalu cepat dan tidak sempat untuk melakukan kelima-lima waktu sembahyang kerana menjadi terlalu berat bagi manusia di masa hadapan.

Puasa pula dimansuhkan kerana tidak ada yang perlu di ambil iktibar kerana tiada lagi orang yang kelaparan di masa hadapan kerana semuanya adalah percuma. Puasa hanya menjadi sunat sahaja.

Zakat pula tidak perlu dikeluarkan kerana hampir semua manusia di zaman hadapan tiada wang untuk dibelanjakan tetapi tiada pula orang yang miskin atau fakir kerana semua keperluan mereka di tanggung oleh Imam Mahdi dan kerajaannya.

Haji juga tidak dapat dilakukan kerana kaabah telah diruntuhkan.

Tiada lagi penguatkuasaan undang-undang islam atau sivil di zaman hadapan dan manusia tidak lagi terikat dengan undang-undang tetapi mereka tidaklah pula melakukan banyak jenayah kerana tiada lagi tekanan atau kesempitan hidup.

Ilmu agama yang mendalam lebih dari apa yang ada sekarang adalah menjadi rahsia orang-orang yang bersembahyang sahaja dan manusia yang lain akhirnya tidak tahu apakah itu agama. Dalam tempoh seribu tahun islam zaman baharu akan hilang lenyap kerana pengamalnya dibunuh oleh Imam Mahdi secara berjadual hingga tiada lagi orang yang bersembahyang pada ketika hampirnya peperangan dengan Dajjal.

Islam semua manusia di zaman hadapan adalah islam cahaya kewalian. Asas kepada semua agama yang pernah lahir di dunia dari zaman nabi Adam hingga ke zaman nabi Muhammad dan hari ini.




Kristian Zaman Baharu


Ia hanyalah agama batin (cahaya kewalian) dan tiada amalan zahir. Tidak pula menyembah salib atau pergi ke gereja. Hanya hidup menunggu mati tanpa melakukan apa-apa amalan khusus. Mereka menjalani hidup seperti biasa (makan, minum dan berehat) sehinggalah mereka mati. Kebanyakan manusia di zaman hadapan adalah beragama kristian zaman baharu yang berprinsip HIDUP MENUNGGU MATI.

 

 

kelahiran Semula


1) Emak Imam Mahdi adalah manusia dan perempuan tertinggi darjat di alam semesta. Dia adalah manusia tertinggi darjatnya sejak dari zaman nabi Adam hingga hari kiamat dan tiada manusia lain setinggi darjatnya. Bapanya adalah manusia kedua tertinggi darjatnya di duduk bersamanya.

2) Zulkifli Bin Ibrahim yang hidup di bumi pada ketika ini akan lahir semula ke dunia di kitaran alam semesta hadapan (selepas kiamat kali ini) iaitu di bumi ke - 10 002 untuk menjadi Imam Mahdi. Imam Mahdi adalah kelahiran semula. Hanya lima orang sahaja yang boleh lahir semula ke dunia hadapan dan manusia yang lain akan masuk syurga, duduk bersamanya atau masuk neraka. Bumi sekarang adalah bumi ke – 10 001. Ini bermakna bumi dan alam semesta telah kiamat sebanyak 10 000 kali. Setiap hidupan dan peristiwa di bumi adalah ulangan dari bumi yang pertama hingga ke bumi sekarang.

3) Tun Dr Mahathir Mohamad, Datuk Napsiah Omar, Tan sri Muhyiddin Yassin, dan Ramlah juga akan dilahirkan semula di bumi hadapan masing-masing menjadi Abu Bakar, Khatijah, Pemerintah Dunia dan Noraini. Kelahiran semula tidak berlaku kepada mana-mana manusia lain dan tidak pula berlaku di bumi yang sama dalam zaman berlainan seperti ajaran Hindu dan Buddha yang telah sesat. Tiada pula manusia lahir semula menjadi binatang.
 




KETUHANAN DAN IMAM MAHDI



1) Imam Mahdi adalah tuhan dari segi batin dan apabila kita menyembahnya sama ada dengan hati atau fizikal kita akan nampak tuhan (cahaya tuhan yang muncul dari bumi dan naik ke langit). Dia juga raja yang berkuasa tuhan.

2) Imam Mahdi adalah raja orang melayu (Messiah sebenar) dan Dajjal adalah raja orang yahudi (Messiah palsu).

3) Imam Mahdi adalah ketua syurga (pemerintah syurga) yang memerintah tingkat syurganya dan juga lain-lain tingkat syurga di samping nabi yang mengetuai umat masing-masing.

4) Tuhan adalah perempuan.

5) Imam Mahdi hidup selama 2000 tahun dan Dajjal pula hidup selama 1000 tahun.

6) Syurga dan neraka umat zaman ini dan hadapan terletak di tangan Imam Mahdi.


7) Imam Mahdi adalah tuhan muka bumi dan di sana ada tuhan alam semesta. Tuhan alam semesta telah meninggalkan muka bumi dan menjadikan Imam Mahdi tuhan muka bumi.


8) Anak-anak luar nikah adalah anak tuhan dan Imam Mahdi adalah tuhan.

9) Imam Mahdi akan mengeringkan semua air (air daratan dan air lautan) di dunia pada tahun 2026 dengan meminumnya dan air tersebut ghaib apabila tiba di perutnya.

10) Manusia akhir zaman (pada hari ini) banyak melakukan dosa tetapi darjat mereka tinggi-tinggi.

11) Imam Mahdi telah membebaskan penduduk 1000 neraka (yang berasal dari 1000 bumi) yang lepas dengan hanya mengatakan ‘bebaskan mereka’ apabila ditanya tuhan sama ada untuk membebaskan mereka atau tidak.

12) Apabila melihat kekeramatan Imam Mahdi seolah-oleh kita melihat kuasa tuhan telah turun ke muka dunia kerana keramatnya tiada tandingan. Antara keramat yang terbesar adalah membelah dua bumi dan keramat peperangan.

13) Di akhirat kelak Imam Mahdi menduduki syurga tertinggi sekali diikuti oleh syurga nabi Muhammad dan nabi-nabi lain di bawahnya dan syurga di tingkat bawah sekali adalah syurga nabi Adam bersama umatnya. Syurga di bawah syurga nabi Adam adalah syurga bagi orang yang bunuh diri dan tidak diketuai nabi.


14) Imam Mahdi dirasuk tuhan tetapi orang biasa yang tidak tahu(jahil) menyangka dia dirasuk syaitan. Hanya wali peringkat tinggi sahaja faham siapa Imam Mahdi sebenarnya.
15) Dajjal adalah kemarahan tuhan terhadap manusia manakala Imam Mahdi pula adalah kebencian tuhan terhadap manusia.

16) Imam Mahdi berkuasa membunuh sesiapa sahaja yang dikehendakinya tanpa sebarang alasan walaupun orang tersebut belum sampai ajal kerana dia adalah tuhan yang berkuasa mutlak. orang yang tidak mengikut katanya dan perintahnya juga akan dibunuh.

17) Kematian dan pembunuhan adalah permainan baginya.

18) Imam Mahdi memiliki kuasa alam semesta (kuasa kegelapan tuhan/kuasa hitam tuhan/kuasa hawa nafsu tuhan). Bukankah alam semesta 99% adalah kegelapan dan hanya sebahagian kecil disinari oleh bintang yang dipanggil matahari dan bintang supernova. Kuasa ini adalah kuasa yang terbesar yang pernah diberikan tuhan kepada manusia dan tidak pernah diberikan kepada sesiapapun. Dia juga ada kuasa cahaya alam semesta yang berbentuk titik (bebola) cahaya terletak di belakang hati.


19) Dari jasad Imam Mahdi boleh keluar syurga, orang yang ada iblis dalam badan mereka akan terasa panas apabila terkena cahaya syurga tersebut (iblis terasa selesa dalam neraka dan terasa panas apabila berada dalam syurga). Manusia biasa terasa sejuk apabila terkena cahaya syurga yang keluar dari wajah dan badan Imam Mahdi.


20) Malaikat memanggil Imam Mahdi sebagai Allah dan wali quthb mengatakannya dan memberitahu bahawa dirinya adalah Imam Mahdi ketika dia tidak mengetahui siapa dirinya.

21) Imam Mahdi menjadi pahlawan keramat Penyelamat Dunia selama kurang lebih 1000 tahun (100 tahun selepas runtuhnya kota parawali). Dia adalah pahlawan keramat terunggul sepanjang zaman.

22) Dalam ramalan orang terdahulu Imam Mahdi adalah pemuda tuhan (mereka mentafsirkannya sebagai pemuda yang dihantar tuhan) tetapi sebenarnya dia adalah tuhan dalam bentuk pemuda.

23) Pemegang panji-panji (orang yang melaksanakan semua tugas /pembantu ) Imam Mahdi ialah Syuaib bin Musa.

24) Isterinya yang paling penting (memegang kuasa keramatnya) bernama Fazilah binti Hashim. Hanya 3 orang isterinya yang tinggal menemaninya selama 2000 tahun hingga hari kiamat. Yang lain mengikuti orang lain atau dibunuh olehnya.


25) Imam Roslan (Wak Lan) adalah ketua kerajaan duduk bersamanya/duduk di sisi tuhan/duduk di alam tuhan/duduk di atas Arasy. Semua penduduknya akan meningkat darjat sehinggalah mereka 'bersatu dengan tuhan' (mereka tidak wujud, hanya tuhan sahaja yang wujud).


26) Imam Mahdi hanya mempunyai satu buku catatan sahaja iaitu buku pahala dan segala apa yang dilakukan adalah pahala walaupun membunuh dan merogol.


27) Imam Mahdi adalah tuhan di dalam badan (suara tuhan muncul dari dalam badan) dan Fazilah adalah tuhan di luar badan (Suara tuhan muncul dari luar).


28) Imam Mahdi akan meratakan bumi hingga tiada gunung atau lurah semasa menjadi gergasi.


29) Imam Mahdi adalah nur muhammad yang menjadi punca segala roh (batin) manusia di dunia. Oleh itu semua manusia mempunyai perhubungan batin dengannya dan perhubungan yang kuat ini menyebabkan seseorang itu terasa ‘ditarik'/'tertarik' kepada Imam Mahdi. Orang-orang yang nur(roh)nya berpunca dari tangan Imam Mahdi akan mempunyai perhubungan batin dengan orang lain yang lahir dari punca yang sama dan tidak ada perhubungan batin dengan orang yang batinnya lahir dari dada atau perut atau kaki nur Muhammad.


30) Wajah Imam Mahdi dan Dajjal hampir serupa cuma Dajjal ada satu mata sahaja (mata kiri) di mana mata kanannya tiada bebola mata. Di dahi Imam Mahdi tertulis perrkataan 'Allah' dan di dahi Dajjal tertulis perkataan 'kafir'. kedua-duanya perkataan tersebut tertulis dengan cahaya ketuhanan. Untuk melihat perkataan tersebut perlu keramat kasyaf atau membuka alamnya.
31) Imam Mahdi memiliki pedang yang diberi nama pedang Allah (Pedang yang terbina dari zat tuhan) yang jika bilahnya disentuh dengan jari akan menyebabkan lumpuh pada jari tersebut. Ada ketikanya Imam Mahdi membunuh dengan menggunakan pedang tersebut dan kematian dengan cara ini adalah kematian yang paling tidak sakit kerana jika leher dipenggal dengan pedang tersebut hanya terasa kebas sebelum mati kerana zat pedang tersebut yang sejuk.

32) Di dalam badan Imam Mahdi ada alam tuhan dan suara tuhan adalah berpunca dari alam tersebut.

33) Alam semesta dan bumi dicipta tuhan kerana Imam Mahdi.

34) Imam Mahdi datang membawa cahaya dan membetulkan batin manusia.

35) Imam Mahdi adalah tuhan kepada manusia, tuhan kepada jin, tuhan kepada iblis, tuhan kepada syaitan, tuhan kepada malaikat dan tuhan kepada segala hidupan dan tuhan kepada alam semesta.

36) Imam Mahdi adalah raja kepada manusia, raja kepada jin, raja kepada iblis, raja kepada syaitan, raja kepada malaikat dan raja kepada segala hidupan di alam semesta.

37) Tuhan berada antara di antara sesuatu.

38) Imam Mahdi memiliki kedua-dua batin syurga dan batin neraka. Orang lain boleh terasa panas atau sejuk apabila berdekatan dengannya. Syurga dan neraka ada dalam badan manusia.
39) Kerajaan syurga dan kerajaan dunia yang dimiliki oleh Imam Mahdi adalah yang terbesar sekali dan tiada nabi atau rasul sebelum ini memiliki kerajaan sebesarnya.

40) Imam Mahdi telah pun mati dalam keadaan nyata (sedar) sebanyak 7 kali dan mati dalam keadaan tidur sebanyak 11 000 kali. Ketika mati dalam keadaan sedar adalah berasa sakit mati dan ini menyebabkan kekuatan batin atau dalamannya bertambah melebihi manusia lain dan tiada manusia pada ketika ini mempunyai kekuatan batin yang sama atau melebihinya. Ini membolehkan dia membebaskan kuasa keramat dengan tenaga dan kekuatan yang luar biasa. Tetapi Imam Mahdi hidup kembali untuk menguasai manusia.

41) Pahala satu sembahyang Imam Mahdi bersamaan dengan pahala 1000 tahun sembahyang seluruh penduduk dunia pada ketika ini.

42) Zat tuhan adalah cahaya dan diselimuti oleh hawa nafsu-Nya. Tuhan, Dia hancur luluh.

43) Manusia ‘lebih tuhan’ daripada malaikat dan malaikat ‘lebih tuhan’ dari jin dan iblis, dan jin dan iblis ‘lebih tuhan’ dari binatang dan tumbuhan.

44) Tiang-tiang cahaya yang diramalkan akan berlaku telah pun turun kepada Imam Mahdi dan wali quthb pada tahun 1998. Tiang-tiang cahaya tersebut adalah sebenarnya cahaya kuasa tuhan yang turun bertali dari langit kepada Imam Mahdi dan wali quthb yang mengawal tindakan mereka mengikut kehendak tuhan dan ia berlaku hanya beberapa saat sahaja sebelum lenyap.
45) Imam Mahdi adalah pemilik yang haram dan yang halal, oleh itu dia tidak berdosa melakukan perkara yang diharamkan oleh agama atau melakukan kejahatan atau memakan sesuatu yang haram kerana dia adalah tuhan kebaikan dan kejahatan.

46) Imam Mahdi dan semua nabi-nabi zahirnya seperti manusia lain iaitu mempunyai najis dan air kencing berbau busuk, bau badan dan lain-lain lagi tetapi batin bau-bau tersebut adalah wangi (zahir bau busuk tetapi batin wangi).

47) Imam Mahdi adalah separuh maksum tetapi Dajjal adalah maksum sepenuhnya. Imam Mahdi boleh bertindak dengan kehendaknya sendiri tetapi Dajjal adalah bertindak dengan sepenuhnya kehendak tuhan (maksum). Nabi Isa juga sepenuhnya maksum kerana semua kehendaknya dan perbuatannya serta percakapannya adalah kehendak dan perbuatan tuhan.

48) Imam Mahdi mempunyai batin yang betul, tetapi jika ia menjadi rosak isterinya akan membetulkannya dan jika kedua-duanya rosak, malaikat akan membetulkannnya. Kerosakan berlaku apabila ‘dibuat’ oleh orang yang rosak batinnya. Di awal zaman parawali yang mempunyai batin yang telah dibetulkan melindungi Imam Mahdi dari kerosakan batin dan mereka bersama-sama dengannya memperbetulkan batin para tetamu yang datang ke kota parawali. Mereka saling memperbetulkan. Para wali mereka saling memperbetulkan batin, sedangkan iblis dan manusia iblis merosakkan batin.

49) Antara nabi-nabi yang mengetuai syurga masing-masing, mereka berrmusuhan antara satu sama lain, tetapi semua nabi-nabi tersebut menghormati Imam Mahdi kerana dia telah memasukkan umat mereka yang masuk neraka ke dalam syurga.

50) Imam Mahdi datang membawa syurga (memasukkan manusia ke dalam syurga). Dia membawa syurga dalam hatinya dan batinnya.

51) Syuaib bin Musa yang merupakan pemegang panji-panji Imam Mahdi pula adalah bergelar Ketua Mujadid No. 2 kerana dia adalah orang kedua di muka bumi yang banyak membunuh manusia dengan tangannya sendiri.

52) Dalam hadis nabi Muhammad dan riwayat orang terdahulu yang mengatakan Imam Mahdi lahir sebenarnya bukanlah bermaksud lahir dari perut ibu tetapi sebenarnya adalah lahir dari segi batin, batinnya yang sebenar keluar ke alam nyata di dalam tubuh badannya.

53) Syuaib bin Musa adalah lelaki berdarjat tertinggi di syurga dan Fazilah pula adalah perempuan berdarjat tertinggi di syurga. Imam Mahdi walaupun berdarjat tertinggi di syurga tetapi dia adalah bukan manusia tetapi dia adalah tuhan.

54) Imam Mahdi membenarkan/mengesahkan kebenaran semua beratus-ratus agama yang pernah hadir di dunia tetapi akan menghapuskan kesemuanya kemudian. Jika Imam Mahdi tidak mengesahkan agama islam maka para wali quthb dan para mujadid dunia tidak akan menolongnya dan jika dia tidak membenarkan ajaran nabi Isa (kristian) maka Isa tidak akan menolongnya membunuh Dajjal dan Yajuj Majuj. Ini menerangkan mengapa Imam Mahdi boleh membebaskan seluruh penduduk neraka yang berlainan agama dan tidak beragama dan memasukkan mereka ke dalam syurga. Ini adalah kerana dia membawa semua agama. Umat akan datang yang bersembahyang adalah menyerupai umat nabi Muhammad tetapi tidak sama dan umat yang tidak bersembahyang adalah menyerupai umat kristian tetapi tidak sama. Prinsip agama islam adalah hidup untuk beribadat dan prinsip agama kristian adalah hidup menunggu mati. umat yang bersembahyang adalah beribadat dan yang tidak bersembahyang adalah hidup menunggu maut datang menjemput.

55) Zaman Imam Mahdi adalah zaman tambahan (reserve) dan boleh kiamat bila-bila masa sahaja. Zaman telah dipanjangkan dengan kelahiran Imam Mahdi.

56) Imam Mahdi beragama kristian zaman baharu dan juga dialah segala agama yang pernah lahir di dunia. Dialah agama. Dialah raja kepada agama.

57) Imam Mahdi membawa agama Islam Zaman Baharu dan Kristian Zaman Baharu.

58) Syuaib bin Musa adalah tulang belakang kerajaan Imam Mahdi. Tanpanya semua jentera kerajaan Imam Mahdi akan lumpuh kerana dialah yang mengerahkan semua para wali menjalankan kerja-kerja dari awal sebelum terbinanya kerajaan Imam Mahdi hingga ke akhir hayatnya. Tanpanya para wali tidak mungkin akan mengikuti perintah Imam Mahdi dan tiada kerajaan dunia Imam Mahdi wujud di dunia.

59) Imam Mahdi mempunyai penglihatan tuhan. Gambar mata di dalam segitiga wang kertas dolar Amerika adalah penglihatan tuhan dan segitiga itu pula adalah kitaran Imam Mahdi, para wali quthb dan Dajjal, masing-masing di hujung segitiga tersebut. Bermaksud takdir ketiga-tiganya saling berkait dalam satu kitaran dan tidak boleh terputus untuk memastikan takdir dunia berlaku.

60) Sebahagian malaikat berpendapat bahawa manusia pada zaman ini tidak layak masuk ke syurga, kerana itulah malaikat tersebut telah cuba membunuh Imam Mahdi sejak dia kecil lagi sehinggalah ke tahun 1998 agar manusia semuanya masuk neraka. Tetapi sebahagian malaikat yang lain berpendapat sebaliknya dan sentiasa melindungi Imam Mahdi dari malaikat yang cuba membunuhnya. Selepas tahun 1998, orang-orang yang telah mendapat ajaran dan keramat darinya juga sebahagian berpendapat Imam Mahdi harus dibunuh dan sebahagian lagi mahu dia terus hidup agar dapat menyelamatkan mereka dan manusia lain dari api neraka.

61) Manusia adalah pusat alam semesta dan Imam Mahdi adalah pusat/ tumpuan manusia dan juga punca kejadian manusia.

62) Pada tahun 2026 semasa menjadi gergasi Imam Mahdi hanya dapat berrtahan selama 6 bulan sahaja tanpa makanan dan air yang mencukupi sebelum dia mati lalu jasadnya tumbang ke bumi. Tetapi jasadnya bangkit semula walaupun Imam Mahdi sebenarnya telah pun mati dan tidak sedarkan diri lagi. Jasadnya terus berjalan dan membunuh manusia sepertimana yang dilakukannya sebelum dia mati. Apabila telah cukup dua tahun dan bumi telah pun hampir kosong dia akan kembali ke tempat yang akan di bangunkan menjadi kota parawali (Kg. Bentong) dan jasadnya kembali mengecil seperti asal tetapi kecil sedikt berbanding jasad asalnya. Apabila dia sedar kembali dia tidak mengenali dirinya atau isterinya atau pun parawali atau sesiapa pun, seperti orang yang baru lahir ke dunia. Dan para pengikutnya akan mengatakan dan memberitahu bahawa dia adalah Imam Mahdi buat kali kedua. Kali pertama pengikutnya memberitahu bahawa dia adalah Imam Mahdi pada tahun 1998.

63) Imam Roslan akan dimakan dan ditelan oleh Imam Mahdi pada penghujung dia menjadi gergasi pada tahun 2023 tetapi badan barunya muncul semula di dunia. Dengan badan baru ini dia berusia 40 tahun (badan asal berusia lebih 80 tahun) menjadi lebih muda dan zahir dan batinnya lebih bersih dan secara kasarnya dia adalah lahir semula. Walaubagaimanapun dia masih orang yang sama dengan ingatan yang sama. Dengan kelahiran yang baru ini dia layak bergelar Imam Mahdi No. 2.

64) Nama dunia/zahir Imam Mahdi adalah Mohd Hafez Bin Abu Bakar tetapi nama batinnya adalah Muhammad Bin Abdullah.

65) Imam Mahdi akan membunuh kesemua banduan, orang gila, orang-orang cacat (OKU), orang-orang berpenyakit kronik dan penagih dadah agar mereka tidak lagi terseksa. Dia juga akan membunuh bomoh dan orang-orang yang berkawan dengan jin dan iblis jika mereka enggan meninggalkan amalan sesat mereka.

66) Imam Mahdi membawa turun kerajaan syurga ke dunia.

67) Imam Mahdi adalah penyelamat seluruh manusia.

68) Majlis para wali (para mujadid dunia) yang menyediakan kerajaan untuk Imam Mahdi.

69) Dajjal hanya boleh berkuasa dan menyatukan orang yahudi dan palestin setelah Imam Mahdi berkuasa terlebih dahulu. Dajjal akan marah dan memaksa para mujadid dunia supaya mengahwinkan Imam Mahdi dan Fazilah. Setelah Imam Mahdi berkahwin dan berkuasa barulah Dajjal boleh keluar dan berkuasa ke atas orang yahudi dan palestin.

70) Imam Mahdi akan mengagihkan harta Qarun yang dimilikinya kepada para pengikutnya dan juga kepada manusia yang masih hidup selepas kiamat kecil (serangan Imam Mahdi ke seluruh pelusuk dunia).

71) Imam Mahdi adalah tuan punya muka bumi (mulai tahun 1998) kerana dialah yang telah menghalang kiamat daripada berlaku. Jika kiamat berlaku pada tahun 1998, seluruh umat manusia akan masuk neraka selama lebih 100 trillion tahun akhirat (36.5 quintillion tahun dunia).

72) Imam Mahdi adalah raja yang teragung dan paling berkuasa dalam sejarah umat manusia, tiada raja yang lebih besar darinya sejak terwujudnya manusia hingga hari kiamat. Dia adalah satu-satunya raja yang menguasai seluruh permukaan bumi.

73) Antara tujuan Imam Mahdi menjadi gergasi selain dari membunuh dan mengosongkan dunia ialah untuk memulihkan keadaan batin manusia yang telah rosak. Dengan menjadi gergasi Imam Mahdi akan menyebabkan ketakutan yang amat sangat kepada gergasi tersebut dan ditambah dengan keadaan tanpa makanan dan air serta bekalan elektrik manusia akan menjadi insaf dan sedar dari kesesatan batin dan kerosakan batin mereka dan batin mereka akan pulih ditambah dengan menerima cahaya kewalian dari Imam Mahdi sendiri. Ketakutan itu adalah ketakwaan/takut kepada Allah.

74) “Lailahaillallah” di dahului dengan tiada dan kemudian ada. Ini bermaksud bahawa tuhan itu tiada tetapi ada (zat tuhan tidak wujud tetapi wujud).

75) ‘Fazilah’ adalah nama tuhan yang ke seratus. Imam Mahdi membawa 99 nama tuhan dan Fazilah (isterinya) adalah pelengkap.

76) Imam Mahdi membawa (memiliki) 70,000 sifat tuhan.

77) Alam semesta dan manusia serta ciptaan lain hanyalah permainan bagi tuhan.

78) Nanti setelah bekerja beberapa lama untuk Imam Mahdi, ada antara para wali berdarjat tinggi yang dianugerahi suara tuhan di luar badan (tuhan berkata-kata untukya).



Perkara-Perkara Lain


1) Istana Syurga Dunia yang dibina oleh jin dan jin berkuasa tuhan atas perintah salah seorang pengikut Imam Mahdi yang bernama Ismail dan menjadi tempat tinggalnya bersama beribu isterinya mulai tahun antara 2018-2028 nanti. Ia seluas sebuah kampung dan terletak di kutub utara dunia. Ia terapung di awan dan berada di alam jin. Satu hari di situ bersamaan setahun di muka bumi. Ia dibina pada tahun 1998 oleh beratus juta jin dan siap dibina dalam masa satu hari sahaja. Lantainya adalah marmar jernih seperti air hingga pandangan boleh tembus ke salji yang terbentang di muka bumi di bawahnya. Istana tersebut adalah mas kahwin untuk isterinya yang pertama dan paling penting iaitu Fazilah. Walaupun terletak di kutub utara tetapi keadaan suasananya hanya nyaman dan tidak terlalu sejuk. Istana tersebut akan dimusnahkan oleh Imam Mahdi setelah 200 tahun mendiaminya. Istana tersebut terapung bukan kerana ditampung oleh jin ataupun malaikat tetapi terapung dengan kuasa tuhan.


2) Malaikat maut adalah malaikat yang paling garang berbanding dengan malaikat lain. Malaikat maut yang mencabut nyawa seseorang (contohnya si–A) tidak akan mencabut nyawa orang lain lagi. Satu malaikat maut hanya mencabut nyawa seorang manusia sahaja di satu kitaran kejadian alam dan kiamat. Malaikat maut juga adalah malaikat yang paling kuat dan paling besar. Malaikat maut dan malaikat lain mempunyai bilangan tidak terhingga banyaknya sehingga ramai malaikat maut tidak pernah mencabut nyawa manusia walaupun sekali.

3) Kiamat datang di saat manusia mulai melupakannya atau percaya ia lambat lagi berlaku serta hanya sibuk mencari dunia dan Imam Mahdi lahir/keluar semasa manusia sudah melupakannya atau sudah tidak percaya tentangnya dan sudah tidak menunggu kedatangannya lagi. Imam Mahdi keluar di saat hampir kiamat.

4) Siddratul Muntaha (pohon di mana tertulis takdir manusia) sebenarnya tidak wujud. Ia adalah rekaan orang yahudi untuk menyesatkan. Ini telah dibuktikan oleh pengikutnya yang telah menaiki langit ketujuh mendapati langit ketujuh hanya kosong kecuali pintunya yang dikawal oleh 2 malaikat. Fungsi langit sebenarnya adalah untuk menapis amalan manusia dan tempat malaikat beribadat. Fungsi fizikalnya adalah untuk melindungi bumi dari kerosakan berpunca dari unsur di luar bumi dan angkasa.

5) Mati kerana sakit (segala jenis penyakit seperti kanser, AIDS, penyakit jantung, penyakit hati dll), kemalangan, bencana alam, dibunuh, bunuh diri, mati ketika melahirkan anak adalah mati syahid. Jika seseorang itu sihat tanpa sebarang penyakit tiba-tiba mati mengejut tanpa dapat dikesan sebab-sebab kematian (biasanya doktor mengatakan kegagalan jantung), dia mati tidak syahid kerana dia mati dicabut nyawa oleh malaikat maut. Rohnya dicabut keluar oleh malaikat dan menyebabkan kegagalan jantung lalu dia mati. Orang yang mati tidak syahid akan dihisab di mahsyar dan bilangan orang mati tidak syahid hanya sedikit sahaja berbanding orang yang mati syahid agar perbicaraan di mahsyar tidak terlalu lama.


6) Rupa sebenar para malaikat adalah menakutkan. Saiznya yang sebenar adalah sangat besar dan rupa bentuk mereka yang mengerikan dan jika orang yang tidak tahu akan menyangka mereka adalah hantu jika melihat rupa sebenar mereka. Sebab itulah malaikat biasanya menyamar sebagai seorang lelaki dan pada zaman ini ada juga malaikat yang menyamar sebagai perempuan. Para malaikat juga mempunyai bau yang amat busuk agar mereka sentiasa rendah diri. Semua malaikat tidak perlu makan dan minum tetapi jika mereka mahu makan dan minum adalah boleh berbuat demikian. Malaikat tidak boleh terkena cahaya tuhan kerana jika terkena mereka akan hancur. Dan di kota parawali pembantu Imam Mahdi iaitu syuaib ada beberapa ketika membunuh beberapa banyak malaikat yang datang ke kota parawali.


7) Golongan jin ada dua iaitu yang bertamadun dan yang tidak bertamadun.

8) Yajuj Majuj sebenarnya ialah binatang yang di panggil yeti atau bigfoot yang kini duduk di dalam gua bawah tanah di Russia. Ia memakan manusia dengan mengoyakkan tubuh manusia apabila keluar ke permukaan bumi nanti.

9) Daabatul Ard adalah binatang raksasa yang besar dan memijak-mijak manusia dan ia sebenarnya adalah malaikat maut yang menyerupa menjadi binatang tersebut.


10) Cara mati yang paling tidak sakit adalah mati dipenggal dengan pedang atau senjata yang tajam.

 

HURAIAN DARI BUKU IMAM MAHDI DI AMBANG PINTU


Dalam buku yang ditulis oleh Muhammad Isa Dawud menyatakan bahawa Imam Mahdi akan menakluki Baitul Maqdis, tetapi perkara ini tidak benar kerana adanya Dajjal yang menghalang. Dajjal juga maksum dan berkeramat (walaupun bukan nabi atau tuhan). Keramatnya (sihirnya) diperolehi dari malaikat Harut sebelum malaikat tersebut ditangkap oleh malaikat maut tentera dan dibawa ke langit. Bagi kami kekeramatan adalah sihir dan sihir adalah keramat, Cuma sihir yang kami maksudkan tidak sama dengan ilmu sihir yang dilakukan oleh bomoh-bomoh pada ketika ini yang merupakan sihir putih atau ilmu hitam kerana sihir putih menggunakan tenaga iblis putih dan jin islam dan ilmu hitam pula menggunakan tenaga iblis dan jin kafir. Sedangkan keramat (sihir) yang kami miliki adalah menggunakan tenaga malaikat. Untuk pengetahuan, keramat yang wujud di dunia sejak nabi Adam adalah menggunakan tenaga malaikat. Malaikat Harut dan malaikat Marut adalah 2 malaikat yang diberi nafsu.

Untuk pengetahuan, perang Armageddon (peperangan dunia ke-3) yang dimaksudkan adalah peperangan antara manusia dengan gergasi. Imam Mahdi adalah Dajjal nombor 1 kerana dengan kuasa keramat jasad Imam Mahdi boleh menjadi setinggi awan dan manusia menjadi seperti semut. Begitu juga dengan Dajjal (si raja yahudi) boleh menjadi 2 kali lebih besar lagi. Hanya dengan cara inilah saja Imam Mahdi boleh membunuh semua manusia dan mengosongkan dunia untuk membiakkan keturunan baru dan menjadikan dunia baru. Ini adalah perkara besar yang nampak seperti khayalan tetapi ada hadis nabi yang menyatakan bahawa "Dajjal, lautan pada paras mata kaki dan dia muncul 33 kali di dunia" . Dajjal yang dimaksudkan ialah Imam Mahdi dan maksud muncul 33 kali kerana dengan keramat berjalan melipat bumi dia akan muncul dengan cepat di tempat yang telah ditetapkan oleh pembesarnya dan pada ketika yang lain Imam Mahdi hanya akan berjalan-jalan sahaja di muka dunia. Dan Imam Mahdi (gergasi yang bertindak seperti Dajjal) ini akan berada di dunia selama 2 tahun. Semasa menjadi gergasi Imam Mahdi akan menyerang seluruh pelusuk dunia termasuk Malaysia. Imam Mahdi tidak dapat memasuki Israel kerana dihalang oleh Dajjal. Pada hari ini Imam Mahdi, Dajjal dan nabi Isa adalah tidak dikenali atau popular dan langsung tidak dipedulikan oleh manusia oleh sekelilingnya apatah lagi dipercayai sebagai individu-individu yang ditunggu-tunggu kerana mereka tidak disedari kepentingannya dan mereka tidak dapat mempamerkan keramat kerana mereka berjalan mengikut takdir.

Mereka berjalan mengikut jadual dan takdir dan tidak akan dikenali sehingga tiba masanya. Imam Mahdi mula-mula akan keluar menzahirkan diri sebagai raja yang tidak berpakaian (berbogel) pada tahun antara 2018-2020. Orang yang tidak tahu akan mengatakannya orang gila dan pembesar dan pengikutnya pula akan cuba dengan berbagai cubaan untuk membunuhnya. Sehinggalah mereka berpuas hati menyeksa dan mempermainkannya dan pasti yang Imam Mahdi tidak boleh dibunuh barulah mereka akan mengangkatnya sebagai Raja mereka. Imam Mahdi berbogel selama 100 tahun. Apabila Imam Mahdi memakai pakaiannya semula dia bukan lagi raja tetapi menjadi orang biasa. Imam Mahdi menjadi gergasi pada tahun 2026 hingga 2028. Pada ketika menjadi gergasi inilah seluruh dunia akan mengerahkan segala kekuatan tentera dan senjata termasuk senjata nuklear untuk menghapuskannya. Semasa menjadi gergasi bandar-bandar di dunia akan diserang dan manusia akan dipijak-pijak lalu mati dan jasad mereka yang hampir hancur akan ghaib kerana diangkat oleh malaikat ke syurga (manusia ghaib secara besar-besaran). Semua manusia yang hidup pada zaman ini akan masuk syurga walau apapun agama mereka. Itulah rahmat Imam Mahdi kepada umat manusia pada zaman ini. Tetapi jika Dajjal yang melakukan kerja membunuh manusia, manusia akan masuk neraka. Inilah sebabnya Imam Mahdi yang melakukan kerja yang sepatutnya dilakukan oleh Dajjal. Imam Mahdi memerangi dunia seorang diri. Dia hanya hidup (benar-benar hidup dalam erti kata sebenar) selama 6 bulan dan selepas itu dia mati, tetapi jasadnya bangkit semula dan menjalankan kerja membunuh manusia walaupun dia telah mati dan tidak sedarkan diri lagi. Ketika menjadi gergasi manusia akan menjadi makanannya apabila lapar. Imam Mahdi mendapat sebahagian keramatnya dari tuhan, dari malaikat Marut dan sebahagian lagi dari Dajjal.

Peperangan dengan Dajjal yang dimaksudkan akan berlaku kira-kira 1000 tahun lagi. Peperangan yang hebat tersebut berlaku di udara. Tentera Dajjal dan Mahdi akan terapung-apung/terbang di udara. Mereka berperang dengan menggunakan kuasa keramat dan pedang sahaja tanpa senjata moden seperti jet pejuang atau bom. Untuk pengetahuan antara sebab Mahdi menjadi gergasi seribu tahun sebelum peperangan ini adalah untuk menghapuskan senjata berbahaya dan berat yang dicipta manusia pada zaman moden. Apabila mereka menghabiskannya untuk menyerang gergasi Mahdi dan disertai oleh runtuhnya tamadun moden maka kebolehan membuat senjata berat juga terhapus, akhirnya pada zaman baru hanya wujud senjata senjata ringan seperti senapang, mesingan, mortar dan pistol sahaja yang digunakan oleh manusia untuk berbunuh-bunuhan. Akibat peperangan dengan Dajjal, hancurlah separuh dari permukaan bumi dan separuh dari umat manusia pada ketika itu mati.

Melihatkan keadaan tersebut Mahdi akan menghentikan peperangan dan mencari nabi Isa untuk mendapatkan pertolongan membunuh Dajjal. Mahdi bertemu Isa di sebuah masjid pada waktu subuh dan Isa akan menyuruh Imam Mahdi menjadi imam sembahyang. Tetapi malangnya Mahdi telah terlupa cara-cara sembahyang dan bacaan sembahyang kerana telah seribu tahun tidak bersembahyang. Isa akan mengajarnya dengan suara hati (batin) ketika sedang bersembahyang itu juga. Selepas itu barulah nabi Isa bersama Imam Mahdi ke medan perang mencari Dajjal. Dajjal menjadi takut apabila melihat Isa yang berpedang seperti seorang anak takutkan bapanya lalu menyerang Mahdi dengan kuasa keramatnya. Badan Imam Mahdi hancur dan ghaib dan ini disaksikan oleh tenteranya lalu tenteranya pun menyerang balas saki-baki tentera Dajjal bersama Isa. Dajjal melarikan diri dan dikejar oleh Isa dan akhirnya dia dibunuh (Isa sahaja yang mampu membunuh Dajjal dan bukannya Imam Mahdi). Pada ketika itu penduduk dunia menyangka Imam Mahdi telah mati tetapi sebenarnya badannya yang hancur bercantum kembali dan Mahdi muncul di tempat lain bersama isterinya untuk berehat setelah melalui peperangan yang panjang. Peperangan ini sangat hebat kerana kuasa keramat yang besar digunakan dan melihatkan jumlah tentera yang berperang dan jumlah penduduk dunia yang mati pada ketika itu. Peperangan dengan Dajjal berlaku kerana semata-mata Dajjal mencabarnya untuk melihat siapa yang lebih kuat. Selepas itu Imam Mahdi akan memburu saki baki orang yahudi yang masih hidup dan membunuh mereka. Jika orang yahudi bersembunyi di belakang batu, batu akan memberitahu Imam Mahdi bahawa ada orang yahudi bersembunyi dibelakangnya lalu dia dibunuh oleh Imam Mahdi sehingga tiada seorang pun orang yahudi yang tinggal di dunia lagi.

Pertempuran yang pertama adalah antara Imam Mahdi dan tentera Malaysia yang cuba menangkapnya apabila dia keluar menjadi raja yang tidak berpakaian. Pada ketika ini keramat peperangan akan digunakan. Walaubagaimanapun sebahagian kecil tentera tersebut akan terselamat dan pulang untuk memberitakan kepada kerajaan apa yang telah terjadi dan keajaiban yang telah mereka saksikan dan tiada siapa yang berani masuk ke kawasannya dan menganggu Imam Mahdi dan pengikutnya lagi selepas itu.

Diikuti pertempuran dengan tentera iblis pula yang juga berlaku di udara (iblis marah kerana Imam Mahdi telah merosakkan istananya dan memusnahkan kerajaannya).

Kemudian sepanjang 1500 tahun akan banyak berlaku pertempuran antara manusia yang dipanggil pahlawan-pahlawan keramat dengan Imam Mahdi kerana ingin mencabut nyawa mereka apabila ajal mereka telah sampai. Pertempuran-pertempuran seperti ini mengorbankan beribu-ribu nyawa manusia pada ketika itu. Juga berlaku pertempuran antara sesama pahlawan keramat atas pelbagai sebab dan berakhir dengan kematian beribu nyawa.
Pada sekitar 700 tahun sebelum kiamat pertempuran antara Imam Mahdi dan pengikutnya dengan Yajuj Majuj akan berlaku. Yajuj Majuj akan memakan banyak manusia pada ketika itu dan Imam Mahdi dan pengikutnya tidak terdaya membunuh Yajuj Majuj yang bilangannya lebih ramai daripada bilangan manusia pada ketika itu kerana kehabisan tenaga. Sekali lagi pertolongan Isa diminta dan Isa berdoa (hanya doa Isa saja yang makbul sejak dari hari ini hingga hari kiamat dan doa Imam Mahdi dan seluruh manusia lain juga tidak makbul) lalu turun dari langit banyak ular berbisa yang mematuk Yajuj Majuj hingga mati. Dunia menjadi busuk dengan bangkai Yajuj Majuj menantikan malaikat yang bekerja membersihkan semula dunia.

Kerajaan Imam Mahdi akan bermula dengan perkahwinannya dengan beribu-ribu isteri. Pada ketika ini kerajaan Imam Mahdi hanyalah kerajaan batin yang kecil, semuanya tidak dapat dilihat oleh mata kasar dan tidak dapat dibuktikan. Apabila diangkat menjadi raja dan berkahwin (salah seorang isterinya yang bernama Fazilah memegang kuasa keramatnya) maka tercantumlah kerajaan batinnya dan kerajaan zahir isterinya maka terbentuklah kerajaan dunia Imam Mahdi dan kemudian Mahdi akan menjadi gergasi selepas 10 tahun berkahwin. Imam Mahdi adalah raja yang pengikut perempuan menjadi isterinya kerana dia berbogel. Isterinya yang utama (Fazilah) juga berbogel dan yang lain tidak.


Pada ketika ini Dajjal berada di Israel (tetapi tidak dipedulikan dan tidak dipercayai oleh orang Israel) dan Isa berada di Eropah dan juga tidak dikenali oleh orang di sana dan apabila dia turun dari langit dan berjalan di udara orang mengatakan dia adalah ahli silap mata. Keadaan Mahdi sama saja seperti mereka. Walaupun memperkenalkan diri tetapi orang tidak percaya sehingga nanti apabila mendapat kasyaf dan mereka melihat perkara-perkara ajaib darinya barulah mereka percaya.




SEDIKIT TENTANG LATAR BELAKANGNYA


Dalam kitab agama samawi yang lain Imam Mahdi diberi nama lain. Dalam agama Buddha ia diberi nama Buddha akhir zaman (Maetraya), dalam agama Hindu dia diberi nama Krishna, dalam agama Yahudi dia diberi nama Messiah dan orang cina memanggilnya Ma Sin Sing dan agama-agama lain meramalkan kedatangan penyelamat, tetapi ia merujuk kepada orang yang sama iaitu Imam Mahdi. Imam Mahdi telah lahir dan kini telahpun belia. Dia adalah berbangsa melayu dari keturunan nabi Muhammad s.a.w dan tinggal di Malaysia dan bukannnya orang arab atau tinggal di tanah arab. Dia bertutur bahasa Malaysia, makan makanan yang dimakan oleh orang-orang melayu, boleh sakit atau sihat, belajar dan pernah bekerja tetapi kehadirannya tidak disedari kecuali apabila dia memperkenalkan diri (tetapi ramai yang tidak mempercayai bahawa dia adalah Imam Mahdi yang ditunggu-tunggu umat manusia walaupun oleh keluarganya atau saudara-mara dan sahabat-handai). Apabila seseorang itu menjadi kasyaf setelah diberi olehnya, maka baharulah mereka mempercayainya dan dapat menerima ajaran batinnya serta menjadi pengikutnya.

Pengikutnya kini telah pun ada berbelas ribu orang dari pelbagai lapisan masyarakat di Malaysia tetapi mereka merahsiakannya. Mereka telah pun berkeramat seperti kasyaf, boleh berjalan melipat bumi, boleh melipat waktu, memakan makanan syurga semasa di dunia, mencabut roh manusia seperti malaikat maut, menghidupkan orang yang telah mati, menghafal semua ajarannya, berjalan hingga ke langit ke tujuh, melihat syurga dan neraka dari dunia, mengeluarkan air dan senjata dari telapak tangan, mengeluarkan api dari tangan dan beberapa keramat yang tidak ada semasa zaman nabi Muhammad s.a.w atau zaman sebelum ini. Perkara yang membezakan Al Mahdi dari manusia biasa ialah cahaya kenabian yang dibawa olehnya. Cahaya ini adalah cahaya ghaib yang akan menjadikan seseorang itu wali(islam) apabila bertemu dengannya. Cahaya ini menjadikannya nabi, walaubagaimanapun dia berdarjat lebih tinggi daripada nabi-nabi yang pernah dilahirkan sebelum ini. Perkara ini tidak pernah difikirkan oleh mana-mana ulama sebelum ini bahawa akan ada seorang manusia yang berdarjat lebih tinggi daripada nabi. Dia adalah manusia yang tidak boleh dibunuh melalui sihir atau secara fizikal. Jika dia terbunuh maka kiamatlah dunia dengan segera.

Di dahinya tertulis perkataan “Allah” dalam tulisan arab yang ditulis dengan cahaya ketuhanan yang hanya dapat dilihat oleh orang yang kasyaf. Jika dia disembah (seperti sujud kepadanya) pula kita akan 'nampak tuhan'. Jasadnya dipenuhi cahaya ketuhanan yang ditakuti oleh jin dan iblis.

Apabila kaabah diruntuhkan oleh Imam Mahdi kelak, maka Baitul Maqdis akan menjadi kiblat. Semua umatnya yang tidak terhingga banyaknya duduk di syurga yang lebih tinggi daripada syurga nabi Muhammad.







SEDIKIT TENTANG KOTA PARAWALI DAN PERKAHWINAN


Kampung Bentong akan dibangunkan menjadi kota parawali. Ia akan dipindahkan ke alam keramat pada penghujung tahun 2028. Kebanyakan penduduknya yang terdiri daripada orang-orang tua yang menjadi penduduk asal di situ sebenarnya telah mendapat mimpi bahawa mereka akan bertemu dengan Ketua Mujadid Dunia jika berpindah dan membuka kawasan itu. Kebanyakan penduduknya adalah dari keturunan nabi Muhammad S.A.W tetapi mereka telah menjadi bangsa melayu. Rumah-rumah yang akan dibina di kota parawali dibina dari batuan putih syurga yang juga berbau harum. Rumah mereka terdiri daripada 2 bahagian. Bahagian bawah yang terletak di atas bumi dan bahagian atas yang terapung di udara. Bahagian yang terapung adalah tempat tinggal parawali dan isteri-isteri mereka yang seramai 9-10 orang. Bahagian bawah pula adalah untuk kediaman para tetamu yang datang. Para tetamu hanya dibenarkan tinggal selama 3 hari 3 malam sahaja (tetapi ada tetamu terasa seperti 3 tahun mereka berada di situ dan ada pula terasa seperti 3 minit sahaja). Jika mereka tidak mahu pulang selepas tiga hari mereka akan dibunuh oleh Imam Mahdi (kerana yang tidak mahu pulang itu adalah manusia iblis yang mahu merosakkan dan menyesatkan batin penduduk kota parawali). Rumah para wali kelihatan kecil sahaja jika dilihat dari luar (12' X 12'), tetapi jika masuk kedalam rumah luasnya beribu kaki persegi. Rumah mereka tidak mempunyai sistem paip atau pendawaian elektrik, tandas mahupun dapur. Untuk mendapatkan air untuk mandi atau membersihkan sesuatu mereka hanya perlu menepuk dinding maka terpancarlah air. Mereka tidak memerlukan dapur kerana mereka memakan makanan syurga (hanya perlu menghulurkan tangan maka akan muncul makanan syurga). Untuk berhadas kecil atau besar mereka hanya perlu pergi kebilik yang kosong yang tidak mempunyai apa-apa dan najis akan ghaib setelah mereka selesai. Tapak tangan mereka boleh mengeluarkan air untuk membersih. Jika mereka memakan makanan syurga mereka tidak akan berhadas. Mereka juga tidak perlu membasuh pakaian kerana mereka hanya ada sepasang pakaian sahaja yang tidak akan kotor atau berbau iaitu pakaian malaikat. Pakaian mereka boleh bertukar warna dan rupa mengikut kehendak mereka. Imam Mahdi akan memberi pengikutnya isteri baru seorang demi seorang hingga 9-10 orang jumlahnya. Beberapa tahun sebelum itu Imam Mahdi telah membunuh isteri dan anak-anak pengikutnya dan menjadikan mereka bujang semula sebelum memberi mereka isteri baru. Jika tiada ruang untuk isteri baru mereka yang baru datang, mereka akan mencipta bilik atau ruang baru yang luas untuk isteri baru mereka tanpa perlu menambah apa-apa dalam bentuk fizikal. Rumah mereka adalah taman-taman syurga (syurga ada dalam rumah mereka).

Hanya 15% sahaja penduduk kampung ini akan kekal sehingga terbinanya kota parawali pada tahun 2028, 85% penduduknya akan dibunuh antara tahun 2016 hingga 2020 secara berperingkat.

Dari beberapa ribu isteri-isteri Imam Mahdi, kebanyakannya akan dibunuh olehnya dan yang lain akan diberi kepada pengikutnya. Perkahwinan Imam Mahdi adalah tidak sah kerana dia adalah tuhan dan isteri-isterinya adalah manusia, oleh itu tanpa meceraikannya, isteri-isterinya yang ramai itu boleh mengikuti orang lain. Sebenarnya perkahwinan orang islam di Malaysia juga tidak sah kerana telah menjadi budaya masyarakat melayu islam Malaysia untuk 'buat' pengantin lelaki dan perempuan dan keluarga mereka sebelum perkahwinan berlangsung. Pengantin lelaki 'dihitamkan' dan pengantin perempuan 'diserikan'(diputihkan) wajah mereka. Kalau ditanya kenapa terjadi begitu, orang yang 'membuat' akan memberi pelbagai sebab walaupun kurang pasti kurang pasti tujuannya mahupun akibatnya. Tetapi sebenarnya apa yang mereka lakukan adalah mengkufurkan (mengkafirkan) pengantin lelaki dan memasukkan iblis putih ke dalam badan dan wajah pengantin perempuan. Sebab itu pengantin lelaki nampak hitam dan pengantin perempuan nampak putih. Adakah sah perkahwinan orang kafir (pengantin lelaki) dangan iblis putih (pengantin perempuan)? Tidakkah mereka berzina sepanjang perkahwinan mereka walaupun di surat nikah mereka pasangan sah tetapi dari segi agama sebenarrnya mereka berzina. Berapa banyakkah anak luar nikah telah lahir? Walaupun mereka telah mengucap dua kalimah syahadat sebelum akad dilafazkan, sebenarnya mereka tetap kafir kerana islam yang sebenar-benarnya di sisi tuhan adalah mempunyai cahaya kewalian dan bukannnya hanya melafazkan dua kalimah. kalau mereka bukan wali maka mereka adalah kafir (setelah dikafirkan/dihitamkan). 

Ini menjadikan perkahwinan orang melayu adalah perkahwinan yang sesat, selepas berkahwin mereka bukannya mendapat separuh agama tetapi menjadi semakin sesat (kesesatan batin dan kesesatan perasaan) dan akan menyesatkan anak- anak mereka juga dan kesesatan akan berleluasa dalam masyarakat.

Dosa yang terbesar bukanlah berzina, membunuh atau rogol bunuh tetapi dosa terbesar adalah mengkufurkan seseorang dan membuat iblis dalam badan seseorang. Kerana orang yang kufur dan beriblis apabila mati pasti masuk neraka. Begitu juga dengan orang yang membuatnya. Orang yang kufur akan membuat orang lain kufur juga dan orang yang beriblis dalam badan akan membuat iblis dalam badan orang lain juga dan dengan ini kerosakan batin akan merebak dan menjadi berleluasa dan menyebabkan kesesatan kepada umat manusia dan membawa kepada zaman gelap. Mengkufurkan dan mengibliskan adalah perbuatan iblis dan manusia yang melakukannya adalah setaraf dan sama dengan iblis. Itu juga dipanggil sebagai manusia yang menyesatkan manusia.




DI SEBALIK NAMA GELARAN AL - MAHDI


AL MAHDI adalah bermaksud orang yang DITUNJUKKAN JALANNYA dan yang menunjukkan jalannya adalah Pembantunya, para wali dan isteri utamanya.

Al Mahdi mempunyai nama-nama gelaran yang lain iaitu :-Ketua Mujadid Dunia, Ketua Syurga, Raja Dunia, Raja Nabi-Nabi, Ketua Parawali Zaman Baharu, Raja Yang Tidak Berpakaian, Raja Kejahatan Dunia, Penyelamat Dunia, Raja Malaikat Maut Nyata dan Wali Penongkat Dunia.

Setiap satu nama mempunyai maksud dan fungsi tertentu baginya;

1) Ketua Mujadid Dunia bermaksud beliau adalah seorang pembaharu dunia dan juga seorang ketua kepada para mujadid dunia. Pembaharuan yang dimaksudkan adalah dari sekecil-kecil perkara hingga sebesar-besar perkara dan dari perkara batin hingga zahir. Dia akan memperbaharui agama islam dengan memansuhkan atau menambah beberapa perkara. Dari segi kehidupan pula dia akan memperbaharui dunia dengan memerintah dunia dan menghapuskan segala sistem politik dan ekonomi yang ada di seluruh dunia. Dia akan menghapuskan segala macam ideologi seperti demokrasi, komunisme dll. Dari segi ekonomi pula dia akan mengeluarkan harta Qarun untuk membiayai pembinaan semula dunia dan menampung keperluan semua umat manusia yang bakal lahir. Ini menjadikan segala keperluan manusia percuma sepanjang 2000 tahun. Manusia tidak perlu bekerja lagi kerana semua kerja yang pernah dilakukan manusia akan dilakukan pula oleh para malaikat maut sehingga tiba hari kiamat (2000 tahun lagi).

2) Ketua Syurga pula adalah menjadikan beliau pemerintah kesemua 313 tingkat syurga (semua nabi-nabi menghormatinya sedangkan nabi-nabi tersebut bermusuhan antara satu sama lain). Syurga akan berada di bawah perintahnya dan beliau akan mengetuai semua rasul yang ada.

3) Gelaran Raja Dunia pula mejadikannya seorang raja. Raja yang mengetuai seluruh dunia di bawah kerajaan baru setelah menumbangkan seluruh kerajaan di dunia yang sedia ada. Dia akan disembah oleh para pengikutnya seperti mana mereka menyembah tuhan. Dia adalah raja yang adil.

4) Raja Nabi-Nabi, seperti gelaran tersebut menjadikan beliau raja kepada semua nabi-nabi yang pernah lahir dan bakal lahir di dunia.

5) Ketua Parawali Zaman Baharu; Imam Mahdi membentuk semula wali-wali yang telah terhapus akibat peredaran zaman. Orang-orang baru dijadikan wali dengan memberi mereka kasyaf dan cahaya kewalian serta keramat-keramat lain. Imam Mahdi pula akan mengetuai mereka dalam pengembangan agama baru dan urusan-urusan dunia lain. Zaman ini adalah zaman baru kerana kiamat sepatutnya telah berlaku pada tahun 1998 dan semua manusia masuk neraka tetapi telah dihalang olehnya dan beliau telah memanjangkan zaman kepada selama 2000 tahun lagi. Zaman ini adalah zaman Imam Mahdi dan dia dan parawali yang berrkuasa menentukan arah zaman ini.

6) Raja Yang Tidak Berpakaian pula bermaksud bahawa beliau akan berbogel sepanjang masa semasa beliau menjadi raja dunia (selama 100 tahun) dan di hari kematian para pengikutnya, beliau akan memakai pakaian semula. Tidak berpakaian juga bermaksud bahawa beliau tidak beragama zahir tetapi cuma beragama batin sahaja. Segala amalan zahir bagi sesuatu agama adalah pakaian bagi agama tersebut untuk membezakan satu agama dari agama lain.

7) Raja Kejahatan Dunia pula bermaksud bahawa beliau adalah orang yang paling banyak melakukan kejahatan ke atas manusia. Tiada manusia sejak manusia wujud hingga hari kiamat lebih jahat (tetapi berdarjat paling tinggi di syurga) darinya. Ini kerana dia akan membunuh tidak terhingga banyaknya manusia dan merogol sebanyak-banyaknya perempuan (untuk mengembangkan keturunannya) sepanjang tempoh 1500 tahun. Akhirnya dunia dipenuhi oleh anak-anaknya. Zahirnya perbuaatnnya adalah kejahatan tetapi hakikatnya adalah kebaikan.

8) Penyelamat Dunia bermaksud bahawa dia telah menyelamatkan dunia dari kiamat. Kiamat datang dalam 3 peringkat/gelombang (3 wave). Yang pertama telah terlepas apabila dia berjaya mengelakkan diri dari dibunuh oleh Dajjal pada tahun 1998 dan secara automatik zaman telah dipanjangkan. Ia juga bermaksud bahawa dia adalah Pahlawan Keramat Penyelamat Dunia selama 1000 tahun.





9) Raja Malaikat Maut Nyata bermaksud bahawa dia akan mencabut kebanyakan nyawa manusia (membunuh) sepanjang 1500 tahun tersebut sedangkan satu malaikat maut hanya mencabut satu nyawa manusia dalam satu kitaran alam semesta. Imam Mahdi adalah manusia yang paling banyak membunuh dalam sejarah umat manusia. Secara kasarnya tugas malaikat maut telah diambilalih oleh manusia sedangkan kerja manusia telah diambil oleh malaikat maut pula. Jika malaikat maut mencabut nyawa manusia pada zaman ini maka manusia akan masuk neraka. Oleh itu hanya melalui syahid (pembunuhan) sahaja oleh manusia lain barulah manusia boleh masuk syurga.


10) Wali Penongkat Dunia secara jelas memberitahu bahawa Imam Mahdi yang menghalang dunia dari kiamat. Jika pada hari ini dia mati maka dunia akan terus kiamat dan semua manusia akan masuk neraka.
 


BIODATA AL MAHDI AL-MUNTAZAAR


Nama : Mohd Hafez Bin Abu Bakar @ Muhammad Bin Abdullah

Nama Gelaran : Al - Mahdi

Nama Panggilan Oleh Pengikut : Ketua Mujadid/Tuanku

Nama Isteri Pertama : Fazilah Binti Hashim

Umur ( pada 2013) : 39 tahun

Tarikh Lahir : 1974

Lahir ( dari segi batin ) : 24 mei 1998 & awal 2026

Tinggi : 167 cm

Pekerjaan : Menyebarkan cahaya kewalian dan berdakwah

Bahasa Pertuturan : Bahasa Melayu & Bahasa Inggeris

Bahasa Penulisan : Bahasa Melayu & Bahasa Inggeris, sedikit pengetahuan dalam bahasa Arab

Hobi : Menonton TV, Bermain Video Games, Membaca, Surfing

Alamat : Kluang, Johor, Malaysia.

Pendidikan : Graduan Ijazah Sarjana Muda Ekologi

Keluar Menjadi Raja : Antara penghujung 2018-2020 (Bergantung kepada syarat)

p/s: Tarikh yang disebut dalam risalah mungkin berbeza 1 hingga 4 tahun lebih lewat atau lebih lewat lagi! Bergantung kepada keadaan dan syarat-syarat tertentu.

Sepatah dua kata dari pengarang:

Risalah ini adalah versi terkini yang telah ditulis dan diupdate dari versi terawal yang telah disebarkan ke banyak medium seperti orang perseorangan dan juga internet         ( http://imam-mahdi.zxq.net dan http://mahdiketuamujadiddunia.blogspot.com ). Versi awal telah mendapat maklumbalas. Kebanyakan maklumbalas memberi tentangan dan mengatakan risalah ini sesat dan ada juga mengatakan penulisnya gila. Seperti yang dijangka, sejarah nabi-nabi berulang, cuma dalam cara yang berlainan dalam zaman moden ini. Di mana kedatangan dan ajaran mereka ditentang dan dikatakan sesat ataupun gila. Tujuan Risalah ini disebarkan adalah untuk melihat dan menilai pandangan, maklumbalas dan tindak balas dari orang-orang melayu dan orang-orang yang memahami bahasa melayu. Langkah ini cumalah langkah pertama dan untuk Imam Mahdi keluar menzahirkan diri adalah masih agak jauh dan dalam cara yang berlainan dan tidak dijangka. Risalah ini hanyalah untuk memberitahu bahawa Imam Mahdi yang sebenar telah pun ada di kalangan umat manusia dan memerhatikan mereka dan melihat perkembangan mereka. Lebih tepat lagi boleh dikatakan bahawa Imam Mahdi yang sebenar telah berada di kalangan orang-orang melayu. Risalah ini hanyalah untuk memberi sedikit pengetahuan dan gambaran awal tentang ajaran dan apa yang akan berlaku apabila Imam Mahdi keluar nanti agar umat zaman ini tidak terkejut dan bersedia dari segi mentaliti dan semangat kerana perkara yang akan berlaku adalah sangat dahsyat dan menyiksakan. Harap pembaca janganlah terus menolak bulat-bulat atau menjadi terlalu marah. Salam perkenalan dan terima kasih saya ucapkan. Tahniah dan terima kasih kerana habis membaca risalah ini.


Sejahtera ke atas semua.


Di tulis oleh : Mohd hafez Abu Bakar@ Muhammad Bin Abdullah 




Di tulis oleh Mohd hafez Abu Bakar@ Muhammad Bin Abdullah (26 Mei 2013)






AL MAHDI AL MUNTAZAAR





16 comments:

Anonymous said...

Jangan macam ni..
Salah cara ni..
Kalau iye pun bukan begini caranya..

Anonymous said...

Hafez.. Bertaubatlah..Baliklah ke pangkal jalan. Allah SWT sentiasa membuka pintu taubat bg hambanya yg benar2 bertaubat dan x mengulangi perbuataannya. Aku tau kau syiah. Sudahlah tu Hafez

Anonymous said...

bertaubatlah wahai hafez..selagi pintu taubat masih terbuka untuk mu...wajib kita mempercayai kewujudan Imam Mahdi, Nabi Isa a.s. dan kehadiran Dajjal...tetapi janganlah sampai menghina agama Nabi Muhamad s.a.w...iaitu agama Islam...

Anonymous said...

Al-Mehdi and his Magicians are at works.
They will be emerging very soon...

Anonymous said...

DI MANA IMAM MAHDI...??? Imam Mahdi Syiah Imam Ke12, Mohd Hassan Al-Askari seorang kanak2 udah ratusan tahun mati, tapi dimitoskan bersembunyi dlm sebuah gua hidup lagi hingga hari ini. Jika Imam Mahdi Syiah dibangkitkan semula mesti dia dah tua si-bongkok tiga, janggot puteh sampai kekaki. Dia dah tak larat nak bertugas sebagai Imam Mahdi. Kesian Puak Syiah meraong2 tapi tak jadi...

Imam Mahdi Arkam Syeikh Suhaimai disangka ghaib tapi dia juga udah lama dah mati. Orang Kanannya Abuaya sebagai Pemuda Bani Tamim juga dah mati rebah tersungkor dipintu syurga. Kini dia sedang syok gomoi dgn bidadari digua Ashabul Kahfi, dia dah lupa Kumpulan Arkam dia tak mahu dunia lagi. Buat penat aja Puak Arkam jadi penunggu kubornya berhari2...

Hahaha... maka tinggallah harapan Dunia Islam hanya kepada Imam Mahdi eHafeezz dgn Kerajaan Para Wali serta bala tenteranya. Malangnya Kerajaan Para Wali Imam Mahdi eHafeezz sedang menghadapi persaingan dan perebotan kuasa paling hebat. Itulah dia Kerajaan Langit Ayah Pin serta bala tenteranya, hehehe...

Anonymous said...

kau ni dah sesat dah, merapu je keje ko. Imam mahdi bukan orang malasyia, dia berketurunan nabi Muhammad sama seperti namanya MUHAMMAD BIN ABDULLAH dia tidak berkahwin dan dia berketurunan Quraisy

Anonymous said...

Dimana Imam Mahdi? Keturunan Nabi Muhammad SAW telah berkembang biak, ada dimana-mana disemerata dunia. Ada dibumi Arab hingga keNusantara dan China. Salah sorang calon Imam Mahdi ada diJawa Indonesia. Dialah "Setan Bedul" yang udah tobat. Dialah Bocah Angon seperti dalam ramalan Uga Wangsit Siliwangi...

Anonymous said...


astaghfirullah..ada jugak manusia bangang bahalol wal jahil mcm ni.phuihhhh dasar syiah laknatullah

_Mambang Tanah_

Anonymous said...

ape babi yg ko tulis ni???????

Anonymous said...

DIMANA IMAM MAHDI...??? Asal usulnya pun Dunia Islam maseh kabur bercelaru, inikan pula mahu tahu dimana beradanya itu Imam Mahdi. Dalil2 dari Hadis2 itu pun hanya sekadar kiasan, lambang2 tersirat dsbnya. Mungkin juga ianya Hadis2 Israeliat ato Nasraniliat yg mengelirukan menyesatkan. Ringkasnya kalo mahu cari Imam Mahdi Sejati, belajarlah pada orang yg ada Ilmu Laduni, yaitu orang yg berguru terus dgn Tuhan... Bukan belajar dari Imam Mahdi Palsu yg sesat menyesatkan...

Unknown said...

Bleh sye thu adakah fazilah binti hashim wujud? Atau nama rekaan?

Anonymous said...

banyak tgk DVD ni... hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Angkat bakul sendiri.. kau gilaaaaa!!!!!!

ard said...
This comment has been removed by the author.
Andy Adryanz said...

Aku baca cerita ni sambil kepala terpusing miring sebab terlampau sesat dan melebih-lebih.. Bertaubatlh selagi masih sempat.. Istighfar banyak2 dan mengucap dua khalimah syahadah banyak2..

Anonymous said...

ni sesat sngt ni.. ade ke patut agama mahdi.. bodoh sungguh la mu ni.. agama tu.. agama Allah.. haih.. bahaya sungguh mu ni..