Search This Blog

Saturday, February 8, 2014

IMAM MAHDI BERGURU DENGAN PELACUR UNTUK BELAJAR ILMU PEREMPUAN!!!!!!



Untuk seorang lelaki memuaskan nafsu sendiri memang senang tetapi untuk memuaskan nafsu seorang perempuan bukannya mudah. Jika seorang dua isteri mungkin masih mampu dilakukan oleh seorang lelaki. Tetapi bagaimanakah jika hendak memuaskan 50 000 orang isteri??!! Inilah yang akan ditempuh oleh imam Mahdi pada masa tidak berapa lama lagi, tetapi persediaannya telah pun bermula sedikit demi sedikit sejak beberapa tahun dahulu.

Imam Mahdi telah melanggan pelacur untuk belajar ilmu seks dan ilmu perempuan agar dapat melayan perempuan dengan lebih berkesan. Pelbagai perkara telah dipelajari mengenai perempuan yang berlainan dari pelbagai bangsa. Dalam beberapa tahun lagi dia perlu mencari hingga 3000 pelacur untuk membiasakan dirinya dengan banyak perempuan dan  mendapatkan lebih banyak ilmu perempuan untuk melayan 50 000 orang isteri pada masa akan datang.

Daripada 3000 pelacur tersebut, 300 orang pelacur yang muda, cantik dan baik serta tidak rosak batin akan dipilih untuk bekerja di kota parawali yang akan dibina kelak.

Pelacur yang dipakai oleh imam Mahdi akan dijamin syurga dan akan dilindungi dari penyakit kelamin oleh malaikat. Imam mahdi juga terlindung dari penyakit kelamin.




AL MAHDI AL MUNTAZAAR

2 comments:

Mfa313 said...

saya tidak mahu menuduh atau menghukum anda..tapi hanya sekadar ingin bertanya apa tujuan anda atau maksud anda membuat penulisan begini?

Anonymous said...

@ Mfa313... Apa yg abang nak risaukan? Imam Mahdi eHafeez memang hebat, sebab kotenya diperbuat dari tulang cula memerang camporan tulang cula tupai, tegak mencodak sentiasa, tak turun2. Kote Imam Mahdi eHafeez diperbuat dari kote hewan, kebal tahan, walau sondol lubang2 jubor sekali pun dijamin tak kena siplis aid dll penyakit kelamin...

Tetapi Imam Mahdi eHafeez sudah lupa, kerana sebok melayan 50,000 gundek2 dan 3,000 pelacur2, hingga bininya ternganga kesepian. Imam Mahdi eHafeez sudah lupa, kote Setan Bedol dari Kerajaan Majapahat Jawa Indonesia, lagi hebat lebeh lagi lebeh sakti. Sebab kote Setan Bedol diperbuat dari Besi Kursani asli.!. Hinggakan bini Imam Mahdi eHafeez, puan Fazilah bt Hasyim, telah banyak kali disonglap oleh Setan Bedol..