Search This Blog

Friday, May 11, 2012

RAHSIA HUBUNGAN SEKS


RAHSIA BATIN PERSETUBUHAN ANTARA LELAKI DAN PEREMPUAN YANG TIDAK DIKETAHUI OLEH UMAT ZAMAN INI



Persetubuhan banyak hikmahnya sama ada dari segi fizikal, mental dan spiritual. Tetapi rahsia spiritualnya tidak diketahui oleh manusia zaman ini. Dari segi fizikal ia boleh menghasilkan anak dan menjadikan badan lebih sihat. Dari segi mental ia boleh memberikan ketenangan mental dan menghilangkan tekanan dan stress yang disebabakan oleh tekanan hawa nafsu dan juga tekanan kerja dan tekanan kehidupan seharian.

Persetubuhan dari segi batin atau spiritual pula ia boleh menghilangkan neraka dalam badan manusia (dalam batin dan tulang belakang). Bukankah selepas bersetubuh seseorang itu merasa badannya lebih tenang dan sejuk, ini adalah kerana kepanasan neraka yang disebabkan oleh tekanan hawa nafsu dan juga neraka yang wujud secara tidak langsung telah hilang akibat dari pancutan mani semasa persetubuhan. Neraka yang wujud dalam badan manusia adalah akibat daripada beberapa sebab antaranya ialah tekanan nafsu yang tidak dilepaskan, tekanan perasaan, kemarahan, perbuatan seseorang yang menyakitkan perasaan dan batin seseorang dan beberapa perkara lagi. Jika ia tidak dihapuskan atau dihilangkan ia akan mendorong seseorang itu melakukan keganasan dan kerosakan untuk melepaskan perasaan mereka, oleh itu dengan persetubuhan semua tekanan akan dapat dilepaskan dan dihilangkan. Nabi Muhammad menyatakan dalam hadisnya bahawa apabila seseorang itu berkahwin maka dia telah mendapat separuh agama, maksudnya ialah mereka akan mendapat syurga(kesejukan akibat hilangnya nereka badan) dalam badan mereka kerana mereka telah mendapat persetubuhan. Maka dengan itu sifat mereka menjadi lebih baik dan ‘sejuk’ berbanding mereka yang belum atau tidak berkahwin. 


Selepas persetubuhan juga mereka akan merasa batin mereka lebih bersih dan segar serta baharu kerana kekotoran dan kekusutan dunia yang melekat akibat dati aktiviti seharian yang dilalui telah tanggal dari baitn dan roh mereka dan dalaman mereka. Itulah fungsi batin bersetubuhan yang tidak diketahui umum atau telah hilang ilmunya akibat dari peredaran zaman.

Jika seseorang itu tidak mendapat manfaat dari segi batin selepas persetubuhan bermakna mereka mempunyai masalah batin yang perlu diuruskan atau diubati.

Untuk artikel lain pergi ke older or newer post  atau ke imam-mahdi.zxq.net





AL MAHDI AL MUNTAZAAR

2 comments:

Anonymous said...

RAHSIA HUBUNGAN SEKS ...69... LIBIDI, LIBIDA, LIBIDO... Sexual energy is one of the most powerfull energy, which must be released. Once the sleeping serpent uncoiled, wowww... the serpent will attack with no mercy. After the closed attachments the two serpents will coil in peace...

Anonymous said...

RAHSIA HUBUNGAN SEX... Mengetot ibarat penyatuan langit dgn bumi, seperti dilambangkan dgn Yin and Yang. Bagi Sang Suami kalo nafsu sex ngak dilepasi kepala bawah berdenyut keras mencodak sukar diatasi. Denyutannya dit3... berbunyi, bisa menjalar kekepala fening apa dibuat semuanya ngak jadi. Kalo air sudah lama terbiar banyak bertakong jentek2 membiak sukar diatasi. Kalo air lama bertakong lantas dibuang kelongkang itu namanya kerjaan menipu diri syok sendiri.

Bagi Sang Isteri kalo nafsu sex ngak dipenuhi gatal2 dalaman menjadi2 walo dijolok digaruk dgn jari jemari ngak sama dgn senjata asli. Kalo Sang Isteri sudah berbunyi ngap3... itu petanda dia sudah ready, Sang Suami jangan buat tidak peduli. Hingga Isteri marah2 itu ini mahu pintak malu tapi mahu itulah watak Isteri. Kalo kedua Suami dgn Isteri nafsu sex sudah dilepasi, mata kabur bisa terang kembali. Mata terkedap kedip sukar tidur selepas ngetot otak lega mata pejam terus tidor lena itu pasti.

Terlebeh kerap ngetot berulang kali hingga kekeringan air badab jasmani bisa susut bawa separuh mati. Awas kalo tiang arash sentiasa bergoncang bergegaran, bisa kaburkan mata lemahkan tulang dan sendi. Itulah Minyak Tubuh ato Air Utama Jiwa itu jangan sembarangan dibuangi nanti rugi...