Search This Blog

Friday, February 7, 2014

ADAKAH PEMBERIAN DAN PERTOLONGAN KEPADA IMAM MAHDI MENDAPAT GANJARAN??

Pada  waktu dan ketika ini semua amalan kebaikan seperti sembahyang, zakat haji dan sedekah dll tidak lagi diterima tuhan. Amalan kebaikan kebanyakannya tidak dapat melepasi langit pertama pun, kalau lepas pun pasti tidak akan melepasi langit ke tujuh di mana pintu ikhlas terletak. Jika sesuatu amalan dapat melepasi langit ke tujuh barulah ia akan sampai kepada tuhan dan diterima tuhan. Walaubagaimanapun amalan yang tidak diterima tuhan masih mendapat pahala dan darjat kerana setiap amalan ada balasan dari tuhan kerana tuhan itu maha pemurah.

Tetapi tuhan telah menurunkan imam Mahdi untuk memberi rahmat kepada manusia. Jika sesuatu pemberian atau pertolongan. diberikan kepada imam Mahdi dan imam Mahdi menerimanya maka tuhan akan terus menerima dan amalan tersebut terus sampai kepada tuhan.Walaupun amalan tersebut hanya memberinya segelas air untuk diminum, maka tuhan akan mmenerimanya kerana imam Mahdi masih menerimnya. Jika sampai pada waktunya imam Mahdi tidak memerlukan pemberian dan pertolongan manusia dan tidak menerimanya lagi maka hilanglah peluang mudah untuk amalan diterima tuhan. Para pengikut dan ahli keluarganya mendapat darjat yang tinggi kerana telah menolongnya meneruskan kehidupan dan membina kerajaan batinnya.


AL MAHDI AL MUNTAZAAR

1 comment:

Anonymous said...

Kerajaan Langit Ayah Pin sudah roboh, sebab sudah hilang power. Siapa yg sokong tolong hingga bangkit Kerajaan Langit Imam Mahdi eHafeez, dia diberi ganjaran paling lumayan. Dilangit dia duduk dimakam tertinggi. Dibumi dia bebas boleh Nikah Mutaah dgn mana2 pompuan yg dia suka.