Search This Blog

Monday, March 25, 2013

UNDI UMNO WAJIB DAN UNDI PAS HARAM



Kali ini ulama pas dan pendakwah bebas menghukumkan bahawa undi UMNO adalah wajib dan undi PAS adalah haram. Kita kembali kepada makna yang asas, wajib bermaksud jika dilakukan mendapat pahala dan ditinggalkan mendapat dosa. Haram pula bermaksud jika ditinggalkan mendapat pahala dan jika dikerjakan mendapat dosa. Maka dengan itu mengundi UMNO akan mendapat pahala dan jika tidak mengundinya  mendapat dosa. Mengundi PAS pula mendapat dosa dan jika tidak mengundinya  mendapat pahala. Berapa besar pula pahala yang kita akan dapat jika mengundi UMNO dan apakah balasannya di akhirat kelak dan berapa besar pula dosa yang kita akan dapat jika mengundi PAS dan berapa lama pula kita akan duduk dalam neraka.

Mereka memberi hukum wajib dan haram dalam sesuatu perkara tanpa memikirkan apakah sebenarnya hukum yang mereka berikan tanpa mendalaminya dan samada ia wajar atau tidak kerana hukum wajib, sunat, makruh , harus dan haram ada kaitan dan balasan di akhirat  tetapi mereka tidak pula menerangkan ganjaran dan hukuman yang kita akan dapat di akhirat kelak. Maka dengan sendirinya hukum yang mereka berikan itu tidak sah dan terbatal di sisi agama islam. Mereka hanya memberI hukum dengan perasaan dan akal fikiran mereka yang cetek dan tidak waras. Mereka hanya menggunakan LOGIK  YANG SEMPIT DAN HANYA MENGIKUT PERASAAN YANG SEBENARNYA TIDAK MASUK AKAL DAN SEOLAH-OLAH MEREKA ITU TIDAK BERAKAL DAN TIDAK WARAS ATAU GILA.
Perbuatan mereka itu menghimpit serta mengkufurkan  hati masyarakat dan menganggu akal fikiran umat islam. BADAN FATWA, ULAMA-ULAMA DAN PENDAKWAH-PENDAKWAH YANG SEWENANG-WENANGNYA MEMBERI SESUATU HUKUM YANG BERAT SEPERTI WAJIB ATAU HARAM SEPERTI MEMPERMAINKAN HUKUM MENGIKUT NAFSU DAN KEHENDAK MEREKA SENDIRI ADALAH SEPERTI ORANG GILA YANG TIDAK WARAS SERTA SEPERTI ORANG BODOH DAN JAHIL YANG TELAH SESAT DAN BERLAGAK PANDAI. SAYA CABAR JIKA MEREKA MEMBERI SESUATU HUKUM KE ATAS SESUATU PERKARA MEREKA MESTI MENYATAKAN HUKUMAN YANG AKAN DITERIMA DI DUNIA DAN DI AKHIRAT SEKALI, BARULAH FATWA ATAU HUKUM ITU BOLEH DI TERIMA OLEH UMAT ISLAM DI MALAYSIA, JIKA TIDAK IA HANYA HUKUM YANG MENYESATKAN DAN SEPERTI SAMPAH. MUNGKIN PADA MASA AKAN DATANG MEREKA AKAN MENGHUKUMKAN BAHAWA KELUAR MENGUNDI ATAU MENAIKI PENGANGKUTAN AWAM ITU ADALAH WAJIB DAN BERDOSA JIKA TIDAK MELAKUKANNYA  ATAU LEBIH BANYAK LAGI HUKUM-HUKUM YANG MENGARUT, BODOH DAN SESAT!!!!.

SESUNGGUHNYA FATWA DAN HUKUM YANG MEREKA ITU SEMAKIN MENYESATKAN !!!!! DAN TIDAK WARAS!!!!! DAN MEMANIFESTASI HATI DAN AKAL FIKIRAN MEREKA TELAH SESAT-SESESATNYA!!!!. 

Link ke video mengatakan undi UMNO wajib dan undi PAS haram http://www.youtube.com/watch?v=gwFTsxGRhxk

Lain-lain artikel di http://imam-mahdi.zxq.net atau newer or older post





AL MAHDI AL MUNTAZAAR

No comments: