Search This Blog

Saturday, June 1, 2013

KEMBALIKAN HAK KEKEBALAN RAJA-RAJA MELAYU!!!!!!!



Pada tahun 1990an hak kekebalan raja-raja melayu telah dimansuhkan oleh kerajaan. Ini bermakna hak raja-raja melayu sekali lagi telah DIAMBIL dan DINAFIKAN!!!!. Ini mengulangi perbuatan dan kebangsatan british si penjajah pada masa dahulu di mana hak pemerintahan raja melayu telah dinafikan. Jadi persoalannya adakah ini persamaan kerajaan Malaysia moden dengan kerajaan penjajah british? Jika tidak, kembalikan hak kekebalan raja-raja melayu dan jangan ada lagi pihak yang ingin melucutkan hak-hak raja-raja melayu yang sedia ada.



Jangan diikut sangat telunjuk dan desakan cina-cina bukit dan keling-keling paria yang tinggal di Malaysia yang mendesak mahukan itu dan ini. Sesungguhnya mereka telah melampaui batas dan seorang penderhaka. Padahal mereka telah pun mendapat kesenangan dan kemewahan hidup di Malaysia dan mereka tidak tahu bersyukur. Jika ada orang melayu yang mengikuti desakan mereka sesungguhnya mereka telah menjadi buta, dungu dan bodoh. Jika ada pihak yang mahu melucutkan hak raja-raja melayu atau mendakwa mereka di mahkamah, buang mereka ke negara lain dengan melucutkan hak kerakyatan mereka. Mereka layak menerimanya kerana mereka telah melampau dan menghina raja-raja melayu dan orang melayu. Jika pada zaman kerajaan melayu lama orang yang menghina dan menderhaka terhadap raja boleh dihukum bunuh, jadi mengapa tidak sekarang, adakan undang-undang gantung sampai mati terhadap pihak-pihak atau individu tertentu yang menghina institusi raja dengan sewenang-wenangnya ingin melucutkan hak raja-raja melayu. Sesungguhnya raja-raja melayu adalah mulia seperti mana raja-raja di negara lain di dunia.

Lain-lain artikel di http://imam-mahdi.zxq.net atau older or newer post.



AL MAHDI AL MUNTAZAAR

3 comments:

Anonymous said...

Sejauh mn kemuliaan raja2 melayu yg ada skg ni? sepatutnya raja skg ni turun takhta n beri laluan kpd RAJA yg bnr2 raja pd sisi Allah

Anonymous said...

ADA SEBAB MAA. Nanti golongan diraja akan menyalah gunakan hak tersebut.
BACA NIH : http://ipanas.blogspot.com/2012/12/mengimbau-kisah-amukan-prebet-adam-di.html

Anonymous said...

Admin ni bodoh..xtau sejarah..contohi sultan islam yg sebenar