Search This Blog

Saturday, December 14, 2013

RAHSIA VIRUS HIV DAN PENYAKIT AIDS YANG DISEMBUNYIKAN OLEH SAINTIS BARAT



Sebenarnya virus HIV yang merupakan punca AIDS bukan berasal dari monyet seperti yang digembar-gemburkan oleh saintis barat. Virus HIV sebenarnya berpunca dari lubang buntut lelaki!!!!! Apabila seorang lelaki sihat melakukan seks songsang  dengan lelaki lain, virus ini akan masuk ke dalam saluran  kencing dan seterusnya masuk ke dalam badan dan aliran darah dan menyebabkan seseorang itu HIV positif. Jika seseorang lelaki sihat meliwat seorang perempuan sihat, dia tidak akan terkena penyakit ini. INI ADALAH RAHSIA YANG DISEMBUNYIKAN DAN DI TUTUP RAPAT OLEH SAINTIS BARAT DAN KERAJAAN MEREKA DARI PENGETAHUAN UMUM.

 Kerana mereka mahu menegakkan dan mengalakkan perbuatan homoseksual di kalangan umat manusia. Tetapi penyakit kelamin lain masih boleh berjangkit apabila melakukan hubungan seks normal di antara lelaki dan perempuan yang telah dijangkiti penyakit kelamin.

Keadaan yang boleh menyebabkan jangkitan HIV:
1)    Seorang lelaki sihat meliwat lelaki sihat yang lain.
2)    Seorang lelaki HIV + meliwat lelaki sihat.
3)    Seorang lelaki sihat meliwat lelaki HIV +.
4)    Seorang lelaki HIV + meliwat perempuan sihat
5)    Seorang lelaki sihat meliwat perempuan HIV +.

Seorang perempuan sihat akan hanya dijangkiti HIV jika diliwat oleh lelaki HIV+ dan tidak akan dijangkiti melalui hubungan seks normal.



wahyu mengenai perkara ini telah turun kira-kira 15 tahun dahulu tetapi imam Mahdi tidak menulisnya di mana-mana bahagian risalah kerana menanti manusia yang mengkajinya menemuinya sendiri, tetapi mereka yang menemui rahsia ini tidak menghebahkannya pada masyarakat dunia malah menyembunyikannya. Maka imam Mahdi menghebahkannya tanpa sebarang bukti saintifik yang mungkin akan menyebabkannya tidak dipercayai atau ditolak.

AL MAHDI AL MUNTAZAAR

2 comments:

Anonymous said...

Jantan sondol ejos jantan akan membiakkan virus HIV. Jantan sondol ejos pompuan jamin tiada apa2 kesan, tapi lobang kencing pasti tersumbat dgn najis. Cepat2 le basuh. Kemut keliling sukar dilupakan..

Anonymous said...

Patutlah ummat Nabi Lut dilaknat dikutok Tuhan. Tuhan ciptakan setiap makhlok-Nya berpasang2an. Ada jantan ada pompuan. Karena hasutan Iblis dan Syaitan, cipap pompuan yg ranum sedap ditinggalkan. Sundulan lobang ejos jantan kemut keliling yg jadi kegemaran. Akhirnya mereka disiksa diranapkan itulah balasan Tuhan.... Kini Akhir Zaman maen bontot jantan dan pondan kembali menular bertaburan. Setiap penyakit ada obatnya, tapi obat penyakit HIV sengaja Tuhan rahsiakan....