Search This Blog

Friday, February 28, 2014

SEJARAH KEMERDEKAAN MALAYSIA DAN KAITANNYA DENGAN BAPA IMAM MAHDI

Bapa imam Mahdi bernama Abu Bakar Bin Merah. Dia adalah seorang nabi kecil (tetapi tidak diketahui orang lain kerana nabi kecil tidak membawa ajaran agama baharu tetapi mereka hanya menyebarkan cahaya kewalian).
Semasa di alam persekolahan di Batu Pahat Johor beliau berkerja sambilan sebagai caddy (pembantu pemain golf) untuk membawa peralatan golf. Dan pemain golf yang biasa beliau bantu adalah almarhum Tengku Abdul Rahman putra Al haj yang selalu datang ke Batu Pahat. Pada ketika inilah cahaya kewalian diterima oleh almarhum. Apabila seseorang telah menerima cahaya kewalian dia akan sentiasa dibantu oleh para malaikat dalam kerja-kerjanya dengan memberi ilham, pertolongan, memudahkan kerja dan dipandang tinggi dan istimewa. Para malaikat membantunya memberi ilham untuk memerdekakan tanah melayu dan menolongnya dan memudahkan proses tersebut. Secara tidak langsung bapa imam Mahdi telah menyebabkan kemerdekaan boleh berlaku. Tetapi beliau telahpun meninggal dunia pada tahun 2011 pada umur 65 tahun.

SEDIKIT SEJARAH HIDUP ABU BAKAR MERAH

Beliau lahir di Muar, Johor pada tahun 1946. Bapanya bernama Merah bin Said. Membesar dan bersekolah di Batu Pahat Johor. berkahwin pada umur 28 tahun dan menetap di Kluang Johor. Berkerja sebagai buruh kilang. Walaupun lahir sebagai nabi kecil, tetapi tuhan telah menakdirkannya untuk menjadi sesat ketika umurnya meningkat belia dengan belajar ilmu persilatan yang sampingannya membawa ilmu Raja Iblis. Beliau hilang fungsi sebagai nabi kerana cahaya kenabiannya telah ditutupi oleh batin ilmu raja Iblis tersebut. Walaupun begitu beliau tidak menyebarkan kesesatan batin seperti orang-orang biasa yang mengambil atau menuntut ilmu Raja Iblis. Tetapi tuhan menakdirkan anak sulung beliau adalah seorang nabi juga yang lebih besar iaitu Imam mahdi.

Pada tahun 1998 ketika kewujudan imam Mahdi mulai diketahui dan ramai menjadi pengikutnya, imam Mahdi telah mengarahkan beberapa orang pengikut kuatnya untuk membunuh orang-orang berilmu Raja Iblis(kecuali yang boleh pulih) termasuk tok guru ilmu Raja Iblis. Mudah untuk membunuh semua orang berilmu raja iblis tetapi amat sukar untuk membunuh tok gurunya. Tok gurunya tidak boleh dibunuh dengan cara biasa, untuk membunuhnya tubuhnya harus diangkat ke udara, kemudian kepalanya harus dipenggal tetapi darahnya harus ditadah dari menyentuh bumi dan kemudian tubuhnya dibakar. jika darahnya menyentuh bumi dan tubuhnya tidak dibakar dia boleh hidup semula. Orang selalunya mengambil ilmu Raja iblis ini agar ditakuti dan digeruni oleh orang lain. Sesungguhnya ia adalah ilmu yang menyesatkan dan batinnya boleh menjangkiti orang lain serta mengkufurkan batin. Sebab itulah mereka semua dibunuh agar batin manusia boleh dibersihkan.

Para pengikut imam Mahdi akan menggali semula kubur bapanya semula dan akan mendapati bahawa mayatnya tidak reput dan dalam masih berkeadaan baik untuk dibuktikan kenabiannya kepada orang lain seperti jasad nabi-nabi lain yang tidak mereput  kerana seorang nabi tetap akan seorang nabi. Mereka telah menanam jasadnya di bahagian tanah perkuburan yang tinggi di bahagian belakang agar jasadnya tidak terkena air kerana di bahagian hadapan tanah perkuburan adalah rendah dan mudah menakung air.


AL MAHDI AL MUNTAZAAR

3 comments:

Anonymous said...

Mengarut ;)

Anonymous said...

Mengarut ;)

Anonymous said...

Wowww... Abuya lagi hebat dari bapak Imam Mahdi eHafiz. Bapak Imam Mahdi eHafiz matinya mayatnya cuma tidak reput, itu perkara biasa sebab telah diawet seperti mayat Firaun. Tapi Abuya matinya tersangat luar biasa, mayatnya hilang ghoib lantas dia terus bertapa diGua Ashabul Kahfi..