Search This Blog

Saturday, November 15, 2014

KEMALUAN ISTERI ATAU PELACUR BERBAU LEBIH BUSUK???

Kemaluan seorang isteri ketika di dunia adalah lebih busuk dari pelacur, ini adalah kerana mereka jarang membasuhnya kerana sibuk dengan tugas harian. Sedangkan seorang pelacur kerap membasuhnya kerana selepas melayan seorang pelanggan mereka membasuhnya.

Tetapi di akhirat kemaluan seorang pelacur berbbau sangat busuk hingga penghuni neraka lain terganggu dengan baunya. Jika mereka berjaya masuk ke syurga barulah kemaluan mereka berbau wangi.  Seorang isteri jika masuk neraka kemaluan mereka tidak berbau dan jika dapat masuk syurga kemaluan mereka adalah wangi.

 Kepada kaum lelaki, "bersama"  isteri anda adalah lebih baik dari "bersama" pelacur kerana "kenangan bersama" isteri adalah lebih manis dari "kenangan bersama"  seorang pelacur kerana isteri anda sayangkan dan mencintai anda sedangkan seorang pelacur hanya menyintai wang anda. Mungkin seseorang perempuan yang berkahwin dengan seorang lelaki semata-mata kerana wangnya boleh di samakan dengan pelacur juga.



AL MAHDI AL MUNTAZAAR

1 comment:

Anonymous said...

Cipap yang paling busuk samada didunia sekarang ini dan akhirat nanti, adalah cipap Fazilah bt Hashim, isteri Imam Mahdi eHafeez. Sebab cipapnya telah dingentot oleh Hantu Raya hantaran dari Setan Bedul dari Kerajaan Majapahat, Jawa Indonesia