Search This Blog

Saturday, January 3, 2015

IMAM MAHDI JAYA NEGARA SATU DARIPADA MANIFESTASI CIRI IMAM MAHDI SEBENAR

Sebelum imam mahdi sebenar keluar menzahirkan diri akan dan telah ada manifestasi imam Mahdi sebenar oleh orang-orang tertentu yang mengaku dirinya juga imam Mahdi. Ada banyak tetapi yang berakhir dengan tragis adalah imam Mahdi Jaya Negara. Saya tidak mahu menggunakan perkataan imam Mahdi palsu untuk mereka kerana kurang tepat tetapi mereka adalah bunga-bunga imam Mahdi sebelum kemunculan imam Mahdi yang sebenar.

Setiap satu bunga-bunga imam Mahdi ini membawa satu atau lebih ciri atau manifestasi imam Mahdi sebenar agar masyarakat terbiasa dengan kehadiran imam mahdi kerana imam Mahdi sebenar lebih dikatakan sesat/teruk/gila ataupun patut dikatakan lebih hebat lagi.  Bezanya imam Mahdi sebenar boleh membuktikan dan merealisasikan perkara yang dibawanya tetapi bunga-bunga imam Mahdi tidak boleh.

Bunga-bunga imam Mahdi dengan mudah boleh dibunuh tetapi tidak kepada imam Mahdi sebenar. Bunga-bunga imam Mahdi tiada kekeramatan tetapi imam Mahdi sebenar berkeramat besar.Tetapi kekeramatannya bukanlah sesuatu yang mutlak kerana dia berjalan mengikut perjalanan takdir dan kehendak tuhan maha besar.

Mungkin di mata masyarakat imam mahdi Jaya Negara adalah orang gila atau penjenayah tetapi di mata kami dia adalah wira pemanifestasi imam Mahdi .DIA ADALAH BUNGA-BUNGA IMAM MAHDI.





AL MAHDI AL MUNTAZAAR

4 comments:

Ted Manoff said...

Apa yg ke merepek ni labu?

Ted Manoff said...

Silap: apa yg ko merepek ni labu?

Anonymous said...

Pandai pun.

Anonymous said...

Imam Ke12 Imam Mahdi Syiah Muhammad Hassan AlAskari pakei jubah beratnya 12 kati. Penolong Kanan kepada Imam Mahdi Arkam Syeikh Suhaimi dialah Sang Abuaya giginya mancong pakei serban beratnya 9 kati. Imam Mahdi Sejati simple aja pakei baju mentelon berseluar yengki. Imam Mahdi Dajjal Muhammad eHafeez bertelanjang bulat buah palir laboh beratnya 2 kati, butohnya panjang berjuntai 1 kaki 8 inci maseh berkulop ngak potong lagi.