Search This Blog

Thursday, January 8, 2015

SEDIKIT KISAH PELACUR

Kerana wang dan kesempitan hidup mereka menjadi pelacur. Ada yang bekerja begitu kerana disuruh oleh suami mereka sendiri untuk menyara anak-anak yang ramai kerana kesempitan hidup dan ada juga kerana terpaksa menyara adik-beradik yang ramai kerana ibu bapa telah tiada.

Tetapi sesetengah pelacur melayu, indonesia atau tempatan melakukan perkara yang jauh lebih salah dari itu. Sesetengah pelacur melayu atau indon mempergunakan ilmu hitam(ilmu guna-guna yang biasa digunakan perempuan untuk memikat lelaki)  untuk memikat pelanggan mereka agar asyik teringatkan mereka dan kembali dan asyik melanggan mereka.sahaja dan tidak pelacur lain.

Sesetengah pelacur dari sabah dan sarawak membela dan membawa 'orang' (jin peliharaan mereka) ketika melacur, ini adalah untuk melindungi diri mereka dari dirompak, kerana ada sesetengah lelaki yang lebih jahat, bukannya membayar wang setelah memakai pelacur tetapi menggugut dan meminta wang dari pelacu yang dilanggan mereka.

Sememangnya dunia telah sesat kerana wang ringgit yang tidak pernah cukup.




AL MAHDI AL MUNTAAAR

1 comment:

Anonymous said...

KESAH PELACOR DGN HANJING YG KEHAUSAN: Ada diriwayatkan kesah saorang pelacur yg baek hatinya lagi murahan dgn sifat2 mengasehani. Sedang dia menanti pelanggan2nya, tiba2 datang saekor hanjing yg sedang hampir mati karena terlalu lama kehausan. Lantas sang pelacur berikan hanjing tersebut minuman penghilang dahaga, hingga sihanjing kembali segar semula. Karena keikhlasan hati sang pelacur selamatkan nyawa sihanjing, Tohan balaskan jasa sang pelacor dgn nikmat paling luar biasa masok syurga. Bukan itu saja akhirnya dgn rahmat Tohan maka sang pelacor dgn sihanjing =_= -_- sama2 masok syurga..