Search This Blog

Saturday, September 26, 2015

MELIPAT WAKTU/ MERENTAS MASA /TIME TRAVEL/ TEKNOLOGI KIAMAT

Dalam istilah kekeramatan ia adalah melipat waktu dan dalam istilah fiksyen dan teori sains ia adalah merentas masa.

Para wali pengikut imam Mahdi mempunyai kekeramatan jenis ini yang membolehkan mereka kembali ke zaman nabi Muhammad dan meninjau perjalanan hidup baginda dan mengkajinya.Tetapi mereka tidak dapat mengubah apa-apa kerana perkara dan kejadian telah pun berlaku. Keadaan melipat waktu sama seperti berjalan di alam nyata cuma masa sahaja yang berlainan. Mereka juga telah mrentas masa ke zaman hadapan untuk melihat perjalanan hidup imam Mahdi dan takdir masa depan. Dan mereka menemui dua laluan masa dan takdir, iatu satu berlakunya kiamat sebelum waktunya dan kerajaan imam Mahdi gagal terbentuk dan satu lagi kerajaan imam Mahdi berjaya dan kiamat berlaku di akhir zaman kedua. Mereka memahami bahawa merekalah yang harus berusaha keras dan memilih untuk menentukan laluan masa dan takdir mana yang akan berlaku. 

Saintis barat juga sedang berusaha untuk mendapatkan kebolehan seperti ini tetapi menggunakan teknologi dan mereka akan berjaya membuktikan teori mereka pada satu masa nanti. Mereka sedang berusaha ke arah itu dan ia bukan lagi hanya fiksyen sains. Dengan teknologi komputer kuantum mereka boleh melakukannya. Ada beberapa perkara yang dianggap mustahil dan tidak logik pada masa kini lagi yang mereka akan boleh lakukan kelak pada masa hadapan.

Apabila kekeramatan nabi dan wali dapat dicipta menggunakan teknologi maka kiamat pasti akan berlaku, kerana ia adalah tanda terakhir kiamat. Kami memnggilnya TEKNOLOGI KIAMAT.

wassalam.


 

1 comment:

Muhammad said...

Bismillah sila lihat kebenaran pesanan Rasulullah Sallallahu Alaihi Wasallam seperti mana yang terkandung dalam hadis - Tanda Kiamat Tersebarnya Mubashshirat Pada Akhir Zaman