Search This Blog

Friday, May 8, 2020

RAHSIA PEREMPUAN DAN GULI KUASA

Dalam alam roh badan lelaki ada sebiji guli kuasa. Seorang perempuan akan bersetuju menjadi isteri seseorang lelaki itu hanya setelah mereka berjaya menangkap guli kuasa tersebut dan mengawal lelaki tersebut. Dengan menangkap guli kuasa tersebut perempuan itu akan daat mengawal lelaki tersebut. Barulah perempuan itu tidak takut lagi kepada bakal suaminya. ini adalah queen control.

Tetapi keburukan tindakan ini ialah ia akan menghalang peningkatan hubungan batin lelaki itu dengan tuhan. Sebab itu wali-wali  zaman dahulu ramai yang tidak berkahwin kerana hal ini.

Pada  zaman ini dengan kedatangan imam Mahdi dia telah memecahkan kawalan para isteri parawalinya terhadap semua pengikutnya dengan memecahkan ikatan terhadap guli kuasa tersebut. Sebab itulah darjat pengikutnya telah meningkat dengan pantas setelah menjadi pengikut imam mahdi. Tetapi mereka masih suami isteri yang sah kerana menangkap guli kuasa orang lain adalah dosa besar dan tidak termasuk dalam ikatan perkahwinan.

Dalam alam roh badaan imam mahdi juga ada guli kuasa tetapi ia tidak boleh ditangkap oleh sesiapa pun samada jin atau mansia kerana ia boleh bergerak kerana ia bukan guli kuasa manusia tetapi ia adalah guli kuasa tuhan. sebab itu imam mahdi juga bergelar penyelamat dunia.



No comments: