Search This Blog

Sunday, August 4, 2013

GELOMBANG KEBANGKITAN DARI TIMUR! BILA AKAN BERLAKU?




Berita dan ajaran imam Mahdi serta tindak balasnya kepada keadaan semasa salah satu salurannya disampaikan melalui blog ini. Blog ini dan laman web telah pun mendapat perhatian dari pihak kerajaan Malaysia. Laman web utamanya di http://imam-mahdi.zxq.net telah pun di block oleh pihak tertentu.

Adakah kerana ia dianggap sesat oleh kerajaan Malaysia ataupun menyalahi undang-undang. Tetapi hingga ke hari ini imam Mahdi (penulis blog ini) masih lagi bebas dan tidak dikenakan tindakan undang-undang. Ini mungkin kerana walaupun dalam permerhatian pihak berkuasa imam Mahdi masih belum melakukan apa-apa perkara drastik atau mencurigakan di mata pihak berkuasa selain menyampaikan ajarannya melalui penulisan blog dan laman web sahaja. Pada zahirnya imam Mahdi tidak melakukan perkara yang menyalahi undang-undang dan menyebarkan ajarannya secara nyata melalui ceramah dan majlis-majlis seumpamanya. Tetapi secara ghaib ajarannya telah tersebar melalui penganugerahan keramat kasyaf. Ia lebih hebat daripada memberi ceramah atau lisan. Tetapi tiada bukti boleh disabitkan kerana ia ghaib dan tidak boleh dilihat oleh mata kasar. Tetapi percayalah kerajaannya semakin berkembang dan matang setiap hari iaitu ia dipanggil kerajaan batin imam Mahdi.

Tetapi bilakah ia akan menjadi kerajaan zahir? Persoalan ini akan terjawab apabila terbinanya pusat pemerintahan imam Mahdi dalam bentuk fizikal iaitu sebuah bangunan dan aktiviti-aktiviti tertentu dijalankan. Pada ketika itu barulah pihak berkuasa akan menangkapnya. Tetapi ini telah terlambat kerana ia hanya akan mencetuskan tindakan dan perkara yang lebih besar, bagaikan tindakbalas berantai nuklear, satu tindakan kecil akan menghasil tindak balas lebih besar. Imam Mahdi akan bertindak balas dengan tindaka yang lebih nyata dan lebih signifikan dan akan lebih menzahirkan dan menampakan kekuasaan dan kehebatan kerajaan kecilnya dan akan memulakan pembinaan kerajaan yang lebih besar dan memulakan satu kebangkitan iaitu KEBANGKITAN DARI TIMUR!!!!!.



AL MAHDI AL MUNTAZAAR

2 comments:

Unknown said...

imam mahadi memang berasal dari timur, lebih jelas lagi malaysia.

Anonymous said...

Gelombang kebangkitan dari Timur sudah bermula secara tersembunyi semenjak dari tahun 70'an lagi. Namun penampilan dari Timur sudah menonjol pada tahun 2001, tanpa disedari kecuali Sang Dajjal sudah sekian lama memerhati akhirnya mereka sudah menjejaki. Tahun 2001 disitulah bermulanya The 21st Century. Hinggalah kehari ini, kebangkitan Puak Timur sentiasa dinanti2. Imam Mahdi tetap bersembunyi, tetapi Puak Timur akan mendahului... Tahun 2013 dunia digemparkan dgn kehadiran Komet ISON. Tanggal 14/01/2014 bersamaan dgn 12 Rabbiulawal 1435H (Maulidur Rasul), bumi dijangka akan merempuh melanggar debu2 dari laluan orbit Komet ISON. Apakah itu satu petanda kebangkitan dari Timur sudah dekat..??