Search This Blog

Tuesday, May 17, 2016

ADAKAH IMAM MAHDI JUGA BOLEH DIKATAKAN SEBAGAI DAJJAL?



Ketika imam Mahdi menyerang dunia dia adalah dalam bentuk manusia bersaiz gergasi yang sangat besar. Memijak manusia dan memusnahkan separuh tamadun manusia. Dan ketika dia cuba memusnahkan  Israel dia di halang oleh manusia gergasi bermata satu (sebelah mata) bersaiz dua kali lebih besar yang membentang bendera Israel di udara dan menyebabkan orang palestin berbaik semula dengan orang yahudi dan mengikuti raja baharu mereka iaitu lelaki bermata satu yang membentangkan bendera Israel di udara. Dajjal dan imam Mahdi boleh mengubah saiz badan mereka dan menjadi besar atau bersaiz manusia biasa.

Jika imam Mahdi gergasi yang memusanahkan tamadun manusia dikatakan sebagai dajjal juga lalu di mana imam Mahdi sebenar (jika ada dan boleh) menghalang gergasi imam Mahdi yang dikatakan dajjal itu. Tiada sesiapa pn menghalang gergasi imam Mahdi dari membunuh semua bangsa di dunia kecuali orang melayu dan Yahudi. Di Malaysia imam Mahdi tidak memusnahkan bangunan dan peradabannya kerana mahu mula memerintah dunia dari situ. Dan  Israel tidak dimusnahkan kerana dihalang oleh lelaki bermata satu itu.


Tentulah gergasi yang menyerang dan memusnahkan dunia itu adalah imam Mahdi sebenar kerana mahu menguasai dunia dan membina dunia baharu  untuk memerintahnya. DIA  BUKANNYA DAJJAL KERANA MANUSIA YANG DI BUNUHNYA SEMUA MASUK SYURGA. DAJJAL TIDAK BOLEH MEMASUKKAN MANUSIA KE DALAM SYURGA!!!!.





Wassalam.

No comments: