Search This Blog

Tuesday, January 8, 2019

PAHLAWAN KERAMAT

Zaman imam mahdi terbahagi kepada beberapa zaman, zaman sembunyi, zaman peralihan(kiamat kecil), zaman parawali dsn pahlawan keramat, zaman pahlawan keramat, zaman berperang dengan dajjal (raja yahudi), zaman yajuj majuj, zaman daabatul ard dan zaman akhir sekali zaman tiada keramat dan zaman ahli neraka sebelum kiamat besar.

Zaman pahlawan keramat adalah yang paling lama sekali.selama 1000 tahun. Ramai pahlawan komik besar dan kecil akan lahir. Imam Mahdi memegang watak pahlawan keramat/komik penyelamat dunia dan pemerintah dunia memegang watak pahlawan komik raja utara. Ramai lagi watak- watak komik seperti yang ditulis dan di karang oleh pengarang komik akan ditiru dan lahir.( Malaikat ilham yang memberi ilham kepada pengarang komik dan filem tentang masa depan tetapi mereka sendiri tidak yang mereka paparkan itu adalah masa depan. 

Untuk menjadi pahlawan komik terkuat seseorang itu perlu mati terlebih dahulu dan kemudian kembali ke dunia semula agar mata urat batin pada badan terbuka seluruhnya agar boleh mengalirkan tenaga keramat.  jika seseorang itu tidak pernah mati dan cuba menggunakan tenaga keramat pertempuran tangan dan kaki mereka akan pecah dan menjadi lumpuh. Jika mereka ingin menjdi pahlawan keramat tanpa perlu mati terlebih dahulu mata urat mereka harus dibuka oleh orang yang ahli dalam bidang ini. Tetapi mereka tidak akan menjadi pahlawan keramat terkuat kerana sukar untuk membuka seluruh mata urat pada badan merrka. Komik-komik yang ditulis oleh pengarang cina seeperti tony wong, penulis jepun dan lain- lain bangsa akan menjadi kitab panduan bagi pahlawan keramat.



No comments: