Search This Blog

Saturday, June 10, 2023

PERJANJIAN DI ALAM ROH

 Setiap roh manusia ketika berada di alam roh  pernah berjanji dengan roh-roh manusia lain yang berjanji akan hidup bersama apabila lahir di dunia nanti yang mana mereka adalah jodohnya.


Setiap roh berjanji dengan banyak roh-roh lain untuk hidup bersama. imam mahdi(nur muhammad) paling banyak berjanji dengan roh-roh lain begitu juga roh-roh lain berjanji dengannya.


Oeh itu jodoh seseorang lelaki dan perempuan itu adalah banyak ketika berada di dunia dan bukanya seorang sahaja.Cuma kita sahaja yang tidak ingat perjanjian antara roh-roh ini apabila kita lahir di dunia.


Perjanjian antara roh ini juga menyumbang kepada gejala gay dan lesbian kerana bagi seorang yang lahir ke dunia sebagai lelaki mungkin bertemu dengan roh yang pernah berjanji dengannya yang juga lahir sebagai lelaki, walau bagaiana pun mungkin ada roh lain yang pernah berjanji dengannya yang lahir sebagai perempuan. begitu juga dengan seseorang yang lahir sebagai perempuan, mungkin ada roh-roh yang pernah berjanji dengannya yang lahir ke dunia sebagai perempuan ataupun lelaki.







No comments: