Search This Blog

Saturday, May 11, 2024

DOSA PELIK-PELIK

Banyak dosa-dosa besar dan kecil yang dilakukan manusia zaman ini. Dan banyak dosa-dosa pelik yang juga dilakukan oleh mereka, contohnya merogol perempuan sakit di atas katil hospital ketika mereka menjaga keluarga mereka yang sakit di wad atau menyetubuhi lubang ekzos  kereta atau seperti yang dilakukan oleh influencer perempuan youtube atau tiktok afrika dengan lelaki kaya UAE (United Arab Emirates) di mana lelaki kaya itu berak di atas muka mereka atau mereka berak di atas muka lelaki kaya itu selepas mereka bersuka ria.

Banyak lagi dosa-dosa pelik-pelik yang dilakukan manusia zaman ini yang malu dan segan untukditulis kerana terlalu keji, jijik, memalukan dan kotor.

Tuhan memberi imam mahdi dua pilihan , Jika mahu memasukkan pendosa-pendosa ini ke syurga, imam Mahdi juga harus meniru dan melakukan kesemua dosa-dosa besar, kecil dan pelik yang pernah terfikir dan dilakukan oleh manusia zaman ini. Jika tidak mahu atau tidak sanggup melakukan perkara ini, maka kiamatkan dunia dengan segera kerana imam Mahdi telahpun memiliki syurga yang sedang menunggunya.

Jika dia berhenti setakat ini, semua manusia yang kini berada di syurga alam barzakh(yang telah dia selamatkan), mungkin sebahagian besar mereka akan masuk neraka selepas perbicaraan mahsyar kerana tiada nabi-nabi yang mahu menerima mereka sebagai umat kerana dosa-dosa yang mereka lakukan.



Jika imam Mahdi meniru dan melakukan dosa-dosa seperti apa yang mereka lakukan, imam Mahdi mungkin akan dikatakan sebagai Dajjal ataupun orang gila dan sesat bagi mereka yang tidak tahu dan memahami perkara ini.


Kalau anda bagaimana? mahukah menyelamatkan mereka......




No comments: